Somrest ovelta ovelle rehellistä sänkykauppaa

Anonyymi

Perinteistä ovelta ovelle luukuttamista. Onko joku ostanut. Kokemuksia? Tuotteet perustavaraa ja myyntikonseptin mukaan hinnat tyyliin ovh 5995€. Mutta loppukuun tarjous vain teille 2995€. Ai et silti osta? Saa rahoituksellakin, vuosikorko vain 29,95% eli halpa ku saippua. Ai et silti osta, saat 1995€ on tehtaan kampanjaerää nääs. Etkö tosissaan halua nukkua hyvin, rem unta saat näissä 14% enemmän. Etkö ostais jos saat 995€.
...kuvitteellinen myyntitarinan kulku, itse toivotin kulkukauppiaan matkoihinsa

18

11835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikinä kuullutkaan moisesta? Mahtaa olla laadukasta kun myyntipuheet hipoo taivaita.

    • Anonyymi

      Ostin tyynyn, kun ajankohtaista uusia. Kokeilen, onko vertainen Tempurille. Patjaa huvikseni kokeilin, en luvannut ostaa. Kauppoihin en ryhtynyt. Epämiellyttävää tunkeilevaa käytöstä. Aggressiivista myyntiä. Omintakeisia myyntipuhetyylejä aasinsiltoineen. Saa nähdä pistänkö palautetta yritykselle tästä. Katsotaan.

      • Anonyymi

        Toinen samanlainen suoramyynti virma kiertää ovelta ovelle. Kuulema ihmisiä auttamassa myyjä kertoi ovella. Tyrmäsin kättelyssä keskustelun, kuulin myöhemmin sänkyjä myytiin.


    • Anonyymi

      Eivät esittäytyneet, eivät kertoneet millä asialla, vaan suoraan asiaan : oletteko talon rouva? Mites teillä nukutaan? eivätkä vieläkään sanoneet millä asialla urkkivat hlökohtaisuuksia...piti ihan kysyä millä asialla ovat, olisivat tulleet sisälle katsomaan "miten meillä nukutaan", snoin ettei käy, uskomatonta! Mielestäni myyjien pitäisi heti kertoa mitä myyvät eikä lähteä hlökoht asioista kyselemään /Hyvinkäällä näin

      • Anonyymi

        Kuulema asiakkaan pitää kirjoittaa erillinen lappunen jossa kerrotaan peruuttamis oikeutta ei kaupassa. Perusteluna koska asiakas valitsee värin sänkyyn, tällä kikalla kierretään kotimyynnin 14 pvän lakia. Kyseen alaista kaupusteluu..


      • Anonyymi

        Manipulointia ja tunkeutumista.


      • Anonyymi

        Olin tyrmistynyt, kun mieheni kohteliaisuuttaan päästi ovelta ovelle.myyjän sisälle. Syynä hirmu pakkanen, ettei olisi itse paleltunut oven raossa. Huomatessaan minut hän alkoi udella unitottumuksistsmme ja ojensi käyntikorttiaan. En ottanut sitä ja sanoin, ettemme osta mitään. Kysyin vielä mieheltänikin, että onko hänellä tarpeita ostaa Ei ole. Mikä minusta tärkeintä, myyjä, nuori nainen. Oli ilman maskia liikkeellä!! Hän ei ollut tietävinään kiellostamme ostaa, vaan kysyi , että saisiko hän tulla makuuhuoneeseen katsomaan vuodetta ja vuodevaatteitamme? Kielsin jyrkästi moisen röyhkeyden ja sanoin, että hän kyllä liikkuu hyvin intiimillä alueella. Hän puhua pajatti vaan huomioita kalustuksestamme, utelias kummankin ammatin. Eläkeläinen ei riittänyt, utelu jatkui. Minun piti olla suorastaan tyly hänelle, mutta silti lähti hyvin hitaasti. Tuli aivan lähelle meitä ja ilman maskia??? Eikö työnantajalla soi kellot alaistensa ohjeistamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tyrmistynyt, kun mieheni kohteliaisuuttaan päästi ovelta ovelle.myyjän sisälle. Syynä hirmu pakkanen, ettei olisi itse paleltunut oven raossa. Huomatessaan minut hän alkoi udella unitottumuksistsmme ja ojensi käyntikorttiaan. En ottanut sitä ja sanoin, ettemme osta mitään. Kysyin vielä mieheltänikin, että onko hänellä tarpeita ostaa Ei ole. Mikä minusta tärkeintä, myyjä, nuori nainen. Oli ilman maskia liikkeellä!! Hän ei ollut tietävinään kiellostamme ostaa, vaan kysyi , että saisiko hän tulla makuuhuoneeseen katsomaan vuodetta ja vuodevaatteitamme? Kielsin jyrkästi moisen röyhkeyden ja sanoin, että hän kyllä liikkuu hyvin intiimillä alueella. Hän puhua pajatti vaan huomioita kalustuksestamme, utelias kummankin ammatin. Eläkeläinen ei riittänyt, utelu jatkui. Minun piti olla suorastaan tyly hänelle, mutta silti lähti hyvin hitaasti. Tuli aivan lähelle meitä ja ilman maskia??? Eikö työnantajalla soi kellot alaistensa ohjeistamisessa?

        Sama juttu meillä. Ei maskia eikä aikonut millään poistua kovista kehotuksista huolimatta.
        Valitin yritykseen. Yritys valitti valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tyrmistynyt, kun mieheni kohteliaisuuttaan päästi ovelta ovelle.myyjän sisälle. Syynä hirmu pakkanen, ettei olisi itse paleltunut oven raossa. Huomatessaan minut hän alkoi udella unitottumuksistsmme ja ojensi käyntikorttiaan. En ottanut sitä ja sanoin, ettemme osta mitään. Kysyin vielä mieheltänikin, että onko hänellä tarpeita ostaa Ei ole. Mikä minusta tärkeintä, myyjä, nuori nainen. Oli ilman maskia liikkeellä!! Hän ei ollut tietävinään kiellostamme ostaa, vaan kysyi , että saisiko hän tulla makuuhuoneeseen katsomaan vuodetta ja vuodevaatteitamme? Kielsin jyrkästi moisen röyhkeyden ja sanoin, että hän kyllä liikkuu hyvin intiimillä alueella. Hän puhua pajatti vaan huomioita kalustuksestamme, utelias kummankin ammatin. Eläkeläinen ei riittänyt, utelu jatkui. Minun piti olla suorastaan tyly hänelle, mutta silti lähti hyvin hitaasti. Tuli aivan lähelle meitä ja ilman maskia??? Eikö työnantajalla soi kellot alaistensa ohjeistamisessa?

        Ovi kiinni nenän edestä..ei kantsi jäädä jaarittelee hetkeksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulema asiakkaan pitää kirjoittaa erillinen lappunen jossa kerrotaan peruuttamis oikeutta ei kaupassa. Perusteluna koska asiakas valitsee värin sänkyyn, tällä kikalla kierretään kotimyynnin 14 pvän lakia. Kyseen alaista kaupusteluu..

        Kaikilla on kuluttajasuojalakiin perustuva kaupanpurkuoikeus 2 vko. Jos myyjä ei tuota kotimyyntiasiakirjaa allekirjoitettavaksi, on asiakkaalla ikuinen kaupanpurkuoikeus. Kommentit ylhäällä ovat täysin keksittyjä tai sitten jutut mennyt ovella tosi huonosti. 15 vuoden kokemuksella voin sanoa että yksikään kauppa ei synny ellei siellä ihmisten kotona osata käyttäyä tai mikäli tuotteet ovat huonoja. Kaupoissa myydään sellaista skeidaa mitä ei ikinä menisi ovikauppiaalta kaupaksi. Kotimyynnissä pitää olla hyvät ja erikoiset tuotteet mikäli haluaa pärjätä. Turha myös vertailla hintoja ellei oikeasti ymmärrä mistä puhuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulema asiakkaan pitää kirjoittaa erillinen lappunen jossa kerrotaan peruuttamis oikeutta ei kaupassa. Perusteluna koska asiakas valitsee värin sänkyyn, tällä kikalla kierretään kotimyynnin 14 pvän lakia. Kyseen alaista kaupusteluu..

        Höpöhöpö. Oon ollut suoramyynnin ammattilainen 17v ja tuo paskapuhetta.


    • Anonyymi

      Uskomatonta, että tälläinen toiminta on laillista. Kohta on lukuisia porukkoita liikkeellä myymässä maailman kaikki roskat suoraan. Pitäisi kieltää asiakkaiden hakemista suoraan kotoa. Puhelimitse soitto on ok, mutta ei ovikelloon.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset tähän huijaukseen menkö ja varoittakaa vanhempianne. Päästin itse myyjän sisälle kun aikaa oli ja kuuntelin myyntipuheet, en tietenkään ostanut. Perustuu täysin huijauksen ja painostukseen, kun vähän asiaa selvittelee niin huomaa että samat sängyt ja tyynyt saa vähintään puolet halvemmalla verrattuna somrestin tarjoushintaan. Vanhempia ihmisiä nämä yrittävät huijata, kuten imurikauppiaat aikanaan

      • Anonyymi

        VAROITTAKAA VANHUKSIA! Täyttä kusetusta. Mutsilta juuri vietiin 640€ normaalista petarista, parempia saa alle satasella. Vanhuksia hyväksikäyttävä törkeä firma. Levittäkää sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAROITTAKAA VANHUKSIA! Täyttä kusetusta. Mutsilta juuri vietiin 640€ normaalista petarista, parempia saa alle satasella. Vanhuksia hyväksikäyttävä törkeä firma. Levittäkää sanaa.

        Seuraava Suviseura ens kesänä, otetaan päällimmäiseksi rukouksissa🤣😂


    • Anonyymi

      Aivan ihana, kohtelias ja kaunis naismyyjä oli. Ei minua haitannut kaupustelu vaikka ei kauppoja syntynytkään.

      • Anonyymi

        Yrityksessä enää jäljellä pääliköitä, reppanat joutuu itse kiertää ovelta ovelle. Nuoret pojat"myyjät" lähti kävelee onneksi oikeisiin töihin.


      • Anonyymi

        Kyllä näiden tyttöjen kanssa oli mukava rupatella. Tarjosin juomista ja jäätelötkin, ei tarvinut vain patjoista höpöttää. Nuoret koittavat tienata kesällä vähän taskurahaa. Eikä niitä kannata alkaa heti moittimaan jos kysymykset ei ole täysin asiallisia. Työkokemusta ei ole välttämättä ole niin paljon kertynyt.
        Kauppoja ei syntynyt, mutta toivotin hyvää kesän jatkoa ja myyntimenestystä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe