70 palstalla meinaan. Kun avaa ikäryhmät, ketjut ovat 70, 70, 70, 70 jopa 80.
Mutta ei vaan näy numeroa 60. Onko palsta alkanut nuivaantua urakalla?
Kylläpäs tuolla käy kuhina...
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä ikäryhmässä on vielä paljon työssäkäyviä joilla ei ole aikaa roikkua netissä koko päivää, kun taas vanhemmissa on paljon kotiensa vankeja, joiden henkireikä on nettikirjoittelu.
Onneksi täältä 60 plus palstalta siirtyivät kaikki häiriköt ikäistensä joukkoon.
Täällä tuli rauha maahan.
Ainakin toistaiseksi.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Onneksi täältä 60 plus palstalta siirtyivät kaikki häiriköt ikäistensä joukkoon.
Ainakin toistaiseksi.Heheh..näyttää olevan "Rauha maassa" 60 palstalla senverran vähissä kirjoittelut.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ainakin toistaiseksi.Montako kymmentä vuotta sinä olet roikkunut 60 :ssa ?
Etkä kuuluisi jo 80 :aan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kymmentä vuotta sinä olet roikkunut 60 :ssa ?
Etkä kuuluisi jo 80 :aanJos tuntee ikäistään nuoremmalta
Monet naiset hyvin säilyneitä (säilöttyjä).
Osa rupsahtaa rupukoiksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuntee ikäistään nuoremmalta
Osa rupsahtaa rupukoiksiKaikki rupsahtavat. Miehetkin. Sitä kutsutaan vanhenemiseksi ja sitä tapahtuu
sekä psyykkisesti että fyysisesti.
Kauneus - se on yhtä ohutta kuin iho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuntee ikäistään nuoremmalta
Osa rupsahtaa rupukoiksiNiin rupsahtaa. Sitte voi sanoa, et akka rähjä ämmän kulu.
- Anonyymi
Käykö he töissä sunnuntainakin, ja joululomalla?
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ainakin toistaiseksi.2lesken on tyytyväinen vasta kun hän mesoo täällä yksinään.
Hän karkoittaa muita kirjoittajia ilkeilyllään. Anonyymi kirjoitti:
Montako kymmentä vuotta sinä olet roikkunut 60 :ssa ?
Etkä kuuluisi jo 80 :aanAno
Olen 1954 syntynyt ja roikkunut tällä 60 plus palstalla 5 vuotta.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Olen 1954 syntynyt ja roikkunut tällä 60 plus palstalla 5 vuotta.Olitko puskissa muutaman viikon? Vai stadissa?
Anonyymi kirjoitti:
2lesken on tyytyväinen vasta kun hän mesoo täällä yksinään.
Hän karkoittaa muita kirjoittajia ilkeilyllään.Ano
Kun aloitin täällä kirjoittamisen, oli nikkejä:
Paloma, Korpikirjailija, Hunksz, Tellukka, Mielikkimummu, Pirremiinas, Reppuriikka, Eppu.
Nämä kaikki ovat ilmoittautuneet yli 70 vuotiaksi.
Olisiko iällä jotain tekemistä siirtymiseen.Anonyymi kirjoitti:
Heheh..näyttää olevan "Rauha maassa" 60 palstalla senverran vähissä kirjoittelut.
Anonyymejä neropatteja riittää puskista huuteluun.
- Anonyymi
Alkaa olla nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552