Tietääkö kukaan paljonko taksi maksaa Bergamon lentokentältä Gardajärven etelä puolelle esm. Sirmioneen? Katson tässä matkoja ja Ryanairin lennot ovat Bergamossa keskiyöllä, niin miten oisi järkevin mennä Sirmioneen?Kiitos avusta etukäteen!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Katselin hintaa Suntransfer-sivulta ja sieltä tuli hinnaksi 220 euroa (keskiyöllä, päiväsaikaan olisi ollut noin 150 euroa). Eli taitaa tulla edullisemmaksi ottaa Bergamosta hotelli yöksi ja mennä sitten aamulla Sirmioneen. Tosin Rome2Rio sanoo taksin hinnaksi 100-130 euroa, muita matkavaihtoehtoja löytyy sitten https://www.rome2rio.com/map/Milan-Bergamo-Airport-BGY/Sirmione
- Anonyymi
Mene Stresaan. Lento Milanoon. Juna Stresaan, vähän yli tunti. Jos saa hotellin La Palma, silloin on täydellinen matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene Stresaan. Lento Milanoon. Juna Stresaan, vähän yli tunti. Jos saa hotellin La Palma, silloin on täydellinen matka.
Stresaan Gardajärvelle, jep...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stresaan Gardajärvelle, jep...
Kyllä minä tiedän ettei Stresa ole Gardalla. Maggiore.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371