Miks en liho?

Anonyymi

Vituttaa ku en saa muotoi millää. oon 14 vuotias tyttö, 175cm pitkä ja 57kg. Ja näytän täs painos iha vitun tikulta. Luut törröttää selästä ja mua muistutetaa koko aja siitä et näytän liia laihalta. Syön hirveitä määrii ruokaa mut eipä näy tuloksii. Miks en liho?
Ps. olin ennen iha normaali, mut sit ku täytin 13 nii ruoesin laihtuu ilman mitää syytä. Häpeen itteeni.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihtuminen on diabeteksen yksi oire. Googleta muut oireet ja tarkista, että onko sinulla niitä.

Voit myös olla geeneiltäsi sellainen, että et liho helposti. Olet lisäksi pitkä ja kookas kehittyvä teini voi kuluttaa uskomattomia määriä ruokaa.

Jos aikuisten oikeasti syöt hirveitä määriä ruokaa,eikä painoa tule, niin voisihan sitä lääkärissäkin käydä. Mahdotonta sitä täällä netissä on sanoa, mistä voi olla kyse.

• Anonyymi

Ei sillä ruuan määrällä ole väliä vaan laadulla, tai tässä tapauksessa pikemminkin laadun puuttella. Kuukauden mäkkäri-dieetti niin jo on kumma jos paino ei ala nousta.

• Anonyymi

Hitsi likka, mitä kielen käyttöä ! Kerjäät pientä taputtelua pepulle. Tosiasiassa visiitti lääkärissä voisi olla paikoillaan, mikäli tilanne on tuollainen. Mutta parempi olla ohukainen, kuin normaalia tukevampi.

• Anonyymi

Nuohan ovat kuin huippumallin mitat. Olisin itse tyytyväinen. Yksi syy saattaa olla lihasmassan puute, sillä lihashan on painavampaa kuin rasva.

• Anonyymi

Feel u, mut luultavasti johtu siitä että kasvoit paljon pituutta niin energia kului siihen, kyllä se pikkuhiljaa parissa vuodessa taas tulee takaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      168
      9779
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3179
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2947
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2699
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2105
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1933
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      58
      1517
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe