Miksi kaikki etsivät vain seksiä?

Anonyymi

En etsi pelkkää seksiä, saan jo nyt seksiä riittävästi ja se on hyvää. Mietin että seksi voi jopa vaihtamalla huonontua ainakin aluksi, kun ei tiedä toisen tottumuksia ja mistä toinen pitää. Ollaanko edes seksin tarpeen suhteen samanlaisia?

Etsin rakkautta, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sitä että hän kuuluu vierelleni ja muut katoavat ja menettävät merkityksen. Tunnetta että tahtoo aidosti tehdä kaiken toisen eteen mitä tehtävissä on. Luulin että hänen kanssaan löysin sen tunteen.

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi niistä mätämunista, jotka sanovat, en etsi pelkkää seksiä .... koska saat jo tarpeeksi pelkkää seksiä muutenkin. Mitä odotat joltain toiselta? Että sekin höylää jo ihan tarpeeksi pelkkää seksiä, eikä etsi pelkkää seksiä. Te olette kuvottavia.

      • Anonyymi

        Palstalla näyttää olevan paljon pelkkää seksiä etsiviä. Mässäillään ja kehuskellaan, jopa itketään ja voivotellaan sen puutteen perään. En saa paljon seksiä, ja vaikka saisinkin, ei se ole pääasia. Voisin vaikka olla kokonaan ilman seksiä jos parisuhde olisi muuten harmonisempi. En tiedä toisesta seksin osalta mitään. Taisit lukea tuon nyt pelkkä seksi mielessä. Osoittaa vain pointin miten voimakas vaikuttaja asia seksi on ihmisten mielissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla näyttää olevan paljon pelkkää seksiä etsiviä. Mässäillään ja kehuskellaan, jopa itketään ja voivotellaan sen puutteen perään. En saa paljon seksiä, ja vaikka saisinkin, ei se ole pääasia. Voisin vaikka olla kokonaan ilman seksiä jos parisuhde olisi muuten harmonisempi. En tiedä toisesta seksin osalta mitään. Taisit lukea tuon nyt pelkkä seksi mielessä. Osoittaa vain pointin miten voimakas vaikuttaja asia seksi on ihmisten mielissä.

        Mä en tota varattua eukkookaan ymmärrä!

        Kaikki mitä suoltaa on seksiä täynnä!

        Kakkonen, ukkonsa seksisuhteet
        Omat seksuaalifantasiat kakkosiin

        Huhhuh. Pakkomielteenä seksi ja siitä kirjoittelu


    • Anonyymi

      Puhut ristiriitaisesti. Tuot ilmi että saat paljon seksiä. Silti samaan aikaan olet löytänyt jonkun jonka ansioista muut katoaa. Silti puhut kumppanin vaihtamisesta.

      Eli sinä saat etsiä pelkkää seksiä, toinen ei. Ällöttävää.

      • Anonyymi

        En ole sanonut niin.


    • "Miksi kaikki etsivät vain seksiä?"

      Evoluutio on kehittänyt ihmisten seksitarpeen keskimäärin juuri sopivaksi. Vähempi ei riittäisi väestön uudentamiseen, enempi olisi jo muiden asioiden hoitamiseksi haitallista.

      Evoluutio toimii siten, että kukin asia on koko populaatiossa sopivan määräinen, mutta koska yksittäisten geenimuunnelmien saanti noudattaa myös sattumaa, yksilö saattaa kärsiä.

    • Anonyymi

      Ihminen joka erottaa seksin rakkaudesta, ei ole hyvä valinta parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Toki ideaali tilanne olisi jos molemmat saisi samaan pakettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki ideaali tilanne olisi jos molemmat saisi samaan pakettiin.

        Nykyään on liikaa ihmisiä jotka tekee eron noiden välillä. Ihminen joka höylää menemään ilman suurempia tunteita on loppujen lopuksi pelkästään se höylä.

        Kun ihminen ylittää rajoja, niin hänen käsityksensä asioista hämärtyy. Karkeana esimerkkinä vaikka se, että kun ihminen tappaa on tappaminen ensimmäisen kerran jälkeen helpompaa. Kaikesta tulee helpompaa ensimmäisen kerran jälkeen. Kun pettää, ensin tuntuu pahalta. Seuraavalla kerralla se onkin jännittävää, kun saa itselleen valehdeltua miksi pettäminen oli oikeutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on liikaa ihmisiä jotka tekee eron noiden välillä. Ihminen joka höylää menemään ilman suurempia tunteita on loppujen lopuksi pelkästään se höylä.

        Kun ihminen ylittää rajoja, niin hänen käsityksensä asioista hämärtyy. Karkeana esimerkkinä vaikka se, että kun ihminen tappaa on tappaminen ensimmäisen kerran jälkeen helpompaa. Kaikesta tulee helpompaa ensimmäisen kerran jälkeen. Kun pettää, ensin tuntuu pahalta. Seuraavalla kerralla se onkin jännittävää, kun saa itselleen valehdeltua miksi pettäminen oli oikeutettua.

        Juuri näin. Aloituksesta loistaa tällainen löyhä itsekäs asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki ideaali tilanne olisi jos molemmat saisi samaan pakettiin.

        Mutta jossain tilanteessa seksin voi myös ulkoistaa? Mitäköhän mieltä kumppanisi on tästä? Hän voi varmaan tehdä saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aloituksesta loistaa tällainen löyhä itsekäs asenne.

        Ainoa mikä paistaa läpi on väärin lukemisen ja ymmärtämisen asenne. Ja tappamiseen vertaaminen. Hohhoijaa, turha tänne on yrittää mitään järkevää kirjoittaa. Otetaan yksi asia ja aletaan värittämään jotain ihan omaa tarinaa / tulkintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mikä paistaa läpi on väärin lukemisen ja ymmärtämisen asenne. Ja tappamiseen vertaaminen. Hohhoijaa, turha tänne on yrittää mitään järkevää kirjoittaa. Otetaan yksi asia ja aletaan värittämään jotain ihan omaa tarinaa / tulkintaa.

        Pettäminen tappaa toisen, tunteet ja luottamuksen. Kyseessä ei ole mikään pikkujuttu.


    • Itse olen sitä sama mieltä, kaipaan kyllä yhtä (M) miestä, mutten halua häneltä seksiä.
      Yhteenkuuluvuus tunnetta minäkin kaipaan ..
      Mutta pahaa pelkään että hän näkisi minut jonkinlaisena "kävelevä panona" ja se on minulle automaattisesti 🚫 Ei 🙄

    • Anonyymi

      Näiden vastausten lukeminen toisaalta pistää ajattelemaan, että kaikki halutaan väkisin kääntää seksiin. Lähipiiristäkin kuulee miten parisuhteessa kiristetään toista seksiin. Uhkaillaan lähteä vieraisiin jos ei saa tarpeeksi. Tätä tulee miesten taholta. Monesti se on sitten kuitenkin lopulta nainen joka lähtee tai pettää täysin salassa. Mutta miehet on sikoja jos edes katsoo muita tai edes puhuu muista. Ei meilläkään tuo seksi ole pelannut kuin vasta viime vuosina. Monta vuotta elin täysin ilman seksiä. Kyllä se pistää hieman miettimään asioita. Ehkä olen poikkeava.

    • Anonyymi

      Maailmassa on aika paljon ihmisiä ketkä arvostavat mielen viattomuutta. Eivätkä edes ole seksuaalisten himojensa vallassa, Eivät siis edes tarvitse sitä sinun "tarpeeksi". Tätä on tietysti vaikea ymmärtää ilman oikeita elämänkokemuksia eli jos on aina antanut himoilleen periksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe