Minulla on ollut useita Toyotan malleja ja olen ajanut niillä kaikilla melkein 30 000 kilometriä ja aina ne ovat toimineet. Joten voidaanko lopettaa typerät kirjoitukset Toyotan huonosta kestävyydestä.
Toyota on luotettava
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin ne vaarit pitävät Toyotan mainetta yllä ja kun muistetaan heidän tunnollisuus ja uskollisuus huolenpitoon, niin kupla on aika iso.
- Anonyymi
Tähän jatkeeksi kuuluisi "yhtään ylinopeussakkoa en ole koskaan saanut" :-)
- Anonyymi
. . . melkein 30 tuhatta kilometriä . . ( tirsk )!
- Anonyymi
Tuo aloitus on sinun itsesi kirjoittama trollaus.
- Anonyymi
Tuo on hyvin jos vertaa saksalaisiin kilpailijoihin.
Ajetaanhan niillä kovia kilometrejä mutta tehdään niihin remonttejakin.- Anonyymi
Mitähän jos ketjun aloittaja tekis nyt uudenvuodem päätöksen ja lopettas Skodasta ja VW:stä p*skan kirjoituksen nytkin koko autopalsta täynnä vag vastaista kirjoitusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän jos ketjun aloittaja tekis nyt uudenvuodem päätöksen ja lopettas Skodasta ja VW:stä p*skan kirjoituksen nytkin koko autopalsta täynnä vag vastaista kirjoitusta...
Mitähän jos tekisit uudenvuoden lupauksen ja lopettaisit toyotasta paskan kirjoituksen skodapalstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun aloittaja ei kommentoinut Volkkareita eikä Skoodaa. Mitäpä jos tekisit itsellesi uudenvuodenlupauksen ja söisit reseptilääkkeesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun aloittaja ei kommentoinut Volkkareita eikä Skoodaa. Mitäpä jos tekisit itsellesi uudenvuodenlupauksen ja söisit reseptilääkkeesi?
Enkä myöskään Seattia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725