Jonkun raportin mukaan moottoripyörien kyljistä oli löytynyt verijälkiä. Oliko Nils ajanut tekojen jälkeen esim. kotiinsa taluttaen pyörän sivummalle ennen käynnistystä jottei kuulla? Kertonut mitä kävi. Kotoa tullut apuri paikalle siirtelemään tavaroita kauemmas? Selittäis näköhavainnot ulkopuolisesta liikkujasta joka palasi lavastuksen jälkeen. Selittäis kuinka perhe sopinut ettei Bodomista puhuta kellekään.
Bodom teoria
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Missä raportissa tälläinen mainitaan? Itse en ole törmännyt ,vaikka niitä kirjoja olen lukenut ja ei asiaa mainittu edes oikeudenkäynnissä.
Typerintä mitä olen lukenut Bodomista pitkään aikaan.
Idiootit!- Anonyymi
Gustafssonin isukki tuli paikalle lavastamaan murhapaikkaa. Tavaroita piiloteltiin metsään. Nissen upo uutta nahkatakkia ei raaskittu hävittää
- Anonyymi
Tuliko Nissen isäukko paikalle taksilla ja samalla pelillä takaisin kotiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko Nissen isäukko paikalle taksilla ja samalla pelillä takaisin kotiin?
Ei Nisse ole tarvinnut apureita.
- Anonyymi
Moottoripyörän äänistä yöllä olen lukenut, mutta en verijäljistä, taisi Nisse olla liian kännissä ajamaan. Verijäljistä en ole lukeneut ja virallissa lähteiss'ä ei taida lukea kumpaakaan. Alkuperäiset hutkimukset ovat kylläkin yhtä luotettavat kuin joutenlahden hutkimukset Ulvilassa.
- Anonyymi
Bodom ja Ulvila samanlaista sekametelisoppaa. Linkit ja lenkit ovat niin toisiinsa kietoutuneita, että kohta kaikki muistavat Marian jolla tänään on ilmestyspäivä.
Tarkista vaikka allakasta.
- Anonyymi
Ei jatkoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912