Konuva porukkata Sysmässä, kun ajelevat liikennesääntöjen vastaisesti. Olen ajanut autolla yli neljäkymmentä vuotta, enkä ole korttia tarvinnut. Ei sitä kortilla aheta vaan taidolla.
Liikennevalvonta Sysmässä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liikennesäännöt ovat silti periaatteita joita noudattamalla päästään parempaan liikenneturvallisuuteen. Tarkoittaen myös sitä että ajolupa on kunnossa.
- Anonyymi
Kyllä ne sitten käryävät kun menevät sysmän ulkopuolelle koska eihän sysmässä poliisi käy kuin läpiajo matkalla kun täällä ei muka tapahdu mitään ei ainakaan kaikkia julkaista mitä on tapahtunut !
- Anonyymi
Höpö höpö eipä nuo säännöt näytä autokoulussa päähän tarttuvan, kun katsoo menoa.
Ihmisellä joko on oikeat asenteet tai sitten niitä ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Konnu-sanan käyttö viittaa jo iäkkäänpään sysmäläiseen, mutta alkeelliset kirjoitusvirheet, kuten puuttuvat isot kirjaimet nimissä ja puuttuvat pilkut paikoiltaan kuitenkin viittaavat nykynuorisoon, joka ei hallitse kirjoitustaitoa enään ollenkaan ja vielä kun menee kymmenen vuotta, ne ressukat eivät enää osaa edes lukea. Eli kirjoittaja on epäuskottava nörtti huumeissaan, eikä hän tule elämään kovinkaan pitkään enää. Tässä on onneksi ratkaisu liikakansoittautumiseen maailmassa. Järjestelmä pelastaa itsensä, eli heikot sortuu elontiellä ja vahvat jatkaa elämäänsä. Hip hei ja huraa!
- Anonyymi
5/5 vastaus asiaan. On sullakin ongelmat kun pitää näin analysoida toisia kirjoittajia.
- Anonyymi
IäkkääMpään. Enää ilman N-kirjainta lopussa. Puhumattakaan lukuisista ylimääräisistä pilkuista ja pisteistä väärissä paikoissa. Näin aluksi. Jos nyt aletaan oikeinkirjoituksesta puhumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.694857"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584304Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372816Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1282635Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1712442Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait221800- 201587
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72970