Hyviä ja huonojakin, jos niitä muistuu mieleen?
Kerron itse "joskus" muiston joka ei ole kovin hyvä.
Sairaalamuistoja Karstulasta?
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
No ikäviä ainakin alzheimeriin sairastuneen isän puolesta. Itse jouduin sairaalan varastosta hakemaan kuivat vaipat ja pesemään kakit. Sit vielä syöttämään , olivat pumpanneet 2 päiväs melkosen annoksen rauhoittavia. Kävin suomeksi sit keskustelemassa hoitohenkilökunnan kanssa tilanteesta ja kas!! tuli muutos paljon parempaan välittömästi, se oli hyvempi asia. Kyllä puuttuminen oikealla lailla auttaa, kun on tietoa.
- Anonyymi
Olisin halunnut nähdä vielä äitini.
Hän oli sairaalan vuodeosastolla ollut jo kolmisen kuukautta, huonossa kunnossa.
Kävin syöttämässä häntä viikonloppuisin mahdollisuuksieni mukaan.
Menin eräänä sunnuntaina aamu-päivällä tarkoituksenani käydä vain pikaisesti katsomassa, ilmoittauduin hoitajalle kansliaan kuten aina tein.
Hän oli erittäin töykeä(minulle vieras) sanoen että pitäisi vierailuaikojen riittää ja kertasi ne minulle!!!
Tosi vihaisena.
Äitini oli yksin huoneessa joten en olisi häirinnyt muita potilaita, eikä minulle ainakaan kerrottu mahdollisesta toimenpiteestä joka olisi kesken.
Yritin änkyttää että minulla ei ole muuta mahdollisuutta käydä kuin nyt( selvitin miksi)
Se ei auttanut joten lähdin pois. (n.100km
Läksin samana päivänä matkalle, viikolla veljeni soitti että äitimme oli nukkunut pois.
Sen pituinen se...- Anonyymi
Palaan vielä.
Suurin osa hoitajista oli ystävällisiä, mitä nyt hän jonka mainitsin, sekä yksi lääkäri joka aiheutti jo aiemmin vaaratilanteen äidilleni yliolkaisuuttaan.
Tämä tästä...
- Anonyymi
Sitähän se tänään on .Olla töykeitä ihmisille, vaikka saavat muka? tekemästään "työstä" palkankin. Ihan joku poikkeuskin joskus on heissä niinkuin hoitajan /virkailijan kuuluukin olla.Kaikki ovat jossain vaiheessa samalla tasolla , sitten jos pystyy viel ajattelemaan ,ehkä muistuu mieleen , miten asioiden pitäisi olla.?? Kaikkien ihmisten loppuelämä menee jotakuinkin viimestä koti saman kavan mukaan . Tee toisille se, mitä haluaisit itsellesi silloin.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181752Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1791425Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001