Ongelma pakkasen ja lauhtumisen aikana jouluviikolla auto oli vähällä ajolla. Aamulla webasto päällä 55min ja starttasin, auto käyntiin ja sammui. Tämän jälkeen ei käynnistynyt. Akku tyhjentynyt joka ladattiin ja auto lähti käyntiin. Tämän jälkeen alkoi ilmetä moottorin kova tyhjäkäynti tärinä ja pakoputkesta tulee mustaa savua. Tärinä on kovaa. Mikä avuksi? Ensimmäinen diesel auto kyseessä.
WV passat vm. 07 1.9 tdi tyhjäkäynti tärinä ja pakoputki savuttaa
Anonyymi
4
395
Vastaukset
- Anonyymi
Webasto päällä tunnin, melkoista pösilöintiä??
- Anonyymi
Oi mikä asiantuntija!!
- Anonyymi
-vauhtipyörä vaihtoon.
-voinet sekata lämpöanturiakin.
-(kaksoismassapyörä.) - Anonyymi
Imuputkessa jäätä, joka muuttui vedeksi, vesi joutui palotilaan ja tapahtui vesipuristus.
Yksi tai kaksi mäntää on millin muita alempana, jolloin purissuhde ei ole sama kaikissa sylintereissä ja siitä savutus ja tärinä.
http://variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=9778
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842