Miksi pidät etäisyyttä?

Anonyymi

Näin oletan sinun tekevän, joko välität liikaa tai sitten et välitä lainkaan. Mutta ellet välittäisi, tuskin olisit pitänyt senkään vertaa yhteyttä kuin nyt olet tehnyt. Jos taas välität liikaa, niin miten pystyt olemaan niin paljon erossa minusta? Eikö se ole vaikeaa? Tahtoisin ymmärtää, vaikka tiedän tilanteen vaikeuden.

77

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus oli naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      Etten riko koska en luota omaan harkintaani suhteessani sinuun. Voin olla esim hyvin omistushaluinen. Tiedostan tuon. Suojelen sinua itseltäni.

      • Anonyymi

        Miten omistushaluisuus ilmenee? Jos tietäisit toisen rakastavan vain sinua kokisitko miut vielä uhkana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten omistushaluisuus ilmenee? Jos tietäisit toisen rakastavan vain sinua kokisitko miut vielä uhkana?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Mustasukkaisuutta on kahdenlaista. Toinen laatu kertoo omista tunteista ja toisen menettämisen pelosta. Tuo mustasukkaisuus ei ilmene väkivaltana tai sairaanloisena toisen rajoittamisena. Se ehkä voi jossain kohtaa ilmetä riitana, mutta kuitenkin sellaisena, joka pystytään selvittämään. Kun päästään suhteeseen ja tiedät, että toinen haluaa olla siinä sinun kanssasi ja haluaa olla uskollinen, tunne hälvenee. Luottamuksen syntyminen vie hetken, mutta hyvä pari haluaa viedä epävarmuuden pois. En olisi tämän lajin mustasukkaisuudesta huolissani.

        Toinen, ikävämpi mustasukkaisuus, ilmenee väkivaltana ja vallankäyttönä. En ole itse sitä kokenut, mutta pari ystävää on. Käynti karaokessa, voi saada aikaan nyrkin naamaan. Vaalean punainen korkea kaula-aukkoinen villapaita (voi vietellä jonkun 😂) sovi saada niin rajun reaktion, että paita revitään kahtia. Nainen (tai miksei mieskin) joutuu soittamaan tunnin välien kotiin ulkona ollessaan eikä jumppaankaan saa mennä ilman esiliinaa. Toinen ei voi elää normaalia elämää. Tuo jälkimmäinen mustasukkaisuus on sairasta eikä parane ilman hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuutta on kahdenlaista. Toinen laatu kertoo omista tunteista ja toisen menettämisen pelosta. Tuo mustasukkaisuus ei ilmene väkivaltana tai sairaanloisena toisen rajoittamisena. Se ehkä voi jossain kohtaa ilmetä riitana, mutta kuitenkin sellaisena, joka pystytään selvittämään. Kun päästään suhteeseen ja tiedät, että toinen haluaa olla siinä sinun kanssasi ja haluaa olla uskollinen, tunne hälvenee. Luottamuksen syntyminen vie hetken, mutta hyvä pari haluaa viedä epävarmuuden pois. En olisi tämän lajin mustasukkaisuudesta huolissani.

        Toinen, ikävämpi mustasukkaisuus, ilmenee väkivaltana ja vallankäyttönä. En ole itse sitä kokenut, mutta pari ystävää on. Käynti karaokessa, voi saada aikaan nyrkin naamaan. Vaalean punainen korkea kaula-aukkoinen villapaita (voi vietellä jonkun 😂) sovi saada niin rajun reaktion, että paita revitään kahtia. Nainen (tai miksei mieskin) joutuu soittamaan tunnin välien kotiin ulkona ollessaan eikä jumppaankaan saa mennä ilman esiliinaa. Toinen ei voi elää normaalia elämää. Tuo jälkimmäinen mustasukkaisuus on sairasta eikä parane ilman hoitoa.

        Tämä oli hyvä todennus, kiitos tästä selvennyksestä 👍


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen kommentti. Jos kaivatullani olisi jokin tällainen syy, niin haluaisin tietää sen. Nyt uskon, ettei hän välitä minusta. Jos kuulisin tuommoisen syyn, niin tietäisin, että asia on todella päinvastoin. Se toisi minulle mielenrauhan, jos tietäisin, että välillämme on suurta rakkautta, mutta emme vain voi elää yhdessä. Sivusta.


    • Anonyymi

      mut onk tää joelille

      • Anonyymi

        Ai vai Hallikainen. Lopeta jo. Ärsytät mua enään kun sua näen. En halua olla tekemisissä tuollaisen tynnyri- teeskentelijän kanssa. Kiitos. Ja anteeksi. Ei mee läpi. Hyvä yritys 10. Onnea ensi vuoteen koska enää inhotat mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vai Hallikainen. Lopeta jo. Ärsytät mua enään kun sua näen. En halua olla tekemisissä tuollaisen tynnyri- teeskentelijän kanssa. Kiitos. Ja anteeksi. Ei mee läpi. Hyvä yritys 10. Onnea ensi vuoteen koska enää inhotat mua.

        Mut ooks sä ant hahahaah sori addiktio siihe


    • Anonyymi

      Välitän sinusta mutta en rakasta vaan rakastan miestäni. Pidän etäisyyttä jotta sinä pääsisit elämään omaa elämääsi. Meistä ei paria tule!
      Pääsethän sinä jaloillesi! Sitä toivon. Olen huolissani sinusta...

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sinä täällä teet, jos rakastat miestäsi? Anna hänen selvittää omat sotkunsa.


    • Anonyymi

      "Tahtoisin ymmärtää, vaikka tiedän tilanteen vaikeuden."

      Ymmärrät jo ...
      välitän susta liikaa, mutta en tiedä välitätkö minusta yhtä lailla.
      Jos et, niin on turha jatkaa

      • Anonyymi

        Kyllä välitän ja sinun pitäisi tietääkin se. Jos uskot rakastavasi minua, voisitko lopettaa tämän etäisyyden? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välitän ja sinun pitäisi tietääkin se. Jos uskot rakastavasi minua, voisitko lopettaa tämän etäisyyden? Ap

        Tiedän että välität mutten sitä kuinka paljon.
        Jos olen sua yrittänyt hitaasti lähestyä ... lähestyä ..... niin että onnistuneen lähestymisen lopuksi olisimme vaikkapa suudelleet, niin olet tehnyt jotain, jolla oot "karannut" tilanteesta. En ole halunnut sua ahdistaa ja siksi en enää ole jatkanut lähestymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että välität mutten sitä kuinka paljon.
        Jos olen sua yrittänyt hitaasti lähestyä ... lähestyä ..... niin että onnistuneen lähestymisen lopuksi olisimme vaikkapa suudelleet, niin olet tehnyt jotain, jolla oot "karannut" tilanteesta. En ole halunnut sua ahdistaa ja siksi en enää ole jatkanut lähestymistä.

        Hän ujostelee. Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ujostelee. Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa?

        ei siinä iässä enää pitäis ujoilla

        Myöh puhuttiin asioist jotka sivuaa suhteita. Ei niissä ujostellut, sanoi aikas suoraankin mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että välität mutten sitä kuinka paljon.
        Jos olen sua yrittänyt hitaasti lähestyä ... lähestyä ..... niin että onnistuneen lähestymisen lopuksi olisimme vaikkapa suudelleet, niin olet tehnyt jotain, jolla oot "karannut" tilanteesta. En ole halunnut sua ahdistaa ja siksi en enää ole jatkanut lähestymistä.

        Kokeile lähestyä joskus niin että meillä olisi aikaa ja rauhaa, vaikka kirkkaassa päivän valossa, niin en karkaa. Ujostella ei enää tarvitse, tiedät että pidän susta. Silloin on muutenkin selkeämpää kommunikaatio eikä jää epäselvyyksiä leijumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile lähestyä joskus niin että meillä olisi aikaa ja rauhaa, vaikka kirkkaassa päivän valossa, niin en karkaa. Ujostella ei enää tarvitse, tiedät että pidän susta. Silloin on muutenkin selkeämpää kommunikaatio eikä jää epäselvyyksiä leijumaan.

        Aika ja rauha on hänen käsissä, en voi siihen vaikuttaa. tuskin voin edes kutsua luokseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ja rauha on hänen käsissä, en voi siihen vaikuttaa. tuskin voin edes kutsua luokseni.

        Miksi et voisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voisi?

        ei ole hyvää "syytä"
        Se tarvitaan ajan ja matkan kuittaamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole hyvää "syytä"
        Se tarvitaan ajan ja matkan kuittaamiseen

        No kyllä kylään voi kutsua ilman agendaa? Onko kuinka pitkä välimatka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä kylään voi kutsua ilman agendaa? Onko kuinka pitkä välimatka?

        niin paljon ettei työpäivän jälkeen tule kyläily kyseeseen


    • Anonyymi

      Yritän tavoittaa niitä mielikuvia, ajatuksia ja tunteita,,sua on vaikea tavoittaa.

    • Anonyymi

      On todella vaikeaa... Haluaisin hänen kanssa kaikkea, mutta toisaalta tuntuu ettei ole mahdollisuutta mihinkään.

      • Anonyymi

        Tolla asenteella ei todellakaan ole mahdollisuuksia.


    • Anonyymi

      Itse välttelen ja pidän etäisyyttä, jotta välttyisin epämukavilta tilanteilta ja tuntemuksilta. Kyse ei siis ole mistään vihasta tai inhosta, eikä varsinkaan rakkaudesta. Miksi altistaa itseään johonkin, josta ei ole mitään hyötyä kenellekään.

      • Anonyymi

        Jos ei ole vihaa , inhoa , rakkautta niin miksi ei voi olla normaalia kanssa käymistä?
        Jos olisi , ei ehkä tulisi kiusallisia tilanteita kun kohtaaminen olisi normaalia.
        Jos toinen huomaan sinun välttelyn niin siitähän ne kiusalluset olotilat tulee..
        Oletko ajatellut tällaista?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pärjääthän sinä...!

      • Anonyymi

        Kenelle kuvittelet kirjoittavasi. Aikamoista ihmisen arvon aliarvioimista.


    • Anonyymi

      Joo kaksi viikkoa on pitkä aika olla tapaamatta mikä ei yksin kummastakaan johdu. Välitän ja vaikeaa on kun kaipaan <3

    • Anonyymi

      Samaa kysyisin eräältä naiselta. Tai olisin itseasiassa vielä muutama päivä sitten kysynyt. Nyt aavistan/tiedän syynkin etäisyyteesi - et välitä lainkaan. Kunpa vain olisit sanonut sen jo aiemmin, niin olisin säästynyt näiltäkin kyyneleiltä. Eniten ehkä vituttaa itkeä ihmisen vuoksi, jolle ei merkitse yhtään mitään. 😢 Naiselta.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Kenelle tää menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Kenelle tää menee?

        Naiselle, jonka käytöstä ymmärrän nyt täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Kenelle tää menee?

        Ja selvyydeksi etten sotke toisten kuvioita, tässä tapauksessa toinen ihastus vei voiton. Se selittää, miksi kiinnostus minua kohtaan laimeni ja miksi käytöksensä oli viime kuukaudet hyvinkin ristiriitaista. Pahalta tuntuu, eniten ehkä siksi ettei voinut suoraan puhua asiasta. 😢


    • Anonyymi

      Välitän liikaa

      • Anonyymi

        Enpä usko, jos pystyt olemaan noin paljon erossa minusta. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, jos pystyt olemaan noin paljon erossa minusta. Ap.

        Ihmiset on erilaisia, toiset meistä on vain pettynyt ihmisiin, enemmän kuin toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, jos pystyt olemaan noin paljon erossa minusta. Ap.

        Etäisyyttä voi ottaa, jotta välttää kivun. Kipu tulee omista suurista tunteista yhdistettynä vastapuolen sanomaan ei-kiitos viestiin (sanallinen tai toistuva elekielellä ilmaistu).


    • Anonyymi

      Minäkin välitän liikaa siitä miehestä.... hän voi aavistaa taas kun nähdään eipä nämä tunteet tässä laantunut ole..

      • Anonyymi

        Millainenhan tunteiden leimahdus se kohtaaminen tulee olemaan, voimakas on sen tiedän ainakin kohdaltani.. :) Tavallaan pelkään mutta samalla odotan malttamattomasti


      • Anonyymi

        Näkisin sen aivan varmasti heti, että onko hänellä tunteita vai eikö ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainenhan tunteiden leimahdus se kohtaaminen tulee olemaan, voimakas on sen tiedän ainakin kohdaltani.. :) Tavallaan pelkään mutta samalla odotan malttamattomasti

        Näin se on pelkoa ja odottamista. Suuria kätkettyjä,, tunteista puhumatta..🤫❤️


    • Anonyymi

      Välitän niin paljon, etten kestäis sit erota.

      • Anonyymi

        Elämä ei ole heikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei ole heikoille.

        Elämää on heikoille ja vahvemmillekin, tiedoki vaan, jollet tiennyt 😉


      • Anonyymi

        Miksi luulet, että pitäisi sitten erota? Ap


      • Anonyymi

        Rakkautta ei voi saada, jos ei uskalla sitä kurkotella. Jos ei uskalla epäonnistua, on onnistumisen mahdollisuus häviävän pieni.


    • Anonyymi

      Pystyn olemaan erossa vain mielikuvituksen ja toivon voimalla.
      Mutta olisiko aika hylätä toivo ,,,, jos et anna selvää merkkiä

    • Anonyymi

      Pidän etäisyyttä siksi, etten alkaisi kuvittelemaan mitään sellaisia asioita, joihin sinä et kuitenkaan olisi valmis.

    • Anonyymi

      Toki jostain historiastahan se vältteleminen yleensä johtuu, mutta miksi sen syyn pitäisi olla aina jokin tollainen ääripää, kuten viha, inho, rakkaus jne.? On olemassa paljon pienempiäkin syitä. Ja jos ei ole halua olla enempää tekemisissä, miksi siitä täytyy nostaa iso haloo? Ei kai tässä maailmassa ole pakko sekuntikellon mukaan olla kaikkien kanssa tasapuolisesti, vai?

    • Anonyymi

      Välitän aivan liikaa. Sinä olet varattu, jos olet hän.

      • Anonyymi

        Juuri tuon takia minäkin pidän etäisyyttä. Hän, eräs nainen, on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuon takia minäkin pidän etäisyyttä. Hän, eräs nainen, on varattu.

        Muuttaisiko se mitään, jos kertoisin rakastuneeni sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaisiko se mitään, jos kertoisin rakastuneeni sinuun?

        Se muuttaisi kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muuttaisi kaiken.

        Mitä se muuttaisi? En tahdo kertoa, ellen ole varma, että sinullakin on yhtä voimakkaat tunteet ja pelkään, etteivät ne ole, kun pystyt olemaan erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muuttaisi? En tahdo kertoa, ellen ole varma, että sinullakin on yhtä voimakkaat tunteet ja pelkään, etteivät ne ole, kun pystyt olemaan erossa.

        Sivusta kommentoin, vaikutus lähentymiseen olisi merkittävä, jos tietäisi olevan toiselle tärkeä/ merkityksellinen. Toihan luo sitä epävarmuutta, kun ei tiedä mitä on toiselle? Tai onko mitään, jolloin voisi toisen opetella unohtamaan? Siksi ei asiat etene, kun tieto puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muuttaisi? En tahdo kertoa, ellen ole varma, että sinullakin on yhtä voimakkaat tunteet ja pelkään, etteivät ne ole, kun pystyt olemaan erossa.

        Ihan samalla tavalla kumpikin pysyttelee erossa toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muuttaisi? En tahdo kertoa, ellen ole varma, että sinullakin on yhtä voimakkaat tunteet ja pelkään, etteivät ne ole, kun pystyt olemaan erossa.

        Minun tarinassa se vaikuttaa välittömästi elämääni. Helpottaisi toki suhtautumista, mutta viellä ei taida olla oikea aika.. Hän saa antaa merkin koska se on.. viime kätapaamisen perusteella tämä on ehkä yksipuolista haihattelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tarinassa se vaikuttaa välittömästi elämääni. Helpottaisi toki suhtautumista, mutta viellä ei taida olla oikea aika.. Hän saa antaa merkin koska se on.. viime kätapaamisen perusteella tämä on ehkä yksipuolista haihattelua..

        Milloin tapasitte viimeksi?


    • Anonyymi

      Minä mietin myös yhä, miksi mies pitää etäisyyttä. Sattuu.

    • Anonyymi

      Tää on välillä ihan hel...in vaikeeta,toivottavasti tää helpottaa pian.N-m.

    • Anonyymi

      Miksi?odotan että kasvatat munat!ja tulet suoraa jutulle päin naamaa.t.mörkö

    • Anonyymi

      Voisiko hänellä olla sama syy kun minulla erästä miestä kohtaan. Hänen ja minun tilanne vaatii etäisyyttä, mutta samalla haluaisin lähestyä.. en kuitenkaan halua menettää häntä elämästäni. Pidän etäällä että en riko itseäni, jos tämä onkin yksipuolista.

      • Anonyymi

        Kysyvä ei tieltä eksy. Voi olla yllättynyt , häkeltynyt tai vaan pelkästeen otettu(naisen huomiosta). En tiedä ketään joka olisi suuttunut millään tavalla.


      • Anonyymi

        etkö halua kysellä tai kautta rantain vakoilla, onko se yksipuolista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö halua kysellä tai kautta rantain vakoilla, onko se yksipuolista?

        En näe soihen tarvetta.. asiat menevät omaööa pinolla eteenpäin tai sitten ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe soihen tarvetta.. asiat menevät omaööa pinolla eteenpäin tai sitten ei..

        Suomennan edellisen.. En näe siihen tarvetta.. asiat menevät omaa tahtia taikka painollaan eteenpäin, jos ovat mennäkseen.. Kyllähän minä yritän lukea toisen ajatuksia.. taitaa vaan olla turhaa..


    • Anonyymi

      Välttelen koska kuulin hänen jo löytäneen onnen toisesta enkä halua sotkeutua siihen vaikka kovin mietitytti alkujaan,,

      • Anonyymi

        Kuuli ja luuli on eri asia kun raaka fakta.mikä selviää vain kysymällä ko henkilöltä suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuli ja luuli on eri asia kun raaka fakta.mikä selviää vain kysymällä ko henkilöltä suoraan

        Hyvä mies hyvä nainen..... ottakaa livenä selvää niin ei tarvi täällä haikailla,tuskin vastapuoliedes näillä sivuilla käy. Niin ei kenenkää tarvi ruikuttaa seinille tai antaa trolliarmeijalle jutun juonta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mies hyvä nainen..... ottakaa livenä selvää niin ei tarvi täällä haikailla,tuskin vastapuoliedes näillä sivuilla käy. Niin ei kenenkää tarvi ruikuttaa seinille tai antaa trolliarmeijalle jutun juonta...

        Samaa mieltä, täytyyhän se tietää että välineet sopii keskenään.


    • En tiedä onko tämä tai kenelle osoitettu , asun asumuserossa ja olen aika yksinäinen .
      Olen ihastunut naimisissa olevaan kitupiikkiin , on munistaakin niin kitsas että
      isänsä sanoi puhelimessa että poika on vanha 45 vuotias insinööri eikä muna seiso
      enää hänellä että joskus seisonut että turhaan ajattelen että pystyi minut seksuaalisesti tyydyttämään taas on tullut kuulemma äitiinsä on vaikea tapaus ja ym .
      Erikoinen insinööri ehkä on kovat ajat hänellä taloudellisestikin ja vaihde vuodet .

      • Anonyymi

        Aika erikoinen tuntuu isäkin olevan, pettynyt poikaansa, eikä tunnu arvostavan poikaansa? Jättää oman jälkensä negatiivisella tavalla jälkipolville, suhtautumalla poikaansa vähättelevästi 😥

        Sodan jälki näkyy pitkälle jälkipolville näin viestittelemällä, vähättelemällä toista. Traumat ruokkii lisää traumoja. Hyvä isä tukee poikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen tuntuu isäkin olevan, pettynyt poikaansa, eikä tunnu arvostavan poikaansa? Jättää oman jälkensä negatiivisella tavalla jälkipolville, suhtautumalla poikaansa vähättelevästi 😥

        Sodan jälki näkyy pitkälle jälkipolville näin viestittelemällä, vähättelemällä toista. Traumat ruokkii lisää traumoja. Hyvä isä tukee poikaansa.

        Samaa mietin. Inhottaa ajatellakin tuommosta isää. Narsisti perkele.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe