Irroitin uunin luukun saranoiltaan pesua varten ja irroittaessa saranat paukahtivat kiinni, koska en ollut napsauttanut saranoiden lukitusta kunnolla kiinni. Prkl. Lasit sentään pysyivät ehjänä sen paukahduksen jälkeen. 😑
Miten saan noi saranat taas auki ja luukun takaisin paikoilleen? Ei riitä mulla nyt järki eikä voimat vääntää niitä.
Electrolux lieden saranat lukkiutuivat
5
3190
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vastaankin itse itselleni: siihen tarvittiinkin vain voimaa. Puhdasta vääntövoimaa. 😅
- Anonyymi
Liesien luukun saranoissa on kevennysjouset ettei luukku retkahda hervottomasti avattaessa, ei sen ihmeellisempää.
- Anonyymi
Itse väänsin laittamalla ruuvimeisselin sarana reiästä ikäänkuin t:n muotoon ja työnsin eteenpäin niin kauan kunnes lukkovipu oli samassa asennossa mitä normaalisti irrotettaessa.
- Anonyymi00005
Tuo oli hyvä neuvo👍🏻ruuvimeisseli avuksi. Kiitos.
- Anonyymi
Hei, tarvitsisin nyt tarkempaa neuvoa. Minulle kävi samoin luukun irrotuksen jälkeen . Laitoin varmaankin luukun jotenkin huonosti ja se meni lukkoon. Nyt ei aukea.
Siellä luukun alareunassa tuntuu saranat mutta mistä päin niitä voi väännellä ? Niin hankala paikka. Kyseessä Electroluxin uuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567