Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

  1. Kun riimien mustuvat mansikat

    "Pian aika on taas juosta tyttösten metsään Poskin Mansikkaisin huulin Mustin palata koti-pesään. Maito-lavoilla muinoi
    70 plus
    260
    5725
  2. Kun riimeille Sydäntä särkee

    "Kuin katkeraa Kalkkia on joillekin Lumi joillekin taas kuin Karva-Kaulusten yhteinen Suvi. Jossain kulkee Lumella leve
    70 plus
    103
    1871
  3. Luonnon Vetovoimainen tulevaisuus

    "Ihmisen" aiheuttama muutos ei koskekaan pelkästään "vihreää" Luontoa. Joku paljon mahtavampi haluaa muuttaa Maallisia n
    70 plus
    18
    37
  4. Poliittinen kirjoitus-opas

    Pefletti! Ei pitäisi katsella liukkaasti luistavia naisia silloin kun kirjoittaa. Anteeksi. Virheen saa poistaa. - Joiss
    70 plus
    5
    54
  5. Kun riimeille Kevät-Kenttien kutsu

    "Mikä kauniinpaa Keväällä olla voi kun Voi-Kukan kukkasen nuppu. Sitä läheltä kun mielin tervein katsoo siinä kuvastuu
    70 plus
    103
    1567
  6. Luonnollinen tulema ja poistuma, kansallinen kirjailu

    Hans Lidman Luonnollinen Ruotsalainen. Pitää vain osata Ruotsin-Kieltä lukea ja ymmärtää sujuvasti. Tavallaan kuin minä
    70 plus
    8
    54
  7. Päätinpä tehdä Provokaation

    Vähemmän vakava-mielisesti tosin. Monethan tietävät minun kannattavan Perus-Suomalaisia. Vaikka jäsen en olekaan. Toisin
    70 plus
    22
    28
  8. Hyvä Jumala ei enää

    Kohta vaihtuu kuukausi. Pian koittaa viimeinen Jouluni Valtio-Kirkkomme yhteydessä. Olen ajatellut kaivattaa vanhempieni
    70 plus
    40
    549
  9. Oma auto, oma tupa, muista aina luistatella

    Sain taas ilmoituksen, että tulen pian saamaan ajan Oman Bensiini-käyttöisen autoni renkaitten vaihtoon. 140€. - Monet t
    70 plus
    34
    64
  10. Kun riimit kuvioitaan kylmässäkin

    "Sinä kiertelit lämmintä Talvi-Takkiani. aivan kuin sen-laisen haluaisitkin. Nyppäisit pikkuisen puristit jostakin näyt
    70 plus
    101
    1868
  11. Kun aika on koittavaa

    Istun tässä tieto-koneeni näytön edessä. Silmieni edessä on Sukkia. Minulla on nyt kaksi paria uutta Merino-Villa-Sukkaa
    Ikäryhmät
    23
    52
  12. Miksi en ole niin haluttu

    Yritykset ottavat vastuuta samoin kuin kansalaisetkin. Tehdään heti, kun se on kannattavaa. Molemmilla on myös sama oike
    70 plus
    18
    35
  13. Kansalaiset!...Medbärare!

    Olemme nyt vuoden aikana tajunneet Lääkäri-Piireissä että. Nyt kohtaamamme Virus ei ole hallinnassamme. Eikä taida koska
    70 plus
    7
    43
  14. Kun riimit rinnassa runtelevat

    "Harva Laituri enää on tulvillaan ei montaakaan enää ole uimasillaan. Hetket rakkauden kiukun-puuskien ovat siirtyneen
    70 plus
    99
    1784
  15. Lohdutuksen sanat ikä-ihmisille.

    Kaikkihan me kuolemme. Joskus. Sairaudet ovat sitä helppoa Kauraa. Ikä selittää asiasta paljon. Nuoruus ei auta asiassa
    70 plus
    19
    54
  16. Mielikuvitus-maailma, jännitys-Elokuvan Synopsis.

    Ja niin syntyi ajatus. Ajatus laajeni, jakaen sisintään laajalti samoille piireille. Ihmisiä on liikaa. Aivan liian palj
    70 plus
    34
    43
  17. Todelliset tapahtumat Draturgisoituina

    Viittaan tässä Nyky-Televisiomme ohjelmiin. Niin Viidakoissa, Kulta-Mailla, Tutureilla, Tohtoreilla , Klinikoilla, Himal
    70 plus
    4
    33
  18. Olympialaisten katselmus

    Se on sitten Kalle. Hieno homma mutta. Voitossa on mukana historiaa. Isä ja Poika. Suomi, Rallin synty. Kaikkien aikojen
    70 plus
    3
    29
  19. Onko Tuutikki vain kesäinen

    Tämä ei ole Jäätelö-Mainos. Mutta uusi Kirjallisuus-aloitus on mielestäni aiheellinen. Etenkin kotimainen aloitus. Sillä
    70 plus
    9
    97
  20. Kurjuuden kirjailijat, Pielavedeltäkin.

    Mitäs jos minä kirjoittaisin tämän-nimisen kirjan? :) Korpikirjailija Ilmarin perintö. Kaikuja Urjalasta. Lassi istah
    70 plus
    16
    34