Kokemuksia Summassaaresta?

Anonyymi

Moi, onko teillä kokemusta lomailusta Summassaaressa? Millainen paikka se on tasoltaan, kunnoltaan, kylpylältään jne? Minua myös kiinnostaisi myös läheltä löytyvä Summassaaren Hunajatarhat ja tsasouna. Kertokaa jotain pliiz!

Terkuin nimimerkki Lomamatkaa suunnitellaan

11

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseinen kylpylä on mennyt alaspäin ku lehmän ja jämähtänyt 70-luvulle sisustuksen suhteen.
      Huoneet on surkeassa kunnossa ja kallista tasoonsa nähden.
      Ennemmin suosittelen Peurunkaa..

      • Anonyymi

        Sinäkin näköjään suosittelit Peurunkaa...olemme oikeassa.
        Haluan kertoa summiksen palvelusta pikku jutun. Joitakin aikoja sitten siellä esiintyi eräs suosittu muusikko, halusin viedä sinne henkilön jolla olin tukihenkilönä. Soitin ja kysyin voisimmeko mennä "keittiön" kautta koska saatettavani ei voinut jonottaa, kammoksui sellaista kaupoissa ja muualla.
        Totta kai olisimme ostaneet liput kuten muutkin...MUTTA EI KÄYNYT HEILLE.
        Pettymys oli sanoinkuvaamaton kun jäi lähtemättä.


    • Anonyymi

      Rehellinen arvioni.
      Älä pilaa lomaasi Summassaaressa!
      Saarijärveen ja lähialueisiin kannattaa tutustua mutta ehkä paremmin kesällä.

      Toivottavasti saat vastauksia majoituksen suhteen, minä suosittelisin Peurunkaa jonne on n.50 km S.järveltä ja palvelut ok!

    • Kivikauden kylässä ois nastaa yöpyä, jos vaan sais...

      • Anonyymi

        Jos sitten kesällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitten kesällä :)

        Tai Karstulassa on vanhoissa vehkeissä hyvä majoitus ja siitä lyhyt matka Saarijärven suuntaan ja Kyyjärvelle.. Tai sit Kannonkoskelle..


    • Anonyymi

      Joulurouka oli todella iso pettymys summassaaressa aattona, ei ollut mitään lämpimäisiä (esim karjalanpaistia), laatikot ja kinkku olivat todella surkeaa einestä, ainoastaan yhtä kalaa tarjolla, ei mätiä tai muita lisukkeita. Jälkiruoka oli jotain vanhaa jäässä ollutta marjasorbettia. Todella kallis ateria 35eur ja iso pettymys oli! Joskus ennen täältäkin sai kunnollisen ja monipuolisen jouluruaan! =(

      • Anonyymi

        En yhtään epäile, onkohan loppunsa edellä?


    • Anonyymi

      No nythä se uutisen pukkas. Saarijärvi ,ja Karstula liitettäis Kyyjärven kanssa yhteen, tulee Suuri Kyyjärven kunta/kaupunki, luki keskisuomalaises. Niinköhä onnaa tuo liitto ????

      • Anonyymi

        Just kuulin kylillä että on kokoonnuttu viikolla hallitusten kanssa ja jotain sovittu tuohon suuntaan.. Nimikilpailu pystyyn..


      • Anonyymi

        Päivän paras vitsi ei onnaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe