Rekisteröinti avoinna. On myös suomalaista materiaalia saatavilla
https://www.google.com/search?q=godjul-onskar-superbits-staff
Superbits (Pohjoismaat)
5
233
Vastaukset
- Anonyymi
Me täällä Hedman Partnersilla kiitämme tiedosta.
Hyvää Joulua, toivottaa Hedman Partners! Huom! Postia sitten lähetämme myöhemmin, mutta se ei ole joulupostia!- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että jos lähtee p2p ohjelmia harrastamaan ilman kunnollista ja oikein asennettua vpn - palvelua niin siitä seuraavat ongelmat ovat täysin itse aiheutettuja. Mikäli oma tekninen tietämys ei riitä netistä löytyvien ohjeiden seuraamiseen tietoturvallisuuden varmistamiseksi myös yhteyden katkeamistilanteessa niin syytä jättää väliin koko homma.
Minä aloittelin Napster/LimeWire/Gnutella - aikaan noin 20 vuotta sitten eikä vleläkään ole ryöminyt lakimiehiä postiluukusta. - Anonyymi
Viisas on se joka pyytää, tyhmä on se joka maksaa.
T: K.ansanviisaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että jos lähtee p2p ohjelmia harrastamaan ilman kunnollista ja oikein asennettua vpn - palvelua niin siitä seuraavat ongelmat ovat täysin itse aiheutettuja. Mikäli oma tekninen tietämys ei riitä netistä löytyvien ohjeiden seuraamiseen tietoturvallisuuden varmistamiseksi myös yhteyden katkeamistilanteessa niin syytä jättää väliin koko homma.
Minä aloittelin Napster/LimeWire/Gnutella - aikaan noin 20 vuotta sitten eikä vleläkään ole ryöminyt lakimiehiä postiluukusta.Me täällä Hedman Partnersilla kiitämme tiedosta.
Pyrimme korjaamaan laiminlyöntimme mitä pikimmin.
- Anonyymi
tattista, tuollahan näkyi olevan pokemonien ykkös kausikin suomenkielisenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556