Suuret seksi halut koko ajan ja mikään ei riitä.

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia tästä kun haluttaa koko ajan ja mikään ei riitä. Ei haluaisi koko ajan olla vailla, kun mies ei aina kykene ja enkä kehtaisi dildoja koko aikaa käyttää miehen takia. Vaikka meillä on seksi todella hyvää ja saan nautinnon ja aika usein orgasmin. Miestä ei haittaa vaikka käytän dildoja ja muita. Olisiko teillä vinkkejä miten saisi seksi halut laskemaan?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä!
      En tiedä mikä ihme minuun on nykyään iskenyt kun kiima ei tahdo hellittää ei millään!?
      Mieheni on kyllä ollut nyt jo pitkään töissä ulkomailla mutta se ei selitä ihan täysin tätä jatkuvaa himoa.
      Itsetyydytys ei auta.
      Sitäkään kun ei pääse kunnolla toteuttamaan kun pojat lähes aina kotona jompikumpi.
      Hyviä vinkkejä kaipaisin minäkin tähän hätään!

      • Anonyymi

        En tiedä auttaisiko yhtään kirjoittelu näistä aiheista. Täällä sitä tietysti jo tapahtuu mutta voisi viedä tarinat vielä toiselle tasolle.. ;) terv. M56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä auttaisiko yhtään kirjoittelu näistä aiheista. Täällä sitä tietysti jo tapahtuu mutta voisi viedä tarinat vielä toiselle tasolle.. ;) terv. M56

        Kirjoitteluhan senkun lietsoo kiimaa... täällä ja varsinkin kahdenkesken jonkun ihanan pervon kanssa...

        Kiiman riivaama nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteluhan senkun lietsoo kiimaa... täällä ja varsinkin kahdenkesken jonkun ihanan pervon kanssa...

        Kiiman riivaama nainen

        No pervosta en tiedä mutta vilkas mielikuvitus kyllä löytyy itseltä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteluhan senkun lietsoo kiimaa... täällä ja varsinkin kahdenkesken jonkun ihanan pervon kanssa...

        Kiiman riivaama nainen

        Täällä ois pervo mies vailla kirjoitteluseuraa


      • ukkomies kirjoitti:

        Täällä ois pervo mies vailla kirjoitteluseuraa

        S.posti on nimeni ilman numeroita @gmx.com


      • Anonyymi

        Kreeta73, minulla olis kyllä yks hyvä toteuttamisen arvoinen idea ,miten kiimasi hellittäis🤗


      • Kreeta73 kirjoitti:

        S.posti on nimeni ilman numeroita @gmx.com

        Laitettu s-postia (ei suomi24.fi osoitteesta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreeta73, minulla olis kyllä yks hyvä toteuttamisen arvoinen idea ,miten kiimasi hellittäis🤗

        Mikähän se olisi?


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Mikähän se olisi?

        Nooh,kyl sä sen tiedät 😉


      • Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

        Täällä ois pervo mies vailla kirjoitteluseuraa

        Sun kanssa kirjoiteltiin eilen ihan muustakin♥️
        Mielelläni jatkan, jos haluat niin mulle voi kirjoittaa suomi24 postiin nimellä maggiethecat


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        S.posti on nimeni ilman numeroita @gmx.com

        Jaahas Kreeta, kirjoitin sulle , ihan toiseen osoitteeseen... täytynee yrittää uudelleen

        kiiman riivaama


      • Anonyymi

        Myös minun äitini on lähes kokoajan kiimassa, vaikka on kohta 50v. Pannaan monta kertaa päivässä, itse olen 19. Olemme kuin rakastunut pari, aina toistemme kimpussa.


    • Mun kokemuksen mukaan tuohon ei auta kuin runsas seksin harrastaminen, joko soolona tai sitten jonkun kaverin kanssa. Itsellä, miehenäkin, kyllä huomaa että innostus tulee aalloissa. Välillä tuntuu että tukehtuu siihen seksintarpeeseen ja joskus on hiljaisempaa. En ole kyllä ikinä miettinyt mistä tuo johtuu.

    • Olen 38v ja halut on kovat ja kuukautisten jälkeen viikon ajan saiisi ola koko ajan pantavana.
      Mies halusi jo 16 vuotta sitten että annan myös muille.
      Miehen kavereissa oli varsinkin yksi joka kiinnosti joten suostuin.
      Asumme melkein naapureina (kävely matka noin 200m) olemme paljon yhdessä aikaa viettäen.
      Iltaa istuessa käydään usein panemassa.
      Panoja on viikonloppuisin useita ja melkein myös keskiviiknoisìn.
      Miehet ovat huomanneet kuukautisten jälkeisen kiimani ja molemmat panee kanssani useasti päivässä ja paneminen helpottaa kyllä oloa.

    • Anonyymi

      Hei
      Täällä 50 mies uusimaa..kiinnostusta on
      Laita viestiä niin jutellaan aiheen tiimoilta
      [email protected]
      100% luottamus

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      164
      2832
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      426
      2309
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2213
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      129
      1540
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1360
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      125
      1280
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      242
      1199
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1193
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1117
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      90
      1110
    Aihe