Traktoriksi kuorma-auto !

Anonyymi

Onko mitään ideaa yrittää muuntaa kuorma-auto traktoriksi. Ajattelin että jos poistaa nopean alueen ja käyttää vain alennusvaihteistoa niin ainakin tuolla Ategolla sillä kulkee maksimissaan vain 57km/h. Sitten vielä hitsaa turvakehikon hytin ympärille. Mitähän muuta pitäisi tehdä jotta katsastaja hyväksyisi muutoksen, onko kukaan yrittänyt.
Tämä tulisi pelkkään tiellä ajamiseen, ei pellolle tai metsään.

6

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ihmeessä kuorma-auto ei voi olla kuorma-auto? Traktoria ei tarvitse katsastaa vuosittain, mutta muuten kuorma-auto päihittää traktorin maantiekuljetuksissa monessa asiassa ja niitä saa edullisesti.

• Anonyymi

Ihan siksi vaan että pihalla seisoo käytöstä poistettu kuorma-auto ja sitä en enää tarvitse kuorma-autona mihinkään. Mutta traktorina sen ominaisuuet olisivat ihan kohdillaan siinä käytössä mihin olisi juuri nyt tarve ja kuten sanoit ei tarvitsisi katsastuksista huolehtia.

• Anonyymi

Eikä olisi veroja myöskään maksettavana, sekä halvempi vakuutus !

• Anonyymi

Traktoriksi muuttaminen on vähintään haasteellista. Moottorityökoneeksi muuttaminen käy helpommin mutta työkoneiden vaatimuksiin kuuluu, etteivät ne sovellu tavara tai henkilökuljetuksiin.

• Anonyymi

Katkaise kuorma-auto ja tee vetävä peräkärry. Ja lykkää perävedolla ja traktorin ulosotolla menemään. Kyllä kulkee ja on yksinkertaisin juttu. Muuten tuo ajatus on järjetön toteuttaa.

• Anonyymi

Sisu A-45 protoSisuja on rekisteröity traktoreiksi. Samoin tivoleitten siirtokalustoa. Löytyiskö sieltä tietoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe