Jos ghostboxin välityksellä haluaa puhutella Englannissa keskiaikaisia kummituksia, eikö näitä tulisi puhutella asianmukaisesti puhuen, eli siihen tapaan kuin keskiajalla englantia on puhuttu? Tämä poikkeaa huomattavasti nykyenglannista.
Luonnollista tietysti olisi, että ghostboxista kummitukset vastaisivat keskiajan englantia käyttäen, eikä esim. BBC:n radiojuontajien äänillä Oxfordin englantia huolellisesti ääntäen.
Keskiajan kummitukset Englannissa
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten sieltä kuuluu "Matti"
- Anonyymi
Tuossa myös hyvä vinkki mietin kieli muuttuu 1000 vuodessa
https://en.wikipedia.org/wiki/Old_EnglishVanhassa englannissa melkein samoja sanoja kuin nykysuomessa, niinkuin tuo, ja samassa merkityksessä.
ymbryne = ympyrä, ympyriäinen
- Anonyymi
Niin, hankala nähdä miksi henget kommunikoisivat poimimalla satunnaissanoja satunnaisradiokanavilta. Ja miten ne sen edes tekisivät.
Ja kielestä. Yleisesti ajatellenhan se olisi järkeenkäyvää, että kielen pitäisi olla tietty, jotta voisi kommunikoida, vaikka saksa-saksa jne, ja tiettyyn aikaan sopivaa.
Jos hieman pintaa syvemmälle ajattelee, niin jos on olemassa kommunikoivia henkiä, niin liekö sillä tasolla ihan riittävää, että edes vain ajattelee jotain. Eli kommunikointi tapahtuisi "henkisillä taajuuksilla". Universaalinen kommunikointi. Ilman kielellisiä rajoja. Mikäli tälläinen asia on olemassa 😁️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339