siis auttaiskohan tämä nukahtaa?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Auttaahan se alkuun nukkumaan mutta riskinä on riippuvuus koska se on rauhoittava, bentso.
Ajan myötä myös tarvitsee suurempaa annosta että tehoaa.
Lopuksi on riskinä ettei enää osaa nukkua lainkaan ilman.
Itse kokeilisin hieman "turvallisempia" lääkkeitä.- Anonyymi
Taas turhaa pelottelua. Itse olen käyttänyt Temestaa aikoinaan, enkä jäänyt "koukkuun". Se on niin yksilöllistä, miten kukakin reagoi eri lääkkeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas turhaa pelottelua. Itse olen käyttänyt Temestaa aikoinaan, enkä jäänyt "koukkuun". Se on niin yksilöllistä, miten kukakin reagoi eri lääkkeisiin.
Eipä ollutkaan pelottelua, kirjotinkin että riskinä on....
Tietysti on yksilöllistä ja riippuu täysin myös määristä ja käytön kestosta.
Ole onnellinen ettet jäänyt "koukkuun", turhan moni on jäänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollutkaan pelottelua, kirjotinkin että riskinä on....
Tietysti on yksilöllistä ja riippuu täysin myös määristä ja käytön kestosta.
Ole onnellinen ettet jäänyt "koukkuun", turhan moni on jäänyt.Ja tunsit tarpeelliseksi pelotella aloittajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tunsit tarpeelliseksi pelotella aloittajaa?
Jos varoituksen sanan haluaa kääntää pelotteluksi niin miten vaan. Ei jaksa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3511477- 1141206
- 1151075
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91433- 36423