Poistan taas sinun numero kännykästä, nyt kun joulut ovat ohitse ja varmaan sait minun joulun toivotuksen kännykkään joulun aattona.
Ni-niin .. en nyt tee sillä numerolla yhtään mitään.
🙄
Ja sä et varmaan edes muista minut ..
Ei siinä mitään, voi hyvin M 🖐
Rakas M _ _ _
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tota oot vissi nainenmut hlalusin sanoo et mulle tulie viesti joulu aamun
mut mu iskä poisto sen nii :((((( ja mu iahstus eii ofacessa
ja llähteny espooseee masennun et oo ainut kenel menee huonosti parisuhdejutuis- Anonyymi
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Sori, ei ollut kyllä sinulle.
En lähettänyt mitään viestejä joulun aattonaamullamut kuka oot ku siul otollane profiili ooks vähä niiku se Valtakunta niiku
tunnetu henkilö tääö palstal oon jutellu senkaa ja se on yks harvoist
kuka jaksaa kuunnella mu hullui juttuja mut ei ehk muut mut hyvää jouluu siullle Anonyymi kirjoitti:
mut kuka oot ku siul otollane profiili ooks vähä niiku se Valtakunta niiku
tunnetu henkilö tääö palstal oon jutellu senkaa ja se on yks harvoist
kuka jaksaa kuunnella mu hullui juttuja mut ei ehk muut mut hyvää jouluu siullleEn ole nicci Valtakunta.
Olen jutellut palstalla hänen kanssa kerran ja minusta hä oli ihan OK, mutta ihmettelen, miksi paljot vihaa hänet!
Mutta ei se minuun vaikuttaa mitenkään 🤔
Ystikselle🖐️ moi! ☺️
Toivottavasti joulusi on sujunut mukavasti.
Halusin toivottaa hyvää vuoden loppua sinulle. 🎇🎆
🐅No hei Tigru! 🖐️
Miten sinulla meni joulut?
Oliko hyvä joulu, tai tosi hyvä joulu?
Saitko paljon joululahjoja? 🎁 🎅 🎄
Itse sain paljon Fazer tuotteita, suklaa - suklaa ja lisä karkkia .. mutta tilasin netistä itsellesi "Bluetens Duo Sport" sähköinen lihassimulaattori, niin kuntosalin jäljeltä on hyvä rentoutua enemmän.
Olen siitä niin häppi ja odottelen sitä kärsimättömästi .. 😁Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
No hei Tigru! 🖐️
Miten sinulla meni joulut?
Oliko hyvä joulu, tai tosi hyvä joulu?
Saitko paljon joululahjoja? 🎁 🎅 🎄
Itse sain paljon Fazer tuotteita, suklaa - suklaa ja lisä karkkia .. mutta tilasin netistä itsellesi "Bluetens Duo Sport" sähköinen lihassimulaattori, niin kuntosalin jäljeltä on hyvä rentoutua enemmän.
Olen siitä niin häppi ja odottelen sitä kärsimättömästi .. 😁Moi vaan🖐️
Ihan hyvin joulu on mennyt. Pääasiassa kotoilun ja ulkoilun merkeissä.
Sain minä lahjojakin. Villasukat, lapaset, kosmetiikkaa ym.
Kiva kun oot niin täpinöissäsi uudesta tilaamastasi laitteesta. Toivotaan rentouttavia palautushetkiä treenien jälkeen sinulle.😊
Mukavaa illan jatkoa. 🌠🎄🕯️tigrutoivottaa kirjoitti:
Moi vaan🖐️
Ihan hyvin joulu on mennyt. Pääasiassa kotoilun ja ulkoilun merkeissä.
Sain minä lahjojakin. Villasukat, lapaset, kosmetiikkaa ym.
Kiva kun oot niin täpinöissäsi uudesta tilaamastasi laitteesta. Toivotaan rentouttavia palautushetkiä treenien jälkeen sinulle.😊
Mukavaa illan jatkoa. 🌠🎄🕯️Kiitos, ja hyvää yötä sinulle!
Toivottavasti saan tänä yönä nukuttua, minulla on ollut viimeiset 3 - 4 yötä kuin helwetistä 💢 .. reidet ovat tulessa 🔥 en saa vaan niitä rennoksi .. 😕
Mutta en ole käynyt kuntosalilla, nyt ei ole viisaista ärsyttää jalkoja kovin paljon 🤔
Mä lähden yritän nukkua .. öitä! 🖐Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Kiitos, ja hyvää yötä sinulle!
Toivottavasti saan tänä yönä nukuttua, minulla on ollut viimeiset 3 - 4 yötä kuin helwetistä 💢 .. reidet ovat tulessa 🔥 en saa vaan niitä rennoksi .. 😕
Mutta en ole käynyt kuntosalilla, nyt ei ole viisaista ärsyttää jalkoja kovin paljon 🤔
Mä lähden yritän nukkua .. öitä! 🖐... Sulla on sitten mennyt vähän ns. "reisille"
tai aika paljonkin.. Ikävää.
Toivottavasti saat unta, lepoa ja relax 🛌
Mäkin oon jo kohta unten mailla.
Levollista yötä. 💫
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
... Sulla on sitten mennyt vähän ns. "reisille"
tai aika paljonkin.. Ikävää.
Toivottavasti saat unta, lepoa ja relax 🛌
Mäkin oon jo kohta unten mailla.
Levollista yötä. 💫
🐅Huomenta, sain "suht-koht-ok" nukuttua ja siitä olen siitä tyytyväinen ..
Miten sinun yö meni? Oliko rauhallinen? 🙂
Tiedät mä olisin halunnut sinun kanssa keskustella joulun aikana, siis tässä palstalla, mutta olit poissa .. 🙄 🌲
Mutta nyt on hyvä, jos sinulla on kaikki kunnossa .. kai on kaikki OK? 🥺Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenta, sain "suht-koht-ok" nukuttua ja siitä olen siitä tyytyväinen ..
Miten sinun yö meni? Oliko rauhallinen? 🙂
Tiedät mä olisin halunnut sinun kanssa keskustella joulun aikana, siis tässä palstalla, mutta olit poissa .. 🙄 🌲
Mutta nyt on hyvä, jos sinulla on kaikki kunnossa .. kai on kaikki OK? 🥺Moi Ystis 🖐️
Hyvä kun sait nukutuksi. Se auttaa aina.
Yö oli ihan rauhallinen. Nukuin melkein 9h.
Kyllä minä täällä kävin joulun aikaan. Tosin hyvin harvoin kirjautuneena.... 🙂 Ehkäpä me vaihdoimmekin jonkun ajatuksen anonyymisti..
🙃Täällä kun ei tiedä kuka on kuka...
Koitan nyt lomalla ulkoilla ja lukea. Kaipaan niitä.. Ja on mulla asiat ok. Välillä vaan alakuloa.
Se on jo osa minuutta. 😔
Jutellaan vaan lisää kun ollaan täällä.
Lähden nyt asioille.
Heips Ystis! 🖐️ Mukavaa päivää sulle🎄🕯️
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750