Itse haluaisin koiran, mutta en oikein vielä ole valmis. Siksi tahtoisinkin hoitkokoiran. Onko jotain vinkkiä, että mistä saisi hoitokoiran? Ystävillä ja tutuilla ei ole tällä hetkellä tarvetta hoitajalle. Kuinka moni antaisi oman koiransa hoidettavaksi jollekkin alaikäiselle kokemattomalle tyypille? Olen lukenut paljon koirista ja omasta mielestä pärjään ihan hyvin koirien kanssa ja tiedän paljon niistä. En ihan kokematon ole, koska olen kyllä monen tutun koiraa ulkoiluttanut heidän kanssaan ja saanut siinä samalla itsekkin taluttaa koiraa. Kavereitakin on joilla on koiria. Kuinka moni olisi valmis luovuttamaan omaa koiraansa minun kaltaiselle? Asun siis vanhempieni luona ja kyllä meillä olisi hyvä tila koiralle. Onko jokin nettisivu, tai jotain?
Hoitokoira
Anonyymi
0
487
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264