Taidan korkata rommin

Anonyymi

Sitä on litra, riittänee aika pitkään. Kirjoittelen sitten kuulumisia tänne.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen kun korkkaat, ethän sinä oikeen muuta teekkään ja sitten ,kun olet tarpeeksi kännissä niin kirjoitat tänne katkeruudessasi ja laskuhumalassa haukut muut kirjoittajat, pidät vai sinun totuutta oikeana.

    • Anonyymi

      Vedä alas ykkösellä.

    • Anonyymi

      Litra on vasta kielen alle ,toinen tarvitaan ,jos kunnon kännin haluat.

    • Anonyymi

      Kuvitelkaa, jo 17 päivää siitä kun kirjoitin tuon! Enkä ole juonut kahtena päivänä peräkkäin kuin muutaman kerran! Rahaakaan ei ole mennyt dokaamiseen mitenkään tolkuttomasti, koska juon vain iltapäivä/iltakännelä kotona. Ei se ole kuin 10-20 euroa päivä, käytännössä noin 2-300 euroa kuussa.

    • Anonyymi

      Eiku paljos siitä on aikaa... tota 16 päivää? Vai onkse 17, kun uudenvuodenaattona kirjoitin? Mutta joo rommia olikin vain neljä desiä ja se ei todellakaan riittänyt mihinkään.

    • Anonyymi

      Enkö saa aplodeja? Eilenkään en dokannut, enkä dokaa tänään. Huomenna vasta, maanantain kunniaksi!

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä,onneksi olkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä,onneksi olkoon

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!

        Minä otin eilen perskännit, nyt pää kipeänä, täytyy ottaa muutama olut ,niin päänsärky lakkaa , mutta sitte olen taas nousuhumalassa. Mitä välii ,talviloma alkoi, voin kännätä vaikka koko viikon.
        Loppuviikosta lähden Tallinnasta hakee kunnon lastin uutta juotavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otin eilen perskännit, nyt pää kipeänä, täytyy ottaa muutama olut ,niin päänsärky lakkaa , mutta sitte olen taas nousuhumalassa. Mitä välii ,talviloma alkoi, voin kännätä vaikka koko viikon.
        Loppuviikosta lähden Tallinnasta hakee kunnon lastin uutta juotavaa.

        Joo krapula ei ole tervetullut. Mut vau onks nyt talviloma! Vedän maanantaina kossua kaksin käsin. Hyvää matkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe