Kari Tapiosta tehtyä dokumenttia. Rehellinen hyvä kuvaus laulajasta.
Katsoiko kukaan
20
186
Vastaukset
- Anonyymi
En tiennytkään että Myrskyn jälkeen ....on hänen sanoittamansa ...todella sopii hyvin hänelle...
mimmimum-..mi- Anonyymi
Kari on sanoittanut myös esittämänsä laulun "Valoon päin".
https://www.youtube.com/watch?v=lBw0p8R8mOc
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari on sanoittanut myös esittämänsä laulun "Valoon päin".
https://www.youtube.com/watch?v=lBw0p8R8mOc
kylmätotuusSekin on aivan näköisensä. täydellisesti sopiva hänelle.
- Anonyymi
Tuli uusintana. Ihan hyvä dokumentti. Siellä nuo nukkuvat kumpikin, vaimonsa ja hän, Gräsan uurnalehdossa Espoossa.
- Anonyymi
Tuhka ei nuku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhka ei nuku.
Ei ne arkkuhaudatutkaan nuku, vaan ovat kuolleita. On vain sanonta nukkua, kun puhutaan kuolleista, ikiunta nukkuvista.
- Anonyymi
Mun mielestä ei osannut laulaa. Kaikkien levyt ne myyvätkin.
- Anonyymi
Mielipiteeni on, että Kari osasi laulaa aivan hyvin.
Hidasta valssia ei ole kovin helppo laulaa, mutta mielestäni Kari esittää seuraavan valssin mallikkaasti.
https://www.youtube.com/watch?v=Min0DIYggQw
kylmätotuus
- Anonyymi
Tuli tännepäin kerran laulamaan oli liian humalassa lähetettiin takaisin.
- Anonyymi
Tiedän hänestä kaiken. Henkilökohtaisestikin. Ei tarvitse katsoa koosteita.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole "ilotyttöjä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole "ilotyttöjä"
Minä olen eri sisäpiirien mies, sori siitä.
- Anonyymi
Kukaan ei voi tietää toisesta ihmisestä "kaikkea" vaikka olisi sisäpiiriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää toisesta ihmisestä "kaikkea" vaikka olisi sisäpiiriä.
Tuon näkemyksesi allekirjoitan.
Edes itseään ei opi tuntemaan koskaan täysin, vaikka kuinka yrittäisi.
kylmätotuus
- Anonyymi
Katsoin dokumentin Kari Tapiosta.
Siinä kertoi elämästään minun tuntemani Kari Jalkanen, mitään kaunistelematta.
kylmätotuus - Anonyymi
Katsoin elokuvan hänestä ”Olen suomalainen” se oli mielestäni hyvä.
Kaunis lämmin rakkauskertomus, myös kertomus kovasta artistin elämästä. - Anonyymi
Ei mitään pahaa hänestä hyvä suomalainen laulaja.
- Anonyymi
Kari oli alkoholisti.Pojat kaunistelee asioita.Juoppo pystyy lopettamaan juomisen.Alkoholisti ei.Näin oli Karin kohdalla.Harmi ,jos olisi raitistunut olisi vielä hengissä ja jengissä.
- Anonyymi
Noup.
Alkoholi kuului Kari Jalkasen elämään. Mutta se oli ensin keikkajuoppoutta, sitten tuurijuoppoutta; raittiita kausia ja retkahduksia. Viimeiset kymmenen vuotta tissuttelu voittoista puna ja valkoviinein. Myös raittiutta.
Ajoi hän itse kuitenkin keikkamatkansa vaimonsa avustuksella.
Kuolema johtui fyysisesti raastavasta keikkaelämästä, läpi elämän unettomuudesta ja sydämentahdistimen pettämisestä. Kertoi Pia minulle v2014.
- Anonyymi
Kuvia ja käännekohtia Markus Allan. Loistava ohjelmama, jossa kerrottiin siitä miten Taisto Tammi vaikutti Markuksen esiintuloon.
Toivon uusintaa huippulaulajasta.
P.S. Myös Olavi Virta tuli esille ohjelmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349