Sairaalamuistoja Karstulasta?

Anonyymi

Hyviä ja huonojakin, jos niitä muistuu mieleen?

Kerron itse "joskus" muiston joka ei ole kovin hyvä.

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ikäviä ainakin alzheimeriin sairastuneen isän puolesta. Itse jouduin sairaalan varastosta hakemaan kuivat vaipat ja pesemään kakit. Sit vielä syöttämään , olivat pumpanneet 2 päiväs melkosen annoksen rauhoittavia. Kävin suomeksi sit keskustelemassa hoitohenkilökunnan kanssa tilanteesta ja kas!! tuli muutos paljon parempaan välittömästi, se oli hyvempi asia. Kyllä puuttuminen oikealla lailla auttaa, kun on tietoa.

• Anonyymi

Olisin halunnut nähdä vielä äitini.

Hän oli sairaalan vuodeosastolla ollut jo kolmisen kuukautta, huonossa kunnossa.
      Kävin syöttämässä häntä viikonloppuisin mahdollisuuksieni mukaan.
      Menin eräänä sunnuntaina aamu-päivällä tarkoituksenani käydä vain pikaisesti katsomassa, ilmoittauduin hoitajalle kansliaan kuten aina tein.
      Hän oli erittäin töykeä(minulle vieras) sanoen että pitäisi vierailuaikojen riittää ja kertasi ne minulle!!!
      Tosi vihaisena.
      Äitini oli yksin huoneessa joten en olisi häirinnyt muita potilaita, eikä minulle ainakaan kerrottu mahdollisesta toimenpiteestä joka olisi kesken.

Yritin änkyttää että minulla ei ole muuta mahdollisuutta käydä kuin nyt( selvitin miksi)
      Se ei auttanut joten lähdin pois. (n.100km
      Läksin samana päivänä matkalle, viikolla veljeni soitti että äitimme oli nukkunut pois.

Sen pituinen se...

• Anonyymi

Palaan vielä.
        Suurin osa hoitajista oli ystävällisiä, mitä nyt hän jonka mainitsin, sekä yksi lääkäri joka aiheutti jo aiemmin vaaratilanteen äidilleni yliolkaisuuttaan.

Tämä tästä...

• Anonyymi

Sitähän se tänään on .Olla töykeitä ihmisille, vaikka saavat muka? tekemästään "työstä" palkankin. Ihan joku poikkeuskin joskus on heissä niinkuin hoitajan /virkailijan kuuluukin olla.Kaikki ovat jossain vaiheessa samalla tasolla , sitten jos pystyy viel ajattelemaan ,ehkä muistuu mieleen , miten asioiden pitäisi olla.?? Kaikkien ihmisten loppuelämä menee jotakuinkin viimestä koti saman kavan mukaan . Tee toisille se, mitä haluaisit itsellesi silloin.!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe