olipa tylsä joulu

Anonyymi

Arkihuolet taas palasivat, kun piti viettää niin tylsä joulu puolison seurassa.
Osaisi lähteä pian omille teilleen. Tulisi rauha maahan.

6

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se lähde,
      siitä on mukava kiusata ja räksyttää sinulle,
      kuka sitä enää huoliskaa vaivoikeen,
      kotahan vaan sitä lepytellä, puhu sille mukavia,
      kehu kamalasi,

käy itse ulkona liiterissä kiroilemassa ja hakkaa muutama saunapuu samalla,
      se hiukan helpottaa sinun pahaa mieltä, ettet saa sydäri liian aikaisin,

• Anonyymi

Minä muistan sen hetken, jolloin ymmärsin, että ärsyyntymiseni on hänelle ilo.
        Kävi niin, että hän tuli humalassa yhtäkkiä eteeni arvaamatta, ja en osannut hillitä ilmettäni, vaan suuttumukseni näkyi. Niin näkyi hänenkin ilahtumisensa ja ylimielisyytensä - ihan välähdyksenomaisesti, kuten varmaan omanikin.

Sen päivän jälkeen en hänelle sitä iloa suonut, että olisin noteerannut hänen humalansa. Jos huomasin, että viinaa jo oli juotu tänään, niin sulkeuduin omiin ajatuksiini ja töihini. Puhuin sen mikä oli pakollista. Elin omaa elämääni. Jos hän sammui nojatuoliin, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, Jos joku tuli käymään ja tapaamaan miestäni, en ollut huomanivanikaan, että mies on niin umpipäissään, ettei pysty puhumaan. Sanoin ehkä vain: "Tule huomenna aamupäivällä uudestaan."
        Hän levitteli pullojaan huolimattomasti minun löydettäväkseni, mutta en koskenut niihin, ja tyhjien viinapullojen täyttämät kassit saivat olla minun puolestani juuri siinä, mihin hän oli kassin laittanut. Hän ei nimittäin ikinä palauttanut pulloja. Olisiko minun pitänyt mennä bussissa kilisevien kassien kanssa Alkoon? Ei kiitos. Hänellä oli auto.
        Perikunta aikanaan vei pullot ja sai hyvät rahat.

• Anonyymi

Katsoppa itse peiliin. Sieltä se syyllinen näkyy.

• Anonyymi

alottajalle :

joooo,, olihan se tylsä täälläki,,,
      yksin täällä oottelin että menis äkkiä kaikki joulupäivät ohi ,
      pääsisi taas elämään tavallista arkea,

kaikki juhlapäivät pitäisi kalenterista lopettaa TÄYSIN,

inhoan kaikkia
      joulua, pääsiäistä , vappua, juhannusta, oliko niitä muitaki,
      kaikki pois kalenterista, ihnoan niitä kaikkia,,

• Anonyymi

Ei niitä nyt sentään sinun inhosi takia poistettaisi, heh heh,... moni kun vallan rakastaa, ja useimmat ainakin saavat työstään levätä. Joten koetahan niellä tosiasiat sutjakkaammalla huumorilla <3

• Anonyymi

Peilissä 0n syyllinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe