Uusia sirokätisiä malleja palkataan keikkaluonteisesti käsitöihin kameran eteen.
Vaatteet pysyvät naismallin päällä ja kuvauspalkkio on hulppea. Ei kasvoja kuvaan, vain hoikat, sirot kädet. Varttuneemmilla käsimalleilla kriteereissä korostuu omista käsistä huolehtiminen, mutta kaikilla pitkät ja näyttävät kynnet parantavat mahdollisuutta säännölliseen kuvauskeikkaan.
Oletpa sitten opiskelija, yksinhuoltaja, himoshoppailija tai muuten vain lisätienestin tarpeessa, niin tässä on sen hankkimiseen oiva tilaisuus.
kik pekkaoulu
Sirokätinen aikuisviihdetaiteilija - Pohjois-Suomi
Anonyymi
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voisi tulla ilman palkkaa käsityökohteeksi. Nm. Lypsy-Einari.
- Anonyymi
Ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243869Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362689- 652534
- 1462376
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512248Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi372150- 341823
- 371794
- 1291490