Vaajakosken ABC on uudistunut kuka toivoo tulisi lisää tilaa nuorisolle ja pojalle ja tytölle uutta tilaa uudistettu hesburger ja kaupan puoli on uudistunut uudessa ravintolassa on uudistettu noutopöytä ja kahvilalinjasto on uudistunut asiakaiden tuolit ja pöydät ja uudistunut ketjupyörä ja BASE-baarituolit myös uudistunut oma paikkotuspaikat
Vaajakosken ABC kokee pian aikamoisen muodonmuutoksen
14
141
Vastaukset
- Anonyymi
Jännää mutta ruoka on sitä yhtä ja samaa jota ei koirallekaan syötä. Yhtä mautonta mitä laitoksissa syötetään ihmisille ei kiitos..
- Anonyymi
uusi aapsi vaajakoski uudistui paljoin nykynen abc vaajakosken aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uusi aapsi vaajakoski uudistui paljoin nykynen abc vaajakosken aikaa
Pure jenkki
- Anonyymi
Varmasti ihan hyvä ja ihmisläheinen paikka jos isomman kaupungin hulinaan ja ruuhkaan verrataan.
- Anonyymi
Huumekaupan keskukseksi muuttumassa se piha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumekaupan keskukseksi muuttumassa se piha.
Onhan tuota jo vuosia ollut huppu päät sujauttaa pussin toisen taskuun ja raha vaihtaa omistajaa.
- Anonyymi
Minä sain hyvää kristallia sieltä vuodenvaihteeksi. Ei tarvitse mennä enää Haapatielle koputtelemaan.
- Anonyymi
Ai en tiennytkään jotta ABC on muuttunut huutokauppa Keisarin romupajaksi.
No hyvä tietää ei tarvitse jatkossakaan mennä kun ruokakin on sitä laitos kamaa.
- Anonyymi
Vaajakoskella ei käytetä kiellettyjä aineita, se on varmaa. V. Cari
- Anonyymi
Ruoka ei täytä abc tasoa.Jauheliha
korvattu siirapilla ja kalorimäärä kolminkertainen.On ollut aiemmin
parhaiden ruokapaikkojen maineessa.- Anonyymi
Kyllä se on just sitä mättöä mitä absilla syötetään ei tuommonen huoltoasema mikään ala carte pulju ole
- Anonyymi
Kauko Katseinen käy aina abc asemilla , koska siitä livahtaa kolikko juutalaisille ja jehoville.
- Anonyymi
Tukeeko Keskimaa kyseisiä organisaatioita?
- Anonyymi
OLISI HYVÄ UUDISTETTU ABC VAAJAKOSKI
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484