Mitä syöt tänään ?

Anonyymi

Meille tulee kotiin kiinalainen kokki joka tekee alkuruuaksi pääsynpesä keittoa. Sitten on koiranlihasta paisti tulisilla kastikkeilla ja haineviä kananjalkoja dipataan tsilimuhennokseen. Juomina on kilju, kotiviini ja kaakao. Jälkiruuaksi teen itse Kainuulaisen piimävellin.

23

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä lämmitän laatikoiden loput. Kinkkua ja silliäkin on vielä. Vettä hanasta ja päiväkahvilla joulutorttu. Näillä pärjää.

• Anonyymi

Valmista kuu kiurusta kesään keitto

• Anonyymi

Tulikiven katkuisia sappirakkoja.
      Kainuusta ulossavustettu nivustyräbatee.
      Jälkiruuaksi kivipyöritetty oravanpoikaistorttu kuusenkerkkähillosilmällä laituriolohuoneessa uuvutettuna.

Unettaa.

• Anonyymi

Pahanilmanlintukeitto, raatelunokka pilkottuna suupaloiksi. Nokkos-myrkkyseitikki-homejuusto-salaatti. Mustekalan lonkeroa siirapissa.

• Anonyymi

Paskanmarjakeittoa ja korpikuusen kyyneliä.

• Anonyymi

Tämä oli (toistaiseksi) paras! Teki muille yrittäjille oharit supisuomalaisuudessaan ja yksinkertaisuudessaan.

• Anonyymi

Kalkkarokäärmeen munista munakasta, jossa homeisesta gouda juustosta raastetta seassa.

• Anonyymi

Korvessa huudon säestämänä pantu kakku. Koristeena tähtimuottiin sihdattu torttu korotetulta pytyltä.

• Anonyymi

En ole saanut pesää täytyy syödä perinteistä

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta! Paras ketju pitkästä aikaa.

Jatkoa toivoen lukija kaukomailta.

• Uunihöttöä. Surströmming-Kållen mätätahna-röyhtöä. Viron pottua. Vihtorin lettua. Pikkanen kahvi.

• Anonyymi

Musti joskus kirjoitat kuin hullu
        Nyt taas täyttä asiaa
        Mistä moinen jännite

• Anonyymi

Meillä oli pekingin ankkaa ja kokkelipiimää

• Anonyymi

Ylähuulta venytän ja jälkimausteeksi on emännyyden antama ; huulihölkkää .

• Anonyymi

Caripian Hummeria, hyvin riittoisaa kun se on jo 10 vuotta vanhaa.

• Anonyymi

Karhunliha metwurstia söin , metsästäjän tuomaa. Erikoisinta joulunleikettä mitä koskaan olen syönyt , hyvää mutta suolaista.

• Anonyymi

Kynsiäni (varpaiden)

• Anonyymi

Paastoan tänään. Juon vettä ja löhöilen. Liikaa syömistä viime päivinä.

• Anonyymi

Happee haukkaan.

• fillarilla nakkarille lihatsu parilla käristemakkaralla ,,pieni maito ,kaik, mausteet
      nam ja huh..tätä mä oon ainahalunnu

• Anonyymi

Se kiinalainen kokki on meillä alivuokralaisena ja korvaa asumisensa ruuanlaitolla.
      Niinpä tänään ei muuta tarvitse kuin lämmittää eiliset sapuskat, joita kokki valmisteli keittokomerossa 12 h. Kyllä siellä on jäljellä muutakin kuin keitettyä riisiä.
      Kokki on alkanut ihastua suomalaisiin raaka-aineisiin. Täällä on maailman maukkaimmat kalat, ja juureksissa on makua, paitsi ulkomailta rahdatuissa tomaateissa.

• Anonyymi

Meillä päin thaikut majailee joen rannassa , heittää saastaisen mutajoen yli verkkoja ja haalii kaikki roskakalat, särkiä ja lahnanparkkeja enimmäkseen. Rannalle jää leirin roskat, mehupurkit ja eväspaperit, kertakäyttömukit ja vauvan vaipat, aikuisten käytetyt vessapaperit. Eipä tee mieli heidän ravintolaansa syömään kun hygienia on tuota tasoa , siellä ne kalat tarjotaan ties missä liemissä ja rasvoissa , ettei mudan maku tunnu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä päin thaikut majailee joen rannassa , heittää saastaisen mutajoen yli verkkoja ja haalii kaikki roskakalat, särkiä ja lahnanparkkeja enimmäkseen. Rannalle jää leirin roskat, mehupurkit ja eväspaperit, kertakäyttömukit ja vauvan vaipat, aikuisten käytetyt vessapaperit. Eipä tee mieli heidän ravintolaansa syömään kun hygienia on tuota tasoa , siellä ne kalat tarjotaan ties missä liemissä ja rasvoissa , ettei mudan maku tunnu.

Meillä thaikku majailee keittiön pöydän ääressä , kattelee tabletista Thaimaan uutisia .-
        Eikä passaa kokkia parjata, muuten saan kalani kuumana :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6268
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2928
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2881
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1486
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1465
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1281
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe