Jotkut kiusaa keskustelupalstoilla

Anonyymi

Pelkureina anonyymiteetin takaa, kun taas meillä muilla on elämä.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä niin paljon!

    • Anonyymi

      No jos sinä olet norsu niin ei se tarkoita että muutkin ovat

      • Anonyymi

        🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄.

        Olen huomannut saman ilmiön irl, heikommassa asemassa olevia kiusataan/sorretaan, vaikka nämä todellisuudessa kaikista vahvimpia ihmisiä. Heistä tulee sellaisia kiusaajien ansiosta.
        Elämä ei ole ollut kaikilla ruusuilla tanssimista, ja kiusaajat taas niitä joilla kelluu kultalusikka syvällä kurkussa...
        Tosielämässä ne on niitä pelkureita. Henkisesti heikkoja.
        Sama se toistuu jo lasten parissa kouluissa, heikot jätetään yksin ja muuta, jopa opettaja aikuisina lähtevät siihen mukaan.
        No, ei sitä ymmärrä, ennenkuin se sattuu omalle kohdalle. Ja sehän joskus sattuu!


    • Anonyymi

      Persoonallisuushäiriö tai sitten halu purkaa pahaa oloa.

      • Anonyymi

        Kun kaikki kiusaajat ei ole persoonallisuushäiriöisiä, eikä kaikki persoonallisuushäiriöiset ole kiusaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kaikki kiusaajat ei ole persoonallisuushäiriöisiä, eikä kaikki persoonallisuushäiriöiset ole kiusaajia.

        eiku kaikki pernoolashiriäset on kisuaajaua
        ja kaikki kiusajat ei oo pernoolaishäiriäsöö


    • Anonyymi

      Jaa. Ei täällä kyllä ketään tunnisteta ja yleensä viestien kohdekkin jää tunnistamattomaksi.

    • Anonyymi

      Missä kiusata. Noin muuten.

    • Anonyymi

      Niinpä, meillä ihmisillä on sydän ❤️ Kuinkahan moni trolleista toimii livessä kuten netissä? En usko että juuri kukaan.

      Me ihmiset 💕

      • Anonyymi

        Ei trolleista vaan mukana seuraajista kyllä hyvinkin moni, onhan se faktisesti heidän elämänsä kliimaksi.


    • Anonyymi

      Mitä olet täällä ,koska tämä on keskustelupalsta🤓

      • Anonyymi

        ...missä osa kirjoittajista toimii kuin mielisairalassa 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...missä osa kirjoittajista toimii kuin mielisairalassa 🧐

        Itse taidat olla sen asukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taidat olla sen asukki.

        Noup, katsopa mitä peilisi näyttää.


    • Anonyymi

      Suomalaisten pahoinvointi näkyy myös netissä. Omaa paskaa oloa ja katkeruutta puretaan nimettömänä toisten niskaan, ja kai sitten saadaan jonkinlaista tyydytystä, mene tiedä. Omituistahan se on että jonkun täytyy sitä kautta mielihyvää itselleen hakea. Se kyllä viittaa aikamoisiin ongelmiin henkilön omassa elämässä.
      Säälittäviähän he ovat, mutta toisaalta sääliäkään ei oikein voi kun tietää minkälaista oloa he aiheuttavat uhreilleen. Nettikiusaaminen onkin rikosasia ja se olisi jokaisen kiusatun hyvä muistaa.

    • Anonyymi

      Joskus tulee mieleen, että täällä on kuuluisa naapurimaan trolli sekoittamassa pakkaa!

      • Anonyymi

        Kaalin hajua tuntuu tosiaan aina välillä, osa on niin merkillisiä kirjoituksia.


    • Kiusaaminen on evoluution mukana kasvanut ominaisuus, mutta kiusaaja ei koskaan saa siitä kyllikseen. Se ajaa elämän loppuun asti takaa kuin vallanhimo.

      Netti anonyymipalstoineen on antanut loputtomalle kiusaamishalulle uuden kanavan, mutta sekään ei tuo takaa ajavalle halulle tyydytystä. Voi nähdä, kuinka eräät kiusaajat suorastaan tihkuvat jatkuvaa huonoa oloaan. Ei henkilö, joka voi hyvin, tunne tarvetta kiusata.

      • Varsinkin kaksi henkilöä, toinen mies ja toinen nuori tyttö, ovat pyrkineet kiusaamaan minua tällä palstalla. On suorastaan häkellyttävää havaita, kuinka huonosti he voivat ja kuinka voimattomaksi he itsensä tuntevat.

        Hyväää Uutta Vuotta heillekin!


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Varsinkin kaksi henkilöä, toinen mies ja toinen nuori tyttö, ovat pyrkineet kiusaamaan minua tällä palstalla. On suorastaan häkellyttävää havaita, kuinka huonosti he voivat ja kuinka voimattomaksi he itsensä tuntevat.

        Hyväää Uutta Vuotta heillekin!

        Ettet vain kuvittelisi Timo Tapion tänne?

        Sehän sinä olet joka sitä luulee? Kiusaatko oman psykoosi harhan takia viattomia ?

        Moraalinen dilema, kumpi on paha jos näet mielikuvituksen rikkauden takia Timo Tapioo joka puolella anonyymeissä ja rekatuissa... ja otat massiivisen kiusaamisen kamppanjan kaikkiin
        Täällä.. poliisitutkinnassa selviää että et tunne ketään niistä ihmisistä joihin olet palstoilla kiusaamista kostoksi osoittanut...

        Vai onko pahempia palstalaiset jotka erehtyneet kirjoittamaan palstalle elämästään ja päässeet sinun tunnistamaksi Timo Tapioksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain kuvittelisi Timo Tapion tänne?

        Sehän sinä olet joka sitä luulee? Kiusaatko oman psykoosi harhan takia viattomia ?

        Moraalinen dilema, kumpi on paha jos näet mielikuvituksen rikkauden takia Timo Tapioo joka puolella anonyymeissä ja rekatuissa... ja otat massiivisen kiusaamisen kamppanjan kaikkiin
        Täällä.. poliisitutkinnassa selviää että et tunne ketään niistä ihmisistä joihin olet palstoilla kiusaamista kostoksi osoittanut...

        Vai onko pahempia palstalaiset jotka erehtyneet kirjoittamaan palstalle elämästään ja päässeet sinun tunnistamaksi Timo Tapioksi?

        En ole koskaan kuullut mainitsemastasi henkilöstä. Hyvää Uutta Vuotta!


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut mainitsemastasi henkilöstä. Hyvää Uutta Vuotta!

        Paha ihminen voi olla aika kova dilemma jos kaikki perustuu mielikuvitukseen. Luulet toimivasi oikein koska tuet luuloihin mutta kun mielikuvitus vaihtuu totuuteen poliisiaseman tutkimuksissa voi se ihminen joka luullut olevansa. Hyvä muuttua pahaksi.

        Tuntemattomat ihmiset ovat saaneet kärsiä, he ovat syyttömiä mutta raakaakin raaempaa väkivaltaa heihin käytetty.

        Kuka silloin on palstan paha henkilö?

        Voiko silloin edes olla lieventävä asianhaara psykoottinen mielenterveyshäiriö ?

        Vai oletko sairaudesta huolimatta muiden silmin vain paha ilkeä viattomien kiusaaja?

        Tää on suuri moraalinen kysymys!


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut mainitsemastasi henkilöstä. Hyvää Uutta Vuotta!

        Timo Tapio on lumilapio, tämän verran voin kertoa.


      • Evoluutio on homo humppaa.


    • Anonyymi

      Huvin sanottu.

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen mukaan, täällä kiusataan vähän vuoroin ja toisaalta omitaan kirjoituksia... Oikeastaan ei mukava paikka...

    • Anonyymi

      Luuletteko etten tiedä kuinka yritätte säätää taustalla, vaikuttaa kaikkeen mitä teen yrittäen ohjailla kehen saa tutustua ja keheen ei. Sabotoitte, häiritsette ja levittelette asioitani julkisesti niin että ulkopaikkakunnillakin tiedetään niistä ja siinä ohella seuraatte tekemisiäni niin netissä kuin sen ulkopuolellakin. Motiivi? Se että levititte aiheettomia syytöksiä pitkin ja poikin ja kun todistin syyttömyyteni niin te sensuroitte koska tarkoituksena olikin mustamaalata niin ettei enää töitäkään saa. Laiton tarkkailu perustellaan sillä että olisin rikoksesta epäilty / mahdollinen uhka ja ihmisiä manipuloidaan mukaan toimintaan väittämällä että tekevät he yhteistä hyvää ja uhri on vain se sekava ja hullu yksilö joka pitää eristää. Niinpä tietysti. Miksi tätä kutsutaan? Joukkovainoksi jonka yrityksenä ajaa uhri itsemurhaan sairastuttamalla tahallisesti eri psykologisin häirintä keinoin tai saada ensisijaisesti hoitoon uskotellen että on täysin hullu. Älkää huoliko! Tapan kyllä itseni pois teidän tieltä niin saatte rauhassa jatkaa toimintaanne niin ettette jää kiinni. Saatte taitavasti ihmisiä manipuloitua niin että uhri joutuu vihan kohteeksi jo uuteen kauppaan astuessaan kun siellä on jo herra skodakyttä käynyt jo varauksellisesti varoittamassa tästä hullusta henkilöstä.

    • Anonyymi

      Eräs mies taitaa kiusata minua täällä. Luulee kai edelleen, että loukkasin tahallani. Voisi lopettaa jo.

      • Anonyymi

        Tapan kyllä itseni usko pois saat esittäytyä sitten sankarina kaikille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe