Vaipat jalassa

Anonyymi

Oon vasta 23v nuori miehen alku ja kärsin virtsankarkailusta. Virtsa vaan karkaa yllättäen alle. Pari kertaa mietin virtsan valuessa housuun, että mitäköhän tapahtuu. Lääkärissä käyty, ei eturauhasvaivaa. Urheilen säännöllisesti kuntosalilla ja myös luonossa liikkuen
Alkuun kokeilin tenan housuvaippoja. Nykyään käytän tena men inkosuojia, huomaamattomia ja helposti vaihdettavissa. Minulle hyödylliset. Tena men level 2 ja 3 ovat käytössä päivittäin. Myös tena men active fit housuja käytän välillä.

Onko muita nuoria alle 40v miehiä, joilla on virtsan karkailua?

8

134

Vastaukset

• Kyllä meitä on. Itsellä sama vaiva, että pissaa pääsee/karkaa housuun joskus arkena mutta lähes aina pelatessa /harkatessa jalkapalloa. Olen myös käynyt lääkärissä mutta syytä ei ole löytynyt.
      Lääkäri suositti vain suojien käyttöä ja rakkokoulutusta niiden kanssa jotta pidätyskyky paranisi. Olen nyt kulkenut Tenoissa vuodenverran ja mielestäni
      karkailu on vähentynyt kun arkisin yritän pidättää pissaa niin kauan kuin pystyn,
      välillä pääsee housuun mutta nykyisin kerkiän vessaan paremmin kovassakin
      hädässä. Käytän inkohousuja koska ne ovat imukykyisemmät ja esim. eilen
      uudenvuodenjuhlissa sai olla kuten muutkin kun inkohousut imi karkailut.

• Ootko minkä ikänen? Kuinka kauan sulla karkaili ennen, kun aloit käyttää inkohousuja?

• Eikö solmu auttaisi?

• Juuri 30 täyttäneenä aloitin myös inkohousujen käytön kun kyllästyin ainaiseen
      vessanetsintään ja pelkoon housujen kastumisesta. Nolojatilanteita kaihtavana
      aloin etsiä vaippoja nettikaupoista ja sieltähän niitä sai, kokeilin ja siitä asti käyttänyt.

Stressi asiasta on loppunut, tunnen kuin olisin eri ihminen, voi mennä ja tehdä mitä
      haluaa, jos pissa pääsee housuun, se siitä, vaippa vaihtoon ja meno jatkuu.

Itsellä ainakin tuntuisi että juuri stressi asiasta lisäsi "pakkoinkotinenssi"oireita
      eli karkailua sillä nyt kun suoja-asia on kunnossa niin pidätyskyky on parantunut
      ja suojat kastuu harvemmin.

• Urheiletko? Minkälaiset elämän tavat?

• Juuri äsken lounastunnilla ollessani lähdin ruokapaikastani niin matkalla pissahätä
      äityi niin kovaksi etten kerinnyt työpaikan vessaan ja laskin alleni. Onneksi tämä ei
      ollut ensikerta ja tenahousut oli jalassa, ja suoja toimi.

En ymmärrä vaivaani, lääkäri sanoo että ei ole vikaa, että lasi vettä ruokailussa ja
      jälkiruokakahvi ei voi saada aikaan noin pakottavaa tarvetta 10minuutissa että
      housut kastuu, mutta kuitenkin niin käy.

Onneksi olen löytänyt inkohousut käyttöön, muutoin tavallinen arki olisi kestämätöntä.

• Täällä 22v mies ja reilun vuoden ollut säännöllisesti käytössä tena men tuotteet. Niin töissä, vapaa-ajalla kuin urheilessa. Ovat suojanneet minut monilta noloilta tilanteilta. Nytkin töitä suojaa tena men tippasuoja level 3.

• Stressi, ainainen stressi pahensi ainakin minulla virtsankarkailua, jo se että oli mahdollista että ei pääsisi heti vessaan jos hätä tulisi sai sydämmen hakkaamaan.

Olen nyt käyttänyt inkohousuja kohta nelisen vuotta ja nyt kun niiden käyttö on
      arkipäivää stressi virtsankarkailusta on hävinnyt, ei ole väliä enää karkaako housuun
      vai ei suoja hoitaa tehtävänsä. Mielestäni vaippahousut kastuvat harvemmin ja
      voi olla päiviä ettei pissaa karkaa tippaakaan inkohousuun.

Aktiv Fit inkohousut jokapäiväisessä käytössä alushousuina antaa ainakin minulle
      mahdollisuuden "normiarkeen".

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      132
      6723
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      85
      3334
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2203
    4. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      70
      1927
    5. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1580