Juu elikkäs kun lähden lämpimällä koneella ajamaan talven pakkasissa, kone alkaa pätkimään täyskaasulla ja joudunkin ajamaan puolkaasulla. Olen koittanut säätää myös kaasaria, mutta sekään ei auttanut. Osaisiko joku sanoa, että mistä kannattaisi aloittaa?
2-tahti skootteri pätkii
5
166
Vastaukset
Jos olet jo laittanut rikkaammalle eli vaikka nostanut neulaa ja silti ei toimi niin menee hankalammaksi. Mutta normi säätö talveen on juuri neulan nosto.
- Anonyymi
Olen säätänyt seoksia rikkaamalle, koska se ilmeisesti käy parhaiten, mutta neulaa en ole vielä koittanut säätää. Täytyykö mun purkaa koko kaasutin, että mä pääsisin säätämään sitä neulaa?
Anonyymi kirjoitti:
Olen säätänyt seoksia rikkaamalle, koska se ilmeisesti käy parhaiten, mutta neulaa en ole vielä koittanut säätää. Täytyykö mun purkaa koko kaasutin, että mä pääsisin säätämään sitä neulaa?
Neulan nosto on vanha kikka ja se vain avataan se kaasutin siitä päältä ja nostetaan sitä neulaa. Toki riippuu millaiset vehkeet sinulla siellä on. Mutta yksinkertainen homma.
- Anonyymi
Kannattaa tarkistaa onko pakoputken painelaakerissa vikaa.
Jos löytyy vikaa painelaakeri pitää kiristää tai vaihtaa kokonaan. - Anonyymi
Laihalla se silloin on eli isompi pääsuutin korjaa tuon ongelman. Neulan nosto korjaa asiaa myös mutta huomattavasti vähemmän ja koko kaasun alueelta eli rikastaa alakierroksilla turhaan jo hyvin toimivaa moottoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812406- 1831984
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1181439
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751169Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771123Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080