Haluan panna alaistani

Anonyymi

Haluaisin panna alaistani. Muutaman kerran olen häntä halanut ja olen saanut hieroa hänen hartijoita. Olen naimissa jossa ei mitään seksiä enään. Alainen on ainakin 20 vuotta nuorempi ja seksikäs. Palkkasin hänet muutama kuukausi sitten ja siitä saakka en ole saanut katsetta hänestä. En tiedä onko hänellä miestä. Ajatukset hänessä. Panisin häntä heti jos hän antaisi. En tiedä onko hän kiinnostnut, en ota selvää. Välillä olen huomannut hänen katselevan minua ja olen muutaman kerran jäänyt ylitöihin hänen vuokseen, jotta saan olla kahden hänen seurassa. Olen yrittänyt kääntää keskusteluja seksiin. Olen valmis antamaan vaikka ison palkankorotuksen jos saisin panna häntä. Pikkujouluissa tanssitin häntä ja sipaisin hellasti pyllylle, johon hän vain seksikkäästi naurahti. Olen muutaman kerran kauttarantaa valittanut surkeaa avioliittoa johon hän kauniisti hymyilee, ja kerran totesi, että minä kaipaisin avioliittoon vaihtelua, en tiedä mitä se tarkoitti. Olen muutaman kerran kehunut häntä kauniiksi. Nyt ens viikolla ajattelin jäädä hänen seuraksi ylitöihin ja lähestyn häntä kunnolla. Panettaa, halusin häntä heti haastattelu tilanteessa. Muut ovat valittaneet kun annan hänelle erityiskohtelua, tottakai annan koska haluan panna häntä ja ansaitsee kaiken hyvän kohtelun.

5

2089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse vuosia esimiesasemassa olleena voin sanoa, että nyt olet aivan metsässä. Unohda tuo unelma ja keskity oikeisiin hommiin. Ammattilaisen pitää pystyä parempaan. Ihan varmasti saat aikaiseksi vain ongelmia käytökselläsi. Mutta tsemppiä jokatapauksessa! Tiedän tunteen.

• Samaa mieltä ja samoissa hommissa. Kiima tekee hulluksi ja päättämäksi ja sumentaa ajatukset. Ei koskaan kannata syödä kuormasta. Ei niin etteikö olisi tullut syötyä mutta nyt tiedän. Ihania naisia on maailma täynnä ja niitä tulee aina eteen myös työelämässä. Tämän päivän Some ja yleinen lynkkaus kaikenlaisiin aisoihin joissa mies lähestyy naista tekee hommasta varman pommin.

Älä koske. Jos jäät ylitöihin, käy illalla ja aamulla runkulla ennen töihin menoa, niin ainakaan ei ole niin kovat paineet.

• Anonyymi
        kameli kirjoitti:

Samaa mieltä ja samoissa hommissa. Kiima tekee hulluksi ja päättämäksi ja sumentaa ajatukset. Ei koskaan kannata syödä kuormasta. Ei niin etteikö olisi tullut syötyä mutta nyt tiedän. Ihania naisia on maailma täynnä ja niitä tulee aina eteen myös työelämässä. Tämän päivän Some ja yleinen lynkkaus kaikenlaisiin aisoihin joissa mies lähestyy naista tekee hommasta varman pommin.

Älä koske. Jos jäät ylitöihin, käy illalla ja aamulla runkulla ennen töihin menoa, niin ainakaan ei ole niin kovat paineet.

Näin just.
        Ei muuta ku hanskaan vaan, niin järki selviää.

Rehti mies ja semmonen oikea pomo ottaa tuossa vaiheessa muijasta eron ja kattelee sitte paremman naisen, muttei alaista.

• Kuvailemasi kuvio on aivan selvä. Alaisesi joutuu tasapainoilemaan säilyttääkseen työpaikkansa, mutta hän ei missää tapauksessa halua kanssasi seksisuhteeseen.

• Anonyymi

Sehän on helposti ratkaistavissa sanoo vaa et loparit tai yleensä valitaan jälkinmäinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241