Meille tulee kotiin kiinalainen kokki joka tekee alkuruuaksi pääsynpesä keittoa. Sitten on koiranlihasta paisti tulisilla kastikkeilla ja haineviä kananjalkoja dipataan tsilimuhennokseen. Juomina on kilju, kotiviini ja kaakao. Jälkiruuaksi teen itse Kainuulaisen piimävellin.
Mitä syöt tänään ?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä lämmitän laatikoiden loput. Kinkkua ja silliäkin on vielä. Vettä hanasta ja päiväkahvilla joulutorttu. Näillä pärjää.
- Anonyymi
Valmista kuu kiurusta kesään keitto
- Anonyymi
Tulikiven katkuisia sappirakkoja.
Kainuusta ulossavustettu nivustyräbatee.
Jälkiruuaksi kivipyöritetty oravanpoikaistorttu kuusenkerkkähillosilmällä laituriolohuoneessa uuvutettuna.
Unettaa. - Anonyymi
Pahanilmanlintukeitto, raatelunokka pilkottuna suupaloiksi. Nokkos-myrkkyseitikki-homejuusto-salaatti. Mustekalan lonkeroa siirapissa.
- Anonyymi
Paskanmarjakeittoa ja korpikuusen kyyneliä.
- Anonyymi
Tämä oli (toistaiseksi) paras! Teki muille yrittäjille oharit supisuomalaisuudessaan ja yksinkertaisuudessaan.
- Anonyymi
Kalkkarokäärmeen munista munakasta, jossa homeisesta gouda juustosta raastetta seassa.
- Anonyymi
Korvessa huudon säestämänä pantu kakku. Koristeena tähtimuottiin sihdattu torttu korotetulta pytyltä.
- Anonyymi
En ole saanut pesää täytyy syödä perinteistä
- Anonyymi
Kiitos aloituksesta! Paras ketju pitkästä aikaa.
Jatkoa toivoen lukija kaukomailta. Uunihöttöä. Surströmming-Kållen mätätahna-röyhtöä. Viron pottua. Vihtorin lettua. Pikkanen kahvi.
- Anonyymi
Musti joskus kirjoitat kuin hullu
Nyt taas täyttä asiaa
Mistä moinen jännite
- Anonyymi
Meillä oli pekingin ankkaa ja kokkelipiimää
- Anonyymi
Ylähuulta venytän ja jälkimausteeksi on emännyyden antama ; huulihölkkää .
- Anonyymi
Caripian Hummeria, hyvin riittoisaa kun se on jo 10 vuotta vanhaa.
- Anonyymi
Karhunliha metwurstia söin , metsästäjän tuomaa. Erikoisinta joulunleikettä mitä koskaan olen syönyt , hyvää mutta suolaista.
- Anonyymi
Kynsiäni (varpaiden)
- Anonyymi
Paastoan tänään. Juon vettä ja löhöilen. Liikaa syömistä viime päivinä.
- Anonyymi
Happee haukkaan.
fillarilla nakkarille lihatsu parilla käristemakkaralla ,,pieni maito ,kaik, mausteet
nam ja huh..tätä mä oon ainahalunnu- Anonyymi
Se kiinalainen kokki on meillä alivuokralaisena ja korvaa asumisensa ruuanlaitolla.
Niinpä tänään ei muuta tarvitse kuin lämmittää eiliset sapuskat, joita kokki valmisteli keittokomerossa 12 h. Kyllä siellä on jäljellä muutakin kuin keitettyä riisiä.
Kokki on alkanut ihastua suomalaisiin raaka-aineisiin. Täällä on maailman maukkaimmat kalat, ja juureksissa on makua, paitsi ulkomailta rahdatuissa tomaateissa.- Anonyymi
Meillä päin thaikut majailee joen rannassa , heittää saastaisen mutajoen yli verkkoja ja haalii kaikki roskakalat, särkiä ja lahnanparkkeja enimmäkseen. Rannalle jää leirin roskat, mehupurkit ja eväspaperit, kertakäyttömukit ja vauvan vaipat, aikuisten käytetyt vessapaperit. Eipä tee mieli heidän ravintolaansa syömään kun hygienia on tuota tasoa , siellä ne kalat tarjotaan ties missä liemissä ja rasvoissa , ettei mudan maku tunnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä päin thaikut majailee joen rannassa , heittää saastaisen mutajoen yli verkkoja ja haalii kaikki roskakalat, särkiä ja lahnanparkkeja enimmäkseen. Rannalle jää leirin roskat, mehupurkit ja eväspaperit, kertakäyttömukit ja vauvan vaipat, aikuisten käytetyt vessapaperit. Eipä tee mieli heidän ravintolaansa syömään kun hygienia on tuota tasoa , siellä ne kalat tarjotaan ties missä liemissä ja rasvoissa , ettei mudan maku tunnu.
Meillä thaikku majailee keittiön pöydän ääressä , kattelee tabletista Thaimaan uutisia .-
Eikä passaa kokkia parjata, muuten saan kalani kuumana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366268
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282928- 592881
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 311281
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171