Huawei syyttää Supoa

Anonyymi

Levittää amerikkalaisten valheita, Trumppilainen tapa kilpailla markkinoista, Trumppi valehtelee Huaweista että se vakoilee, ite ei muuta teekkään, kierompi kuin korkkiruuvi.

Kiinasta tulee halpaa mutta hyvääkin tavaraa, Lenovo tietokoneet ihka hyviä, puhelimet nykyään yhtä hyviä mitä länsimaissa kuitenkin puolet halvempia.
Tämä saanut Trumpin kauppasotaan ei vain kiinaa vastaan myös muuta maailmaa vastaan aiheuttaen talouden laskua, taantumaa.
Lopulta käy että että Trumppi itse kärsii, kun ei voi estää kiilaisten tuloa markkinoille.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Supo on aivan pihalla Huawei vakoilu systeemistä?😭😭

      • Anonyymi

        Juuri näin. Näin äsken pihalla Supon pipo päässä.


    • Anonyymi

      Ei taida olla mitään todsteita Huawein vakoilusta, enkä usko Suponkaan uskovan,

      Trumppi kehuu itseään talouden noususta USA:a, sekin vale, maailmantalouden nousu alkoi Obman kaudella, Trumpin toimet päinvastainen vaikutus talouteen, työllisyys kyllä hyvä mutta tuottavuuden hyöty huonontunut.

      • Anonyymi

        Pötyä puhut, Obama ei saanut mitään hyvää aikaan vain sotia. Työttömyys korkea ja talous kuralla tiedän kun olen asunut täällä vuosikymmeniä. Regan oli vallassa kun muutin tänne, hyvä Presdentti samoin kun Trump. Hän on saanut niin paljon hyvää aikaa että lista olisi loputon ja menee keveästi seuraavalle 4 vuoden kaudelle. Hän tekee mitä lupaa ja muurikin nousee kovaa vauhtia pystöön. Trump on kansan asialla eikä mikään eliitti presidentti kuten esim. Bush. Ja vielä lopuksi talous täällä kukoistaa paremmin kuin koskaan ennen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pötyä puhut, Obama ei saanut mitään hyvää aikaan vain sotia. Työttömyys korkea ja talous kuralla tiedän kun olen asunut täällä vuosikymmeniä. Regan oli vallassa kun muutin tänne, hyvä Presdentti samoin kun Trump. Hän on saanut niin paljon hyvää aikaa että lista olisi loputon ja menee keveästi seuraavalle 4 vuoden kaudelle. Hän tekee mitä lupaa ja muurikin nousee kovaa vauhtia pystöön. Trump on kansan asialla eikä mikään eliitti presidentti kuten esim. Bush. Ja vielä lopuksi talous täällä kukoistaa paremmin kuin koskaan ennen!

        Ei taida kukoistaa miljoonille jenkeille


    • Anonyymi

      Mua vähän hävettää kun mulla on Huawein puhelin. Laitan sähköpostin H:n pääkonttoriin ja vaadin korvausta siitä häpeäntunteesta jota koen. Oliskohan
      20 000 euroa O.K.??

      • Anonyymi

        Oletko huomannu sinua vakoillaan Huawein puhelimella, onko kysynyt pankkitunnuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannu sinua vakoillaan Huawein puhelimella, onko kysynyt pankkitunnuksia.

        ON CIA kysyi äsken


    • Anonyymi

      Aloittaja on se taas
      Tietokoneista ei tiedä mitään
      Mutta pahin on asennevirhe

      Kirjoitus on epäsuorasti Nokian vastainen kun ukko ei tajua

      Somalien haluaminen apuhoitajiksi häntä hoitamaan on koko Suomen vastainen yätäkin ukkeli ajaa

      Matut maksetaan Nokialla
      Sokeakin tajuaa ukkeli ei

    • Anonyymi

      Aloittajana voin kertoa on mulla ollut pari nokialaista, nyt Samsung mutta vetää viimeisiä.
      Katsellut uusia malleja myös nokiaa, Android puhelimia keskihintaista, matu ei vaikuta puhelin ostopäätökseen.

      • Anonyymi

        junttiukko savosta mölisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        junttiukko savosta mölisee

        Se luuli että puhutaan Nokia puhelimista

        Huawei tarkoittaa muuta tietenkin
        Nokia ei valmista puhelimia


      • huruksz

        Koti-mainen Nokia 7.2 on uusi malli.
        Kohtuu-hintainen ja hintaan nähden hienot omi-naisuudet.
        Ja tietenkin SF.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        junttiukko savosta mölisee

        Ei niin, Mitä tarkoittaa " matut maksetaan Nokialla "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, Mitä tarkoittaa " matut maksetaan Nokialla "

        Se tarkoittaa että palvelualat eivät tuota
        eli vaikka somali sairaanhoitajana maksaa eläkemaksun ja verot
        ne eivät tuota

        jos vienti vähenee palvelut vähenevät jyrkästi

        Junttiukko täällä haluaa sairaanhoitajia kehitysmaista
        ja ylistää Huaweita joka vie ne rahat joilla ne palvelut ostetaan

        Palvelualat JAKAVAT varallisuutta jolloin rahan kiertonopeus kasvaa koska
        työssäkäyvä somali Suomessa saa palkkaa
        kun kapitalismi eli siis tarkemmin markkinatalous toimii

        Koska somaliassa ei ole Nokiaa somali ei saa minkäälasta työtä Somaliassa
        ei sairaanhoitajana ei mistään

        Jos palvelualojen määrä nousee liian suureksi nokioiden poistuessa tämä johtaa ... jne


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa että palvelualat eivät tuota
        eli vaikka somali sairaanhoitajana maksaa eläkemaksun ja verot
        ne eivät tuota

        jos vienti vähenee palvelut vähenevät jyrkästi

        Junttiukko täällä haluaa sairaanhoitajia kehitysmaista
        ja ylistää Huaweita joka vie ne rahat joilla ne palvelut ostetaan

        Palvelualat JAKAVAT varallisuutta jolloin rahan kiertonopeus kasvaa koska
        työssäkäyvä somali Suomessa saa palkkaa
        kun kapitalismi eli siis tarkemmin markkinatalous toimii

        Koska somaliassa ei ole Nokiaa somali ei saa minkäälasta työtä Somaliassa
        ei sairaanhoitajana ei mistään

        Jos palvelualojen määrä nousee liian suureksi nokioiden poistuessa tämä johtaa ... jne

        Ylistää Huaweita, en kun ei kokemusta, en myöskään tarvitse työperäistä maahanmuuttoa.

        Yhteiskutamme tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa, se ei merkitse etä joku Purran puolue on erimieltä, muut puolueet haluaa myös amattiliitot, presidentti ja kirkko.
        Kyllä ekonomit on perillä yhteiskunnasta ja sen tarpeesta,


    • Ei kiinnosta etelä-afrikan tapahtumat.

      Nokia 2,3 " jos on ilmestynyt kauppohin, gigatissa ei näkyny vielä.
      6,2 tuuman näytöllä, 4000 milliamppeeritunnin akulla, hinta 109 € riittää pelkäksi puhelimeksi siinä missä yli tonnin puhelin.

      • Anonyymi

        sönkkö puhuu puh elimesta kuin elimestään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe