Minä nukun paljon

Anonyymi

Semmonen 8-10 tuntia yössä vähintään. Monesti herään yöllä ja valvon pari tuntia. Silloin luen kirjaa tms. Yhteensä tulee nukkumista melkein kymmenen tuntia joka yö. Jos en saa tarpeeksi unta, niin olo on ihan sairas. Olen 43-vuotias nainen.

6

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin nukun tarpeellisen määrän ja elimistö kun väsyy niin vien tuntia paria myöhemmin koiran ulos ja pissilenkin jälkeen nukun.

• Anonyymi

Kannattaa tarkistaa terveys. Väsymystä voi aiheuttaa esim. immuniteettisairaus, mitä Suomessa ei kovin moni lääkäri kyllä osaa tunnistaakaan, ja pyöräyttävät onnenpyörästä jotain helvetin vahvoja lääkkeitä siihen, millä lähtee tukka päästä.

• Anonyymi

Minä olen 65-vuotias nainen ja nukun 9 tuntia yössä. Pystyn nukahtamaan missä tahansa. Olen ollut tällainen aina, äitini kertoi että nukuin lapsenakin neljän tunnin päiväunia.
      Isäni oli saman lainen, uni tuli missä vain ja pitkiä yöunia veteli. Ei sen tarvitse mikään "vika" olla että ihminen nukkuu paljon. Itse ainakin olen terve ja kaikin puolin hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
      Juuri syyskuun alussa muuten pääsin eläkkeelle ja nyt on aikaa nukkua jos haluaa! :D

• Anonyymi

Olet onnellinen, kun omaat hyvät unenlahjat.
        Maksaisin mitä hyvänsä...

• Anonyymi

Nukun viikonloppuisin 10-11 tuntia/yö, koska viikolla joudun nukkumaan väärään aikaan
      oman unirytmini näkökulmasta. Olen viikolla aina väsynyt koska joudun heräämään aamuisin juuri siihen aikaan jolloin normaalin unirytmini mukaan nukkuisin syvintä unta. Jo koulussa vihasin aamuja. Oma rytmini on mennä nukkumaan klo 01-02 ja herätä 8-9 tuntia myöhemmin. 05.00 ylösnousu on ihan törkeää rääkkäystä.

• Anonyymi

Kilpirauhasen vajaatoiminta voi nukuttaa. Jos tuntuu, ettei nukkumisen jälkeenkään meinaa saada itseään hereille, kannattaa ottaa verikokeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      208
      5441
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4429
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3178
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      239
      2600
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      134
      2391
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      97
      1754
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      27
      904
    Aihe