Arkihuolet taas palasivat, kun piti viettää niin tylsä joulu puolison seurassa.
Osaisi lähteä pian omille teilleen. Tulisi rauha maahan.
olipa tylsä joulu
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se lähde,
siitä on mukava kiusata ja räksyttää sinulle,
kuka sitä enää huoliskaa vaivoikeen,
kotahan vaan sitä lepytellä, puhu sille mukavia,
kehu kamalasi,
käy itse ulkona liiterissä kiroilemassa ja hakkaa muutama saunapuu samalla,
se hiukan helpottaa sinun pahaa mieltä, ettet saa sydäri liian aikaisin,- Anonyymi
Minä muistan sen hetken, jolloin ymmärsin, että ärsyyntymiseni on hänelle ilo.
Kävi niin, että hän tuli humalassa yhtäkkiä eteeni arvaamatta, ja en osannut hillitä ilmettäni, vaan suuttumukseni näkyi. Niin näkyi hänenkin ilahtumisensa ja ylimielisyytensä - ihan välähdyksenomaisesti, kuten varmaan omanikin.
Sen päivän jälkeen en hänelle sitä iloa suonut, että olisin noteerannut hänen humalansa. Jos huomasin, että viinaa jo oli juotu tänään, niin sulkeuduin omiin ajatuksiini ja töihini. Puhuin sen mikä oli pakollista. Elin omaa elämääni. Jos hän sammui nojatuoliin, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, Jos joku tuli käymään ja tapaamaan miestäni, en ollut huomanivanikaan, että mies on niin umpipäissään, ettei pysty puhumaan. Sanoin ehkä vain: "Tule huomenna aamupäivällä uudestaan."
Hän levitteli pullojaan huolimattomasti minun löydettäväkseni, mutta en koskenut niihin, ja tyhjien viinapullojen täyttämät kassit saivat olla minun puolestani juuri siinä, mihin hän oli kassin laittanut. Hän ei nimittäin ikinä palauttanut pulloja. Olisiko minun pitänyt mennä bussissa kilisevien kassien kanssa Alkoon? Ei kiitos. Hänellä oli auto.
Perikunta aikanaan vei pullot ja sai hyvät rahat.
- Anonyymi
Katsoppa itse peiliin. Sieltä se syyllinen näkyy.
- Anonyymi
alottajalle :
joooo,, olihan se tylsä täälläki,,,
yksin täällä oottelin että menis äkkiä kaikki joulupäivät ohi ,
pääsisi taas elämään tavallista arkea,
kaikki juhlapäivät pitäisi kalenterista lopettaa TÄYSIN,
inhoan kaikkia
joulua, pääsiäistä , vappua, juhannusta, oliko niitä muitaki,
kaikki pois kalenterista, ihnoan niitä kaikkia,,- Anonyymi
Ei niitä nyt sentään sinun inhosi takia poistettaisi, heh heh,... moni kun vallan rakastaa, ja useimmat ainakin saavat työstään levätä. Joten koetahan niellä tosiasiat sutjakkaammalla huumorilla <3
- Anonyymi
Peilissä 0n syyllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376