Haluan panna alaistani

Anonyymi

Haluaisin panna alaistani. Muutaman kerran olen häntä halanut ja olen saanut hieroa hänen hartijoita. Olen naimissa jossa ei mitään seksiä enään. Alainen on ainakin 20 vuotta nuorempi ja seksikäs. Palkkasin hänet muutama kuukausi sitten ja siitä saakka en ole saanut katsetta hänestä. En tiedä onko hänellä miestä. Ajatukset hänessä. Panisin häntä heti jos hän antaisi. En tiedä onko hän kiinnostnut, en ota selvää. Välillä olen huomannut hänen katselevan minua ja olen muutaman kerran jäänyt ylitöihin hänen vuokseen, jotta saan olla kahden hänen seurassa. Olen yrittänyt kääntää keskusteluja seksiin. Olen valmis antamaan vaikka ison palkankorotuksen jos saisin panna häntä. Pikkujouluissa tanssitin häntä ja sipaisin hellasti pyllylle, johon hän vain seksikkäästi naurahti. Olen muutaman kerran kauttarantaa valittanut surkeaa avioliittoa johon hän kauniisti hymyilee, ja kerran totesi, että minä kaipaisin avioliittoon vaihtelua, en tiedä mitä se tarkoitti. Olen muutaman kerran kehunut häntä kauniiksi. Nyt ens viikolla ajattelin jäädä hänen seuraksi ylitöihin ja lähestyn häntä kunnolla. Panettaa, halusin häntä heti haastattelu tilanteessa. Muut ovat valittaneet kun annan hänelle erityiskohtelua, tottakai annan koska haluan panna häntä ja ansaitsee kaiken hyvän kohtelun.

5

2361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse vuosia esimiesasemassa olleena voin sanoa, että nyt olet aivan metsässä. Unohda tuo unelma ja keskity oikeisiin hommiin. Ammattilaisen pitää pystyä parempaan. Ihan varmasti saat aikaiseksi vain ongelmia käytökselläsi. Mutta tsemppiä jokatapauksessa! Tiedän tunteen.

• Samaa mieltä ja samoissa hommissa. Kiima tekee hulluksi ja päättämäksi ja sumentaa ajatukset. Ei koskaan kannata syödä kuormasta. Ei niin etteikö olisi tullut syötyä mutta nyt tiedän. Ihania naisia on maailma täynnä ja niitä tulee aina eteen myös työelämässä. Tämän päivän Some ja yleinen lynkkaus kaikenlaisiin aisoihin joissa mies lähestyy naista tekee hommasta varman pommin.

Älä koske. Jos jäät ylitöihin, käy illalla ja aamulla runkulla ennen töihin menoa, niin ainakaan ei ole niin kovat paineet.

• Anonyymi
        kameli kirjoitti:

Samaa mieltä ja samoissa hommissa. Kiima tekee hulluksi ja päättämäksi ja sumentaa ajatukset. Ei koskaan kannata syödä kuormasta. Ei niin etteikö olisi tullut syötyä mutta nyt tiedän. Ihania naisia on maailma täynnä ja niitä tulee aina eteen myös työelämässä. Tämän päivän Some ja yleinen lynkkaus kaikenlaisiin aisoihin joissa mies lähestyy naista tekee hommasta varman pommin.

Älä koske. Jos jäät ylitöihin, käy illalla ja aamulla runkulla ennen töihin menoa, niin ainakaan ei ole niin kovat paineet.

Näin just.
        Ei muuta ku hanskaan vaan, niin järki selviää.

Rehti mies ja semmonen oikea pomo ottaa tuossa vaiheessa muijasta eron ja kattelee sitte paremman naisen, muttei alaista.

• Kuvailemasi kuvio on aivan selvä. Alaisesi joutuu tasapainoilemaan säilyttääkseen työpaikkansa, mutta hän ei missää tapauksessa halua kanssasi seksisuhteeseen.

• Anonyymi

Sehän on helposti ratkaistavissa sanoo vaa et loparit tai yleensä valitaan jälkinmäinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe