En voi suositella paitsi jos haluat tehdä puoli-ilmaiseksi töitä tai hyväntekeväisyyttä. Kalusto ihan ok.
Palkan luvattiin olevan tessin mukainen (viestit tallessa onneksi). Todellisuudessa 5€/h varmaankin hyvin lähellä totuutta ja joku naurettava kilsapalkka kait. Tilinauha ei tullut kun sillon tällön ja aina myöhässä. Ei työsopimusta. Ei minkäänlaisia lain mukaisia lisiä. Pekkaset joo mutta palkattomia. Yksi ajojärjestelijöistä ei tehtäviensä tasalla.
R.V Lehtonen kokemuksia
46
2489
Vastaukset
- Anonyymi
Tälle henkilölle joka ei suositellut kyseistä työpaikkaa,niin tekikö tämä kirjoittaja töihin mennessä kirjallisen työsopimuksen jossa kaikki palkkaan liittyvät asiat
on tarkasti kirjattu ylös ja allekirjoitukset alle. Yksi kappale työnantajalle ja yksi kappale työsopimusta työntekijälle. Kun näin toimii kuten kunnon kansaisen kuuluu
toimia niin ei tule yllätyksiä. Kuski hoitaa omat hommat särmästi ja työnantaja maksaa
palkat särmästi . Näin se homma toimii.- Anonyymi
Komeet vehkeet on isännillä ja palkka huono!
- Anonyymi
Ei se homma vaan aina toimi niin.
Kuljetusalalla(kin) usein työsopimukseen kirjataan että palkkaus on tes-pohjainen ja että työehtosopimusta noudatetaan muutenkin työsuhteessa. Ongelmat alkaa siitä, kun työnantaja tulkitsee työehtosopimuksen yksityiskohtia omalla tavallaan. Sitten on näitä yrittäjiä, jotka vetoaa eri ongelmissa siihen, ettei firmassa ole ennenkään ollut tapana maksaa pyhälisiä, tai pitää pekkasia. Kesälomien kohdalla on ollut tapana pitää ne talvella. Ja sitä rataa. Ja ongelmia sitten puidaan eri oikeusasteissa pahimmillaa.
Eli kirjallinen työsopimus ei todellakaan ole mikään tae aille, että hommat menee lakien ja sopimusten mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se homma vaan aina toimi niin.
Kuljetusalalla(kin) usein työsopimukseen kirjataan että palkkaus on tes-pohjainen ja että työehtosopimusta noudatetaan muutenkin työsuhteessa. Ongelmat alkaa siitä, kun työnantaja tulkitsee työehtosopimuksen yksityiskohtia omalla tavallaan. Sitten on näitä yrittäjiä, jotka vetoaa eri ongelmissa siihen, ettei firmassa ole ennenkään ollut tapana maksaa pyhälisiä, tai pitää pekkasia. Kesälomien kohdalla on ollut tapana pitää ne talvella. Ja sitä rataa. Ja ongelmia sitten puidaan eri oikeusasteissa pahimmillaa.
Eli kirjallinen työsopimus ei todellakaan ole mikään tae aille, että hommat menee lakien ja sopimusten mukaan.Huijareita riittää kuletusalalla. En aja päivääkään missään kusetusfirmoissa
- Anonyymi
Eikai Ripa nyt mitään tuollaisia tee kun ei ole ennenkään ollut tapana, sama koskee palkkakuitteja. Lisäksi omista palkka-asioista ei kuulemma saa huudella ulkopuolisille. Eipä sillä, tuskin kukaan sitä naurettavaa summaa kehtaisi edes kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se homma vaan aina toimi niin.
Kuljetusalalla(kin) usein työsopimukseen kirjataan että palkkaus on tes-pohjainen ja että työehtosopimusta noudatetaan muutenkin työsuhteessa. Ongelmat alkaa siitä, kun työnantaja tulkitsee työehtosopimuksen yksityiskohtia omalla tavallaan. Sitten on näitä yrittäjiä, jotka vetoaa eri ongelmissa siihen, ettei firmassa ole ennenkään ollut tapana maksaa pyhälisiä, tai pitää pekkasia. Kesälomien kohdalla on ollut tapana pitää ne talvella. Ja sitä rataa. Ja ongelmia sitten puidaan eri oikeusasteissa pahimmillaa.
Eli kirjallinen työsopimus ei todellakaan ole mikään tae aille, että hommat menee lakien ja sopimusten mukaan.Joillain isommilla firmoilla on "oma TES"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai Ripa nyt mitään tuollaisia tee kun ei ole ennenkään ollut tapana, sama koskee palkkakuitteja. Lisäksi omista palkka-asioista ei kuulemma saa huudella ulkopuolisille. Eipä sillä, tuskin kukaan sitä naurettavaa summaa kehtaisi edes kertoa.
Et taida tietää yrityksen tämän päivän menosta mitään. Kyllähän rv oo ollut ennenkin tunnettu samanmoisista jutuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain isommilla firmoilla on "oma TES"...
Taitaa ne pienimmät yrittäjät olla suurimpia omien tessien käyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se homma vaan aina toimi niin.
Kuljetusalalla(kin) usein työsopimukseen kirjataan että palkkaus on tes-pohjainen ja että työehtosopimusta noudatetaan muutenkin työsuhteessa. Ongelmat alkaa siitä, kun työnantaja tulkitsee työehtosopimuksen yksityiskohtia omalla tavallaan. Sitten on näitä yrittäjiä, jotka vetoaa eri ongelmissa siihen, ettei firmassa ole ennenkään ollut tapana maksaa pyhälisiä, tai pitää pekkasia. Kesälomien kohdalla on ollut tapana pitää ne talvella. Ja sitä rataa. Ja ongelmia sitten puidaan eri oikeusasteissa pahimmillaa.
Eli kirjallinen työsopimus ei todellakaan ole mikään tae aille, että hommat menee lakien ja sopimusten mukaan.No fiksu kuljettaja nostaa kytkintä siinä tapauksessa välittömästi. Jos sopimuksesta ei pidetä kiinni niin silloin työnteko loppuu. Isoissa kasvukeskuksissa kuten pääkaupunkiseutu
Tampere,Seinäjoki ja Oulu on todella paljon hyviä kuljettajan paikkoja avoinna ja yrittäjät ottavat ilomielin vastaan uuden kuljettajan ja työsopimukset pitävät ja palkat tulevat ajallaan. Kenenkään ei pidä jäädä "makaamaan" eli laiskuuttaan sellaiseen työpaikkaan jossa
palkkaan liittyvät asiat on retuperällä Yrittäjän talousongelmat ei ole mikään lainmukainen syy. Ei valiteta tälle palstalle turhista asioista vaan ryhdytään tarmokkaasti toimeen ja hommataan itselle uusi ja parempi työpaikka. Hyvää Uutta vuotta 2020 kaikille ja hyviä työtehtäviä. Niitä on kuljetusalalla Suomi pullollaan jos vain löytyisi päteviä tekijöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No fiksu kuljettaja nostaa kytkintä siinä tapauksessa välittömästi. Jos sopimuksesta ei pidetä kiinni niin silloin työnteko loppuu. Isoissa kasvukeskuksissa kuten pääkaupunkiseutu
Tampere,Seinäjoki ja Oulu on todella paljon hyviä kuljettajan paikkoja avoinna ja yrittäjät ottavat ilomielin vastaan uuden kuljettajan ja työsopimukset pitävät ja palkat tulevat ajallaan. Kenenkään ei pidä jäädä "makaamaan" eli laiskuuttaan sellaiseen työpaikkaan jossa
palkkaan liittyvät asiat on retuperällä Yrittäjän talousongelmat ei ole mikään lainmukainen syy. Ei valiteta tälle palstalle turhista asioista vaan ryhdytään tarmokkaasti toimeen ja hommataan itselle uusi ja parempi työpaikka. Hyvää Uutta vuotta 2020 kaikille ja hyviä työtehtäviä. Niitä on kuljetusalalla Suomi pullollaan jos vain löytyisi päteviä tekijöitä.Jos olet Ripan kuskeja ikinä nähnyt, niin tiedät että he eivät ole fiksuimmasta päästä. 100v pappoja jotka aikoinaan nostaneet palkkansa päivärahoina ja nyt ei eläke riitä ja pakko ajaa hautaan asti jollain joka töihin ottaa. Sitten jotain ilman asuntoa olevia elämäntaparahtareita jotka ajavat vaikka ilmaiseksi kunhan saavat asua autossa. Normaali ihminen jos töihin sinne eksyy niin 2 viikkoa on maksimi jonka siellä on, ekaan tiliin asti meinaan.
- Anonyymi
Samantyylisiä tuoreita kokemuksia itsellä kans
- Anonyymi
Ota yhteyttä lakimieheen niin sinäkin saat rahasi mitkä kuuluvat sinulle.
- Anonyymi
Turha lakimieheen on yhteyttä ottaa. Akt hoitaa homman ihan ilmaiseksi. Edellyttäen, että hakija on Akt:n jäsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha lakimieheen on yhteyttä ottaa. Akt hoitaa homman ihan ilmaiseksi. Edellyttäen, että hakija on Akt:n jäsen.
Valetta. Olet VALEHTELIJA.
Akt ei tosiaan osaa hommaa hoitaa. On työnantajan puolella.
Akt vanhettaa asiat ja Ripa pääsee kuin koira veräjästä.
Ota oikea lakimies niin saat rahasi.
Älä luota akt apuun.
tv asiaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta. Olet VALEHTELIJA.
Akt ei tosiaan osaa hommaa hoitaa. On työnantajan puolella.
Akt vanhettaa asiat ja Ripa pääsee kuin koira veräjästä.
Ota oikea lakimies niin saat rahasi.
Älä luota akt apuun.
tv asiaaAkt, samoin kuin muidenkin ammattiliittojen lakiasioita hoitaa ihan oikeat lakimiehet tekevät hommansa asiakkaalle vieläpä ilmaiseksi. Liitot maksavat oikeudenkäyntikulut sekä korvaukset, jos kävisi niin, että käräjillä tulisi häviö.
Normiduunarin rahat eivät riitä oman lakimiehen palkkaamiseen. Pahimmillaan yli 100 Euron tuntipalkalla työtään tekevän hyvän lakimiehen kustannukset ovat aivan liian suuret.
No, kaikkihan tietää, että kommenttisi oli tarkoitettu trollaukseksi. Harmi vaan kannaltasi, että se oli liian läpinäkyvä. Ensi kerralla parempi, eikö?
- Anonyymi
Perus Reisivälin menoa
- Anonyymi
Onnex on sukulainen lakimies niin hoitaa homman kotio eikä tarvi pähkäillä kun lakimies maksaa 100€ tunti.
- Anonyymi
R.V Lehtonen on niin hyvä talo, teen vaikka puoli-ilman töitä, nautin siitä.
- Anonyymi
Älä luota akt apuun.
Lakimiehen tunti ei ole 100 vaan jotain muuta. Älä ota akt avuksi koska ryssivät asian. Niiden oma lehti kertoo miten toimivat kuljettajaa vastaan.
Tyypit jotka hakee apua sieltä pettyvät aina ja jatkuvasti.
Kun olet varma asiastasi niin ota oikea lakimies. Tekee kustannustehokkaasti ja nopeasti. On ammattilaiselle helppoa.
Akt lakimiehet ei siihen pysty. Ole niiden kanssa syömässä niin näet kuinka tyhmiä ovat. Laittavat haarukalla korvaan ruokaa.
Harmi,,, että jotkut luottaa akt.toimintaan tärkeissä asioissa. Omaksi tuhokseen
Tv asiaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luota akt apuun.
Lakimiehen tunti ei ole 100 vaan jotain muuta. Älä ota akt avuksi koska ryssivät asian. Niiden oma lehti kertoo miten toimivat kuljettajaa vastaan.
Tyypit jotka hakee apua sieltä pettyvät aina ja jatkuvasti.
Kun olet varma asiastasi niin ota oikea lakimies. Tekee kustannustehokkaasti ja nopeasti. On ammattilaiselle helppoa.
Akt lakimiehet ei siihen pysty. Ole niiden kanssa syömässä niin näet kuinka tyhmiä ovat. Laittavat haarukalla korvaan ruokaa.
Harmi,,, että jotkut luottaa akt.toimintaan tärkeissä asioissa. Omaksi tuhokseen
Tv asiaaItselleni tulee AKT:n lehti ja kyllä siellä vaan on lähes jokaisessa numerossa voitettu juttu missä Työnantaja on yrittänyt ns. "kusettaa" työntekijää. Hankalimmat tapaukset ovat sellaisia missä työnantaja ei kuulu ALT:n mikä on työnantajien oma liitto. Silloin liitot eivät voi keskenään sopia asiaa. Sellaiset työnantajat ovat kuljetusalalla parhaita jotka kuuluvat ALT:n. Ne noudattavat TES:n sopimuksia. Kannattaa kysyä tai tiedustella kun hakee hommia että kuuluuko kyseinen yritys ALT:n. Ne yritykset tievävät että TES:ssiä pitää noudattaa koska muuten tulee omasta liitosta huomautus laiminlyönneistä.
- Anonyymi
Onneton kilsapalkkaus vai?
- Anonyymi
On ollut jo kauan...kauan kielletty tapa maksaa työnteosta. Kyseinen mätä tapa maksaa tehdystä työstä johtaa ylinopeuksiin, piirturien manipulointiin magneeteilla jne edelleen.
Kun kiinni jäädään niin työnantaja kiistää kaiken. Silloin ääni muutttuu kellossa ja työntekijä on itse omatoimisesti toiminnut laittomasti samalla tarkoituksena mustata yrityksen maine . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut jo kauan...kauan kielletty tapa maksaa työnteosta. Kyseinen mätä tapa maksaa tehdystä työstä johtaa ylinopeuksiin, piirturien manipulointiin magneeteilla jne edelleen.
Kun kiinni jäädään niin työnantaja kiistää kaiken. Silloin ääni muutttuu kellossa ja työntekijä on itse omatoimisesti toiminnut laittomasti samalla tarkoituksena mustata yrityksen maine .Ei kilsapalkkaus itsessään ole kiellettyä. Ainoastaan työehtosopimuksen mukaista pienempi palkkaus on kielletty. Eli riittävän korvauksen kun saa per ajettu km, on se täysin laillista. Käytännössähän näin ei ole vaan maksetut summat ovat naurettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kilsapalkkaus itsessään ole kiellettyä. Ainoastaan työehtosopimuksen mukaista pienempi palkkaus on kielletty. Eli riittävän korvauksen kun saa per ajettu km, on se täysin laillista. Käytännössähän näin ei ole vaan maksetut summat ovat naurettavia.
Akt pilaa autonkuljettajan maineen.
Kova ajomies ei ole akt.
Akt ei- ja ei.
Tv kova ajuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kilsapalkkaus itsessään ole kiellettyä. Ainoastaan työehtosopimuksen mukaista pienempi palkkaus on kielletty. Eli riittävän korvauksen kun saa per ajettu km, on se täysin laillista. Käytännössähän näin ei ole vaan maksetut summat ovat naurettavia.
Kuljetusalalla kahden viikon periodipalkkaus on ainoa laillinen. Vain se täyttää työntekijä-ja työnantajaosapuolien tekemän työehtosopimuksen. Sen päälle voi maksaa mitä tahansa lisäkorvauksia ja kuinka paljon tahansa.
Miksi sitten työntaja haluaa maksaa muuta, kuin tes-palkkaa? Sen vuoksi, että se saisi aikaan kustannussäästöjä palkassa, eli voisi maksaa TEHTYÄ TYÖTUNTIA kohti mahdollisimman vähän rahaa. Eihän työantajalle muuten ole mitään väliä minkä nimistä palkkaa työntekijälleen maksaa. Vain palkkaan käytetty rahamäärä ratkaisee. Hyvällä tuurilla voi joskus esim. urakka-tai keikkapalkalla saada paremman tilin kuin tes-palkalla, mutta se on todella harvinaista. Lisäksi muuta kuin tes-palkkaa maksava työnantaja tuskin maksaa myöskään hiljaisena aikana 80:n tunnin takuupalkkaa ja varmaan myös pekkaset ym. jää maksamatta.
Eli ainoa syy miksi työantaja haluaa maksaa muuta kuin tes-palkkaa, on saada mahdollisuus maksaa vähennän rahaa työntekijälleen tehtyä työtuntia kohti. Sitä kannattaa miettiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljetusalalla kahden viikon periodipalkkaus on ainoa laillinen. Vain se täyttää työntekijä-ja työnantajaosapuolien tekemän työehtosopimuksen. Sen päälle voi maksaa mitä tahansa lisäkorvauksia ja kuinka paljon tahansa.
Miksi sitten työntaja haluaa maksaa muuta, kuin tes-palkkaa? Sen vuoksi, että se saisi aikaan kustannussäästöjä palkassa, eli voisi maksaa TEHTYÄ TYÖTUNTIA kohti mahdollisimman vähän rahaa. Eihän työantajalle muuten ole mitään väliä minkä nimistä palkkaa työntekijälleen maksaa. Vain palkkaan käytetty rahamäärä ratkaisee. Hyvällä tuurilla voi joskus esim. urakka-tai keikkapalkalla saada paremman tilin kuin tes-palkalla, mutta se on todella harvinaista. Lisäksi muuta kuin tes-palkkaa maksava työnantaja tuskin maksaa myöskään hiljaisena aikana 80:n tunnin takuupalkkaa ja varmaan myös pekkaset ym. jää maksamatta.
Eli ainoa syy miksi työantaja haluaa maksaa muuta kuin tes-palkkaa, on saada mahdollisuus maksaa vähennän rahaa työntekijälleen tehtyä työtuntia kohti. Sitä kannattaa miettiä.Luehan se TES uudelleen. Palkkaus voidaan järjestää myös muutoin kuin 2 viikkojaksoissa. TES:issä sanotaan seuraavaa:
9 § Palkkaustavat1.Palkkaus voidaan järjestää kaikilla mahdollisilla tavoilla edellyttäen, että työntekijän palkka ei palkkaustavasta johtuen jää pienemmäksi kuin palkka olisi työehtosopimuksen mukaisesti aikapalkalla työskenneltäessä ja ottaen huomioon todellisuudessa tehdyn työajan perusteella määräytyvät lisät.
Tuo suoltamasi liirumlaarumi siitä miksi joku näin toimii ei nyt taas liity mitenkään aiheeseen. Kyse ei ollut siitä vaan eri palkkausmuotojen laillisuudesta.
- Anonyymi
Itsekkin saanut kokea kyseisen yrityksen kusipäisyyden. Kummasti niillä kuitenkin ajoa riittää vaikka palkka rikollisen pieni. Tiedä sitte mitä varten porukkaa jäänyt sinne ajamaan pidemmäksi aikaa. Itsellä jäi useampi tuhat saamatta ja siihen vielä velkaa päälle.
Ja mitä AKT:n tulee niin kyllähän ne oli kovasti auttamassa mua, mut sit kun oikeasti olisi pitänyt jotain tehdä ja rahaa saada takaisin niin kas vaan muuttu ääni kellossa.
Itse olin syypää siihen, että asiani olen sössinyt.
Vieläkin osaa sapettaa niin perkeleesti.- Anonyymi
Kusetus talot saisi loppua kokonaan. Täysin sama tilanne. Onneksi tuttu lakimies hoitaa. AKT ei osaa kun rahat kerätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetus talot saisi loppua kokonaan. Täysin sama tilanne. Onneksi tuttu lakimies hoitaa. AKT ei osaa kun rahat kerätä.
Voi voi tuota katkeruutta. Olisi vaan kannattanut liitty ammattiliittoon. Ei tarvitsisi maksella lakimiehen palkkioita, eikä myöskään mahdollisia korvauksia jos käräjillä työnantaja voittaa jutun. Ymmärtäähän tuon pettymyksen. Toivottavasti lakimies ja keissi ei tule sinulle kovin kalliiksi. Usein tyhmyys tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi tuota katkeruutta. Olisi vaan kannattanut liitty ammattiliittoon. Ei tarvitsisi maksella lakimiehen palkkioita, eikä myöskään mahdollisia korvauksia jos käräjillä työnantaja voittaa jutun. Ymmärtäähän tuon pettymyksen. Toivottavasti lakimies ja keissi ei tule sinulle kovin kalliiksi. Usein tyhmyys tulee.
Etkö Pölhö ymmärrä luettua?
Ei akt lakimiehet osaa hoitaa saatavia. Siksi tyyppi toimii niin että saatavat tulee maksuun.
Vain hullu ja typerä kommari luottaa AKT apuun... Ja pettyy.
Terveisin
Kova ajuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö Pölhö ymmärrä luettua?
Ei akt lakimiehet osaa hoitaa saatavia. Siksi tyyppi toimii niin että saatavat tulee maksuun.
Vain hullu ja typerä kommari luottaa AKT apuun... Ja pettyy.
Terveisin
Kova ajuriLiivijengi perii tehokaasti, korkojen kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö Pölhö ymmärrä luettua?
Ei akt lakimiehet osaa hoitaa saatavia. Siksi tyyppi toimii niin että saatavat tulee maksuun.
Vain hullu ja typerä kommari luottaa AKT apuun... Ja pettyy.
Terveisin
Kova ajuriVoi voi mitä katkeruutta. Olet mennyt sössimään hommat etkä nyt sitten saa ilmista lakiapua. Ja pettymys on sitä luokkaa, että keskusteluun piti kommari-korttikin vetää esiin. Voi voi. Toivottavasti lompakkosi kestää lakimiehen tuntiveloitukset etkä joudu maksamaan vielä vastapuolenkin oikeudenkäyntikuluja.
Jotkut vaan haluavat oppia asioita kovimman kautta. Kaikki eivät tosin opi milloinkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi mitä katkeruutta. Olet mennyt sössimään hommat etkä nyt sitten saa ilmista lakiapua. Ja pettymys on sitä luokkaa, että keskusteluun piti kommari-korttikin vetää esiin. Voi voi. Toivottavasti lompakkosi kestää lakimiehen tuntiveloitukset etkä joudu maksamaan vielä vastapuolenkin oikeudenkäyntikuluja.
Jotkut vaan haluavat oppia asioita kovimman kautta. Kaikki eivät tosin opi milloinkaan.Saan onneksi ilmaisen. Saa kuuluvat fyrkkendaalit itselle.
- Anonyymi
Kuten jo aiemmin todettiin, siellä ajaa näitä eläkepappoja joiden oikea paikka olisi kiikkustuoli ja sitten elämäntaparahtareita jotka olisivat valmiita jopa itse maksamaan siitä että saavat ajaa ja asua hytissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo aiemmin todettiin, siellä ajaa näitä eläkepappoja joiden oikea paikka olisi kiikkustuoli ja sitten elämäntaparahtareita jotka olisivat valmiita jopa itse maksamaan siitä että saavat ajaa ja asua hytissä.
Kannattaa mennä ajeleen nälkäpalkalla bruum
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo aiemmin todettiin, siellä ajaa näitä eläkepappoja joiden oikea paikka olisi kiikkustuoli ja sitten elämäntaparahtareita jotka olisivat valmiita jopa itse maksamaan siitä että saavat ajaa ja asua hytissä.
Kannattaa mennä ajeleen nälkäpalkalla bruum
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä ajeleen nälkäpalkalla bruum
Akt komukat kuulkaa ja ottakaa opiksi,
Itse neuvottelemalla palkka on iso, akt komukan palkka on pieni.
Itse neuvottelijan palkka on vuositasolla yli 50%paree. Palkka tulee ja komukat ei saa vetää välistä.
On kuljettajien aika ottaa akt haltuun. Komukat kaikki sieltä päämajasta yms pois. Uudet tilalle jotka ymmärtää.
Tv Kova ajuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akt komukat kuulkaa ja ottakaa opiksi,
Itse neuvottelemalla palkka on iso, akt komukan palkka on pieni.
Itse neuvottelijan palkka on vuositasolla yli 50%paree. Palkka tulee ja komukat ei saa vetää välistä.
On kuljettajien aika ottaa akt haltuun. Komukat kaikki sieltä päämajasta yms pois. Uudet tilalle jotka ymmärtää.
Tv Kova ajuriNo hyvä todella hyvä asia. nyt sitten vaan ensimmäiseksi liitytte kaikki valittajat ATK:n jäseniksi. Sitten osallistutte aktiivisesti ATK:n kokouksiin ja otatte paikkanne ammattiyhdistystoiminnassa. On todella hienoa ,että vihdoin ja viimein jotkut ovat aktiviisia ja todella haluavat olla mukana ammattiyhdistystoiminnassa ja luoda jotain todella räjäyttävän uutta ammattiyhdistystoiminnassa. Iskulause " On kuljettajien aika ottaa AKT haltuun" on todella hienoa asia,mutta jos jos kirjoittjien suurin suoritus on vääntää ripulikakka WC pönttöön aamulla klo 10 niin so What. Jos ammattiyhdistys-aktiivisuus on nykyisellä tasolla niin ei hyvin käy. Ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akt komukat kuulkaa ja ottakaa opiksi,
Itse neuvottelemalla palkka on iso, akt komukan palkka on pieni.
Itse neuvottelijan palkka on vuositasolla yli 50%paree. Palkka tulee ja komukat ei saa vetää välistä.
On kuljettajien aika ottaa akt haltuun. Komukat kaikki sieltä päämajasta yms pois. Uudet tilalle jotka ymmärtää.
Tv Kova ajuriJos nyt kieliä taitava osaisi suomentaa mitä tämä Komukat on on suomenkielellä.
Onko kyseessä joku venäläistaustainen henkilö ???? vaikea arvioida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akt komukat kuulkaa ja ottakaa opiksi,
Itse neuvottelemalla palkka on iso, akt komukan palkka on pieni.
Itse neuvottelijan palkka on vuositasolla yli 50%paree. Palkka tulee ja komukat ei saa vetää välistä.
On kuljettajien aika ottaa akt haltuun. Komukat kaikki sieltä päämajasta yms pois. Uudet tilalle jotka ymmärtää.
Tv Kova ajuriMitä ihmettä sinä selität? Saa sen palkan neuvotella AKT:n jäsenenäkin paremmaksi, mutta kun ei näillä perseaukeisilla pikkuyrittäjillä ole varaa maksaa edes sitä Tessinmukaista, niin miten helvetissä ne mystisesti maksaisi enemmän, kun neuvottelet olematta liiton jäsen?
- Anonyymi
Vetoautot myyntiin ja kuskeille kunnon korvaukset
- Anonyymi
Vetoautot myyntiin ja kuskeille kunnon korvaukset
- Anonyymi
Leehtonen.. tutun kuulosia tapauksia.
T. Aikoinaan itekkin lehtosella töissä melkein talkoopalkalla- Anonyymi
R.V Lehtonen supistaa rajusti toimintaa.
- Anonyymi
On se surullista,että jo eläkeikäiset papparaiset ovat nuorina miehinä tehneet töitä talkoopalkalla R V Lehtoselle kymmeniä vuosia eivätkä ole koskaan tienneet työehtosopimuksista ja eivät ole itse huomanneet sitä seikkaa,että työsopimus olisi pitänyt tehdä kirjallisena Ei ole ihme ,että tämäkin puuhasteluyritys supistaa toimintaansa kun nuorempi sukupolvi on valveutunutta ja vaatii työstään asiallisen palkan. Ja kun semiili yritysjohto ei tätä ymmärrä niin ainoa vaihtoehto on supistaa omaa toimintaa.
- Anonyymi
Leehtonen.. tutun kuulosia tapauksia.
T. Aikoinaan itekkin lehtosella töissä melkein talkoopalkalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891