Eka orkut liikkasalin köydessä?

Anonyymi

Tuli mieleen et taisin saada eka orkut kun kiipesin liikkasalin köydessä. Olin silloin jotain 12 ja en ollu varmaan runkannu vielä silloin. Se oli niin järisyttävän hyvä tunne kikkelissä ja koko alapäässä et muistan sen varmaan koko ikäni. Nyt oon jo 16, mut samaa tunetta ei oo tullu enää ees runkatessa. Onko muilla jätkillä ollu mitään vastaavia kokemuksia?

15

1020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on samanlainen kokemus ja suunnilleen saman ikäisenä. Tuntui niin hyvältä ettei ois malttanu tulla alas, mut oli pakko laskeutua kun kavereita oli jonossa samalle köydelle. Vaikka kuinka monta kertaa sen jälkeen yritin samaa, ei koskaan enää tuntunu samalta.

      • Anonyymi

        aivan sama mulla ja senjälkeen on kaikki mennytkin päin vittua


    • Anonyymi

      Itsekin muistan kun joskus ala-asteella sain saman tuntemuksen köyttä pitkin kiivetessä. Ihan yhtäkkiä vain alkoi tuntumaan tosi hyvältä :D sain useammankin kerran samoja tuntemuksia myöhemmin, kun kotipihalla kiipeilin pihakeinun päälle ja puristin reisillä tiukasti sitä keinun tankoa.

    • Jo ns. Kinseyn raportti (Sexual behavior in the human male, 1948, ei suomennettu) kertoo, että ekan orkun saaminen köydessä kiipeillessä ei ole ollenkaan harvinaista. Muistan omasta nuoruudesta että yhdellä ja toisella oli pystyssä kun kiipeiltiin ja sitä sitten yritettiin parhaansa mukaan peitellä.

      Samaa tapahtuu kai joskus tytöilläkin.

      • Anonyymi

        No öh... tuota noin... mä osasin saada orkun jo aika nuorena ja kerran 12 vuotiaana mulle tuli mieleen että olisi kiva yrittää onnistuisko se kiipeillessä niin että hankaa pimppaa siihen köyteen... ja mä pääsin itse asiassa aika lähelle... mut sitte en kehdannu tehdä ihan loppuun asti ja mun piti liukua alas ja sanoa opelle että pitää päästä vessaan, mulla on kamala pissahätä... ja mä juoksin vessaan ja tein sen siellä ja suoraan sanoen nolotti kun orkku tuli... nyt oon 16 vuotias ja siis tyttö.


    • Anonyymi

      Pikkuveli sai ekan orkkunsa 11-vuotiaana juurikin kiipeillessään ja pelästyi ihan tosissaan että nyt tulee pissat housuun ja yritti pidellä eikä onnistunut. Nolotti ja pelotti kuulemma ihan älyttömästi kun se tuntui *hyvältä*, mutta kun kouristelu loppui niin oli pakko avata silmät ja vilkaista housuja ja kun ne olikin kuivat niin tuli helpotus että sainpas sittenkin pideltyä.

      No kotona veli sitten kertoi mulle mitä oli tapahtunut ja oli tietysti ihan ihmeissään. Mä osasin onneksi kokeneena 15-vuotiaana arvata ja selittää mitä se oli ja pikkuveli oli tosi helpottunut.

      Tästä on nyt jo muutama vuosi.

    • Anonyymi

      Muistan kun meidän piti liikuntatunnilla kiivetä köyttä ylös ja koskettaa kädellä kattoa. Odotin omaa vuoroa kun Leevi meni ensin. Leevi oli jo ylhäällä ja laskeutui vähän alas ja kiipesi uudestaan ylös ja polki jalkoja oudosti kunnes jähmettyi paikoilleen ennenkuin tuli alas. Sanoin Leeville ettei hän koskettanut kattoa johon Leevi vastasi: Ai joo unohdin 😁

    • Anonyymi

      Aika monella pojalla jöpötti jo siinä vaiheessa kun sylkivät käsiin ennen kiipeämistä. Silminnäkijänä avustava kerhon ohjaaja.

    • Anonyymi

      Mulla oli todella lähellä 12-vuotiaana. En edes tajunnut että meinasin saada ekan orkun vaan luulin että multa alkaa tulla pissa. Jähmetyin ihan paikalleni ja odotin että pissahädäntunne menisi ohi ja onneksi se meni ohi. Joku huusi jo alempaa että mitä sä sinne jäit ja mä änkytin että nilkkaa alkoi sattua. Sain sitten liukuttua alas eikä mitään tapahtunut.

      Se oikea eka orkku tuli sitten pari päivää myöhemmin kun mä olin yksin kotona. Mä ihmettelin että saako tuollaisella hinkkaamisella tosiaan pissan tulemaan ja istuin sitten pytyllä ja yritin hinkata samalla tavalla ja siinä se pissahätä sitten tuli ja mä annoin sen tulla. Sitten vasta kun ei tullutkaan pissaa vaan tuli joku tosi jännä nytkähtely niin mä aloin tajuta mistä on kysymys.

      Onneksi on sitten selvinnyt etten mä ole ainoa joka on luullut ekaa orkkua pissahädäksi.

    • Anonyymi

      Mulki kävi näin olin kyl 6v :)

    • Anonyymi

      Mulki kävi näin olin kyl 6v :)

    • Anonyymi

      On mullakin ihan samanlainen kokemus ala-asteella. Se tunne oli jotenkin erilainen kuin myöhemmin runkatessa. Muistan et se oli äärettömän ihana tunne alapäässä, jota on vaikea sanoin kuvailla. Jotain voimakasta kutinaa alavatsasta jalkoihin saakka missä pippeli oli keskiössä. Jalatkaan eivät meinanneet kantaa kun laskeutui alas.

      • Anonyymi

        Mä sain ekan 10 vuotiaana ihan normaalisti runkkaamalla kun kaveri näytti miten se tehdään. En missään köydessä.


    • Anonyymi

      Kiipeilin aina kun vaan se oli mahdollista. Se oli hengästyttävää ja kädetkin väsyi mutta se oli niiiin palkitsevaa 😋

    • Anonyymi

      Ohut ja sileerunkonen paju tai haapa on parempi ku köysi ku se lisää fiilistä ku puu alkaa huojua ja oksista saa hyvän otteen et voi hinkata ylös alas pitkään 😋😋😋

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe