Mitä toivot tulevalta vuodelta ?

Anonyymi

Minä toivon että saisin olla edes näissä voimissa ja koko jälkikasvulleni kaikkea hyvää.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vuodelta koskaan mitään toivonut.
      Olen tehnyt kaiken ihan itse.
      Elämä sitten tekee mitä haluaa.
      Vaikka en toivoisikaan.

      H.

      • Anonyymi

        Toivon saavani nähdä jälleen aurinkoisen kevään, puiden silmujen puhkeavan hentoon vehreyteensä, ja kukkasten peittävän lehdot ja tienoot.
        Vuosi vuodelta toivon yhä kiitollisempana, että saisin vielä olla mukana, keväisen luonnon heräämisessä sinitaivaan alla, kauneimpaan kukoistukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon saavani nähdä jälleen aurinkoisen kevään, puiden silmujen puhkeavan hentoon vehreyteensä, ja kukkasten peittävän lehdot ja tienoot.
        Vuosi vuodelta toivon yhä kiitollisempana, että saisin vielä olla mukana, keväisen luonnon heräämisessä sinitaivaan alla, kauneimpaan kukoistukseensa.

        Ken lienetkää,
        rakkaudella toivon sinulle kaikkea tuota mitä luettelit
        ensi kevättä aurikoa , luontoa joka puhkeaa uuteen elämään,
        jumala olkoon kanssasi,


    • Anonyymi

      Olen lueskellut Ilkka Remeksen uusinta kirjaa. Jotensakin pelottavaa kun ihan noita merkkejä on viime vuosina näkynyt. Puolivälissä kirjaa olen.

      Ihan kohtuuvointi itsellä. Pienet sairausoireet hoituneet toistaiseksi hyvin.

      • Anonyymi

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man

        Voi kumpa voisin sinua auttaa,
        ottaisin sairautesi / taakkasi pois,
        rukoilen puolestasi,
        antakoon jumala sinulle voimia jaksaa tämä vaihe elämässä,
        me kaikki olemme samassa veneessä jo
        tavallaan,
        enkeleitä sinne ajatuksen siivin,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut edes aavistaa miten vuosi 2019 on rapauttanut kuntoani. Juhannuksen jälkeen luisumäki alkoi.
        Elokuun alussa tuli toinen takaisku. Tätä ukkova viedään kuin myrskyssä keppikerjäläistä.
        Mut onhan taival ollutkin jo pitkä. Lainaan virsikirjan erään virrensäkeistön osaa: Se että täältä erkanen, mä katson voitokseni.
        tuplaklenkka man

        Pistän minäkin kädet ristiin puolestasi. Hyvää yötä nyt!


    • Anonyymi

      alottajalle,

      minäki olen sairas,
      nyt päätin tulla hulluksi,
      kun kysyt mitä toivon,,,

      ku kuitenki kuolen ja vaointi huononee, haluun uuden sydän-ystävän,
      haluun rakastua viimesillä voimillani,
      naurakoon vaikka heinäseipäät,
      haluun ensivuonna rakastua,

      rakastuminen on hullu tunne ihan kauhee tunne, uuuuhhh kuinka sen kestäisi,,,

    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakkaat palstalaiset
      ja sinulle kuoleva alottaja erikoisen paljon rakkaita ajatuksia ja enkeleitä
      olkoon luoja kanssamme,,,,,

    • Anonyymi

      alotukseen vastaus ,,,

      toivon
      rakkautta rakkautta rakkautta rakkautta

      ja PALJON ,,,, RAHAAAAAAA,,,,,,

    • Anonyymi

      Ostin äsken risteilyn Helsinkiin ensi kuussa, toivottavasti oon vielä silloin leikissä mukana :)

      • Anonyymi

        toivottavasi, mukavaa reissua,


    • Anonyymi

      Toivon että elämä jatkuu pääpiirteissään samaa rataa kuin ennenkin. Että kun lannistuu, harmistuu tai väsyy niin sitten kuitenkin siitä toipuu ja on taas jokseenkin energinen jatkamaan. Tiedän että tästä elämän laatu voi vain huonota, mutta vielä ei ole ratkaisevaa muutosta tapahtunut. Vielä pystyy tuntemaan ikävien tunteiden vastapainoksi iloa ja tyytyväisyyttä. Käteni ristin ja Kiitän.

    • Toivon työtä ja ahkeruutta työhaluisille.
      Toivon terveellistä ja riittävästi ruokaa nälkäisille.
      Toivon onnistumisia ja hyvää mieltä.
      Toivon ystävän jokaiselle yksinäiselle.
      Toivon kodin kodittomalle, turvan turvattomalle.
      Toivon terveitä hyviä päiviä sairaille.
      Toivon paljon terveitä ja kauniita vauvoja.
      Toivon lapsille leikkejä, iloa ja innostusta.
      Toivon liikettä ja liikuntaa jokaiselle.
      Toivon lämmintä ja kesää ja lupsakkaa talvea.
      Toivon leutoja tuulia ja mietoja myrskyjä.
      Toivon viisutta päättäjille.

      Mutta ennen kaikkea toivon,
      että vielä ensi joulunkin jälkeen saisimme kaikki toivoa
      jotain hyvää uudelle tulevalle vuodelle .

    • Anonyymi

      Ostin äsken risteilyn Helsinkiin ensi kuussa, toivottavasti oon vielä silloin leikissä mukana :)

      Hyvä
      Muista vaihtaa Helsigin valuuttaa ja sanakirja mukaan nykyisin saa päiväviisumeja
      Menikmä vahingos sekottama Pietariin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe