Ilotulitteet+ lemmikit

Anonyymi

Eläimet eivät pidä rakettien äänistä ja sen takia moni haluaa ne kieltää. Käykö teillä ikinä mielessä, miten epäeettistä eläinten kiduttamista koko lemmikkien pitäminen on? Eläin kahlitaan pieneen tilaan, vain sen takia, että sitä on kiva rapsuttaa jne. Pitäisikö ennemmin kieltää eläinten hallussapito?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minäkin olen nähnyt raketit jo niin monta kertaa että ei ole enää yli 20 vuoteen yhtään kiinnostanut.

      lisäksi pienikin roska silmässä voi tehdä pienen arve joka vie pienen osan näöstä.

      enemmän tulee niitä silmävammoja 1 vrk aikana kuin koko vuodessa lottomiljonäärejä.

    • Anonyymi

      Paukuttelu on typerää touhua. Paitsi peiton alla. Yhtä hölmöä ympäristön turmelemista kuin autolla ajelu vailla päämäärää.

      • Anonyymi

        Missä nyt on luonnonsuojeliat. Kysyn vaan.


    • Anonyymi

      koiran saa hyvin helposti totutettua ääniin kun se on pentu. paukuttelee vain paukkupommeja kaukana koirasta ja pikkuhiljaa tulee lähemmäksi. heti jos koira empii pikkaisenkin, menee taas kauemmas. kissat taas ei reagoi millään tavalla noihin.
      katsoisin että ongelma on lähinnä koirien kouluttamisessa, ei niinkään niissä raketeissa.
      muuten tosta paukuttelusta voi tietty olla montaa mieltä ja ei mulla ainakaan rahaa ole ampua hukkaan. mutta ei kaiken kieltäminen silti saisi olla vakioratkaisu kaikkeen, vaikka tämä suomi onkin.

    • Anonyymi

      No voi nyt jumalauta, millainen älyinvalidi saa käännettyä tuonkin asian noin päin?
      No ei siinä mitään, lemmikinpito kiellettäkööt jo ihan sen vuoksi, että pösilöt saavat rauhassa räiskiä kerran vuodessa raketteja taivaalle.
      Nyt ymmärrän, että vaikka kuinka jo ajattelee nähneensä ja kuulleensa kaiken, niin aina joku pösilö osaa tulla ja yllättää..

      • Anonyymi

        Niin tuo lemmikkienpitokielto ei liittynyt tuohon rakettikieltoon millään tavalla. Pointti oli se, että tajuatteko te miten epäeettistä eläinten kiduttamista te harrastatte pitämällä eläimiä vankeudessa omaksi iloksenne? Tämän rinnalla pikkulakun pelästyminen sädetikusta on melko pieni ongelma....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe