Semmonen 8-10 tuntia yössä vähintään. Monesti herään yöllä ja valvon pari tuntia. Silloin luen kirjaa tms. Yhteensä tulee nukkumista melkein kymmenen tuntia joka yö. Jos en saa tarpeeksi unta, niin olo on ihan sairas. Olen 43-vuotias nainen.
Minä nukun paljon
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin nukun tarpeellisen määrän ja elimistö kun väsyy niin vien tuntia paria myöhemmin koiran ulos ja pissilenkin jälkeen nukun.
- Anonyymi
Kannattaa tarkistaa terveys. Väsymystä voi aiheuttaa esim. immuniteettisairaus, mitä Suomessa ei kovin moni lääkäri kyllä osaa tunnistaakaan, ja pyöräyttävät onnenpyörästä jotain helvetin vahvoja lääkkeitä siihen, millä lähtee tukka päästä.
- Anonyymi
Minä olen 65-vuotias nainen ja nukun 9 tuntia yössä. Pystyn nukahtamaan missä tahansa. Olen ollut tällainen aina, äitini kertoi että nukuin lapsenakin neljän tunnin päiväunia.
Isäni oli saman lainen, uni tuli missä vain ja pitkiä yöunia veteli. Ei sen tarvitse mikään "vika" olla että ihminen nukkuu paljon. Itse ainakin olen terve ja kaikin puolin hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
Juuri syyskuun alussa muuten pääsin eläkkeelle ja nyt on aikaa nukkua jos haluaa! :D- Anonyymi
Olet onnellinen, kun omaat hyvät unenlahjat.
Maksaisin mitä hyvänsä...
- Anonyymi
Nukun viikonloppuisin 10-11 tuntia/yö, koska viikolla joudun nukkumaan väärään aikaan
oman unirytmini näkökulmasta. Olen viikolla aina väsynyt koska joudun heräämään aamuisin juuri siihen aikaan jolloin normaalin unirytmini mukaan nukkuisin syvintä unta. Jo koulussa vihasin aamuja. Oma rytmini on mennä nukkumaan klo 01-02 ja herätä 8-9 tuntia myöhemmin. 05.00 ylösnousu on ihan törkeää rääkkäystä. - Anonyymi
Kilpirauhasen vajaatoiminta voi nukuttaa. Jos tuntuu, ettei nukkumisen jälkeenkään meinaa saada itseään hereille, kannattaa ottaa verikokeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679