siis auttaiskohan tämä nukahtaa?
Temesta, auttaako yöuniin.?
5
1666
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaahan se alkuun nukkumaan mutta riskinä on riippuvuus koska se on rauhoittava, bentso.
Ajan myötä myös tarvitsee suurempaa annosta että tehoaa.
Lopuksi on riskinä ettei enää osaa nukkua lainkaan ilman.
Itse kokeilisin hieman "turvallisempia" lääkkeitä.- Anonyymi
Taas turhaa pelottelua. Itse olen käyttänyt Temestaa aikoinaan, enkä jäänyt "koukkuun". Se on niin yksilöllistä, miten kukakin reagoi eri lääkkeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas turhaa pelottelua. Itse olen käyttänyt Temestaa aikoinaan, enkä jäänyt "koukkuun". Se on niin yksilöllistä, miten kukakin reagoi eri lääkkeisiin.
Eipä ollutkaan pelottelua, kirjotinkin että riskinä on....
Tietysti on yksilöllistä ja riippuu täysin myös määristä ja käytön kestosta.
Ole onnellinen ettet jäänyt "koukkuun", turhan moni on jäänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollutkaan pelottelua, kirjotinkin että riskinä on....
Tietysti on yksilöllistä ja riippuu täysin myös määristä ja käytön kestosta.
Ole onnellinen ettet jäänyt "koukkuun", turhan moni on jäänyt.Ja tunsit tarpeelliseksi pelotella aloittajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tunsit tarpeelliseksi pelotella aloittajaa?
Jos varoituksen sanan haluaa kääntää pelotteluksi niin miten vaan. Ei jaksa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764