Kansalliset rus-viikot ovat taas alkamassa. Jyväskyläläisiä kehoitetaan kiinnittämään huomiota ympäristön hygieniaan ja huolehtimaan mm. käsien ja vihannesten/hedelmien pesusta ennen käyttöä.
Ollaan sitten varovaisia
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"neiti" pysyy kotona jos russia ottaa henkeen
- Anonyymi
Lasken suoraan silmien välliin.
- Anonyymi
Minä lasken yleensä lakanalle tai reisille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lasken yleensä lakanalle tai reisille!
Onneksi niin ei synny lisää nillittäviä "neitejä"
- Anonyymi
Loma-asuntojen hinnat nousee kun pitää kaikki torakat ja satiaiset hävittää venäläisten jäljiltä. Se on kallista.
- Anonyymi
Kyllä ne osaa suomalaisetkin niitä tuliaisia tuoda koipien välissä joutuu koko hotellin desinfioimaan temppujen jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne osaa suomalaisetkin niitä tuliaisia tuoda koipien välissä joutuu koko hotellin desinfioimaan temppujen jäljiltä.
Mutta Venäjältä ne on nekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Venäjältä ne on nekin.
Siinä puhuu kokemuksen syvä ääni
- Anonyymi
Venäjän kansa on ihan yhtä hyvää sakkia , kuin mekin.
Hallinto vaan mätä , kuten meilläkin.- Anonyymi
Älä nyt sekoita niitä rantaruotsalaiseen bättrefolkiin.
- Anonyymi
Siinä suvakkimammojen suvaitsevaisuus testatan aina noiden venäläisten naisten kanssa että suvaitseeko ne niitäkin, vaikka toistaiseksi se suvakkius onkin rajoittunu vaan lähinnä niihin etelämaalasiin sinkkumiehiin.
- Anonyymi
Joka vuosi noille ruskille on opetettava samat asiat kuten paikka jonossa ja mitä maksamaansa hintaan kuuluu. Suomessa ei tehdä niin että punnitaan yksi omena ja sen jälkeen täytetään pussi! Myös kaupan hyllyjen välissä syöty banaani on maksettava.
- Anonyymi
Kyllä juuri näin ovat niin sikamaista sakkia ei mitään tapoja.. Hotellin aamupalalla mättävät lautasen täyteen puolet jää syömättä..
Kassa jonossa etuillaan No ei onnistu minun kohdalla tuuppaan maatuskan hännille takas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juuri näin ovat niin sikamaista sakkia ei mitään tapoja.. Hotellin aamupalalla mättävät lautasen täyteen puolet jää syömättä..
Kassa jonossa etuillaan No ei onnistu minun kohdalla tuuppaan maatuskan hännille takasKuulostaa ihan persujen hommilta,joskin venäläisillä on ehkä jotain tapoja niihin verrattuna.
- Anonyymi
Venäjä ja venäläiset ovat EU:n ja sitä myötä myös Suomen boikotissa. Mitä ihmettä ne täällä tekevät?
- Anonyymi
Johan tuossa törmäsin maatuskoihin ei mitään tapoja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529