Miks en liho?

Anonyymi

Vituttaa ku en saa muotoi millää. oon 14 vuotias tyttö, 175cm pitkä ja 57kg. Ja näytän täs painos iha vitun tikulta. Luut törröttää selästä ja mua muistutetaa koko aja siitä et näytän liia laihalta. Syön hirveitä määrii ruokaa mut eipä näy tuloksii. Miks en liho?
Ps. olin ennen iha normaali, mut sit ku täytin 13 nii ruoesin laihtuu ilman mitää syytä. Häpeen itteeni.

5

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihtuminen on diabeteksen yksi oire. Googleta muut oireet ja tarkista, että onko sinulla niitä.

Voit myös olla geeneiltäsi sellainen, että et liho helposti. Olet lisäksi pitkä ja kookas kehittyvä teini voi kuluttaa uskomattomia määriä ruokaa.

Jos aikuisten oikeasti syöt hirveitä määriä ruokaa,eikä painoa tule, niin voisihan sitä lääkärissäkin käydä. Mahdotonta sitä täällä netissä on sanoa, mistä voi olla kyse.

• Anonyymi

Ei sillä ruuan määrällä ole väliä vaan laadulla, tai tässä tapauksessa pikemminkin laadun puuttella. Kuukauden mäkkäri-dieetti niin jo on kumma jos paino ei ala nousta.

• Anonyymi

Hitsi likka, mitä kielen käyttöä ! Kerjäät pientä taputtelua pepulle. Tosiasiassa visiitti lääkärissä voisi olla paikoillaan, mikäli tilanne on tuollainen. Mutta parempi olla ohukainen, kuin normaalia tukevampi.

• Anonyymi

Nuohan ovat kuin huippumallin mitat. Olisin itse tyytyväinen. Yksi syy saattaa olla lihasmassan puute, sillä lihashan on painavampaa kuin rasva.

• Anonyymi

Feel u, mut luultavasti johtu siitä että kasvoit paljon pituutta niin energia kului siihen, kyllä se pikkuhiljaa parissa vuodessa taas tulee takaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe