ulosotto ja työskentely

Anonyymi

Heissan ! Minä se olin kiltti tyttö ja ilmoitin uomiehelle että aloitan osa-aikatyöt tammikuussa ja samalla pyysin joulukuun vapaaksi maksusta. Ja sain. Vaikka en ole maksanut edes vuotta sinne olen jo 2 kertaa saanut vapaakuukauden. Nyt meinasin kysyä josko voisimme sopia jonkun maksusunnitelman mitä maksaisin kerran kuussa sinne koska on siis osa*aikatyö enkä tiedä mitä aina tulee. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja siitä menee myös jo. Olen sitä mieltä että kun on asiallinen heidän kanssaan saa myös asiallista toimintaa sieltä päin. On heistä näköjään osa ihan "kivojakin " .

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoit viestisi väärälle palstalle, täällä on vaan lusmuja, joilta saa kannustusta ja vinkkejä, miten ei tarvitse velkojaan maksaa. Sitten ne sontaläjät, itkee, kun tulee kuluja, velka vain paisuu ja uo on epäreilu.

• Anonyymi

Voivoi. Haehan pikaisesti apua tuohon pahaan oloosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi. Haehan pikaisesti apua tuohon pahaan oloosi.

Mitä se sontaläjä taas itkee? Turha huudella apua, itse ole itsesi velkakusiliemeen järjestänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sontaläjä taas itkee? Turha huudella apua, itse ole itsesi velkakusiliemeen järjestänyt.

No ny meni pahasti pieleen. Paljastit vaan reppana enemmän pahaa oloasi.

• Anonyymi

Ulosotossa oleva sontaläjä, alemmaksi ei voi enää vajota. Me paremmat ihmiset emme pidä kaltaisiasi edes ihmisinä, onneksi teillä on omat slummialueet, missä voitte muhia kusiliemessä kaltaistenne kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosotossa oleva sontaläjä, alemmaksi ei voi enää vajota. Me paremmat ihmiset emme pidä kaltaisiasi edes ihmisinä, onneksi teillä on omat slummialueet, missä voitte muhia kusiliemessä kaltaistenne kanssa.

Voi raukkaa, näytit kyllä nyt kirjoituksellasi sen oman ” paremmuutesi ”. Pysy vaan poissa slummialueilta, paha olihan sulla on muutenkin. Ei ole tainnut oikeen elämäsi onnistua, kun noin alennut huutelemaan.

• Anonyymi

No maksusuunnitelma usein kyllä onnistuu, mutta sitä ei yleensä tehdä pienemmälle summalle kuin mitä palkasta voisi ulosmitata. Nyt jos tulot kovasti vaihtelee kuukausittain, niin vouti voi todeta että olisi kaikille helpompaa jos sen hoitaa maksukiellolla ja antaa palkanlaskijan laskea. Se on ihan hyvä vaihtoehto jopa sulle itsellesikin, ellei nyt työpaikka ole semmoinen jossa missään nimessä ei saa mennä työnantajalle tietoa ulosmittauksesta.

Tää homma nyt selviää parhaiten sillä että soitat sille ulosottomiehelle joulupyhien jälkeen ja sovitte miten homma hoidetaan - kyllä ne on ihan "kivoja" jos tuut itse vastaan ja aktiivisesti koitat hoitaa omia velkojasi.

• Anonyymi

No, ei sitä isommallekaan summalle tehdä. Silloinhan maksu nopeutuisi ja näin ollen ulosottoviraston käsittelymaksut vähenisivät. Tämä olisi tietysti pois ulosottomiesten palkasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei sitä isommallekaan summalle tehdä. Silloinhan maksu nopeutuisi ja näin ollen ulosottoviraston käsittelymaksut vähenisivät. Tämä olisi tietysti pois ulosottomiesten palkasta.

Huonosti tunnet uo-miesten palkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siis ollut jo yhteydessö uomieheen ja sovittu että itse maksan ettei mene tieto työönantajalle johon en ihan satalasissa luota. Kunhan nyt eka tili tulee niin sitten katsellaan mitä maksan. Mutta olen kyllä todella kiitollinen miten mukavia he ovat eivätkä heti hyökkää kimppuun. Toki siinä on varmaan juurikin ollut yksi plussa pointti että olen ollut yhteydessä jos jotain muutoksia ym . tullut enkä pimittänyt mitään.

• Anonyymi

Olen siis ollut jo yhteydessö uomieheen ja sovittu että itse maksan ettei mene tieto työönantajalle johon en ihan satalasissa luota. Kunhan nyt eka tili tulee niin sitten katsellaan mitä maksan. Mutta olen kyllä todella kiitollinen miten mukavia he ovat eivätkä heti hyökkää kimppuun. Toki siinä on varmaan juurikin ollut yksi plussa pointti että olen ollut yhteydessä jos jotain muutoksia ym . tullut enkä pimittänyt mitään.

• Itse en maksa sinne mitään ja välit ovat siis rauhalliset.
      Ajoittain tulee kirje josta sopiva takan sytyke joten fine minulle.
      Aherra aherra vaan :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      265
      5293
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      64
      4287
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4281
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3670
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3667
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      44
      3520
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      35
      2817
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2586
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe