Minä nukun paljon

Anonyymi

Semmonen 8-10 tuntia yössä vähintään. Monesti herään yöllä ja valvon pari tuntia. Silloin luen kirjaa tms. Yhteensä tulee nukkumista melkein kymmenen tuntia joka yö. Jos en saa tarpeeksi unta, niin olo on ihan sairas. Olen 43-vuotias nainen.

6

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin nukun tarpeellisen määrän ja elimistö kun väsyy niin vien tuntia paria myöhemmin koiran ulos ja pissilenkin jälkeen nukun.

    • Anonyymi

      Kannattaa tarkistaa terveys. Väsymystä voi aiheuttaa esim. immuniteettisairaus, mitä Suomessa ei kovin moni lääkäri kyllä osaa tunnistaakaan, ja pyöräyttävät onnenpyörästä jotain helvetin vahvoja lääkkeitä siihen, millä lähtee tukka päästä.

    • Anonyymi

      Minä olen 65-vuotias nainen ja nukun 9 tuntia yössä. Pystyn nukahtamaan missä tahansa. Olen ollut tällainen aina, äitini kertoi että nukuin lapsenakin neljän tunnin päiväunia.
      Isäni oli saman lainen, uni tuli missä vain ja pitkiä yöunia veteli. Ei sen tarvitse mikään "vika" olla että ihminen nukkuu paljon. Itse ainakin olen terve ja kaikin puolin hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
      Juuri syyskuun alussa muuten pääsin eläkkeelle ja nyt on aikaa nukkua jos haluaa! :D

      • Anonyymi

        Olet onnellinen, kun omaat hyvät unenlahjat.
        Maksaisin mitä hyvänsä...


    • Anonyymi

      Nukun viikonloppuisin 10-11 tuntia/yö, koska viikolla joudun nukkumaan väärään aikaan
      oman unirytmini näkökulmasta. Olen viikolla aina väsynyt koska joudun heräämään aamuisin juuri siihen aikaan jolloin normaalin unirytmini mukaan nukkuisin syvintä unta. Jo koulussa vihasin aamuja. Oma rytmini on mennä nukkumaan klo 01-02 ja herätä 8-9 tuntia myöhemmin. 05.00 ylösnousu on ihan törkeää rääkkäystä.

    • Anonyymi

      Kilpirauhasen vajaatoiminta voi nukuttaa. Jos tuntuu, ettei nukkumisen jälkeenkään meinaa saada itseään hereille, kannattaa ottaa verikokeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe