Oon vasta 23v nuori miehen alku ja kärsin virtsankarkailusta. Virtsa vaan karkaa yllättäen alle. Pari kertaa mietin virtsan valuessa housuun, että mitäköhän tapahtuu. Lääkärissä käyty, ei eturauhasvaivaa. Urheilen säännöllisesti kuntosalilla ja myös luonossa liikkuen
Alkuun kokeilin tenan housuvaippoja. Nykyään käytän tena men inkosuojia, huomaamattomia ja helposti vaihdettavissa. Minulle hyödylliset. Tena men level 2 ja 3 ovat käytössä päivittäin. Myös tena men active fit housuja käytän välillä.
Onko muita nuoria alle 40v miehiä, joilla on virtsan karkailua?
Nuorella vaipat
5
463
Vastaukset
- Anonyymi
Kai niitä on mutta vaiva on sen verran kiusallinen, ettei siitä mielellään kukaan puhu. Mun 80 vaarilta lirahtelee jälkitippoja eikä sekään mielellään puhu asiasta, vaikka se on vanhoilla varmaan yleisempää.
Huvikseen vaippaan pissailevat ovat sitten eri juttu ja heille näyttää olevan parikin omaa ketjua. - Anonyymi
Meikäläiseltä (28) tipahtelee esimerkiksi aivastaessa sen verran, että joudun pitämään vaippaa. Ei niin että kerralla purkautuisi koko lasti, mutta jos olisi normaalit housut niihin tulisi puolen kämmenen kokoinen märkä läiskä. Tutkimukset on tehty siinä vaiheessa kun yökastelu jatkui pitkälle teini-ikään ja diagnoosina oli lyhyesti sanoen lievä sulkijalihasongelma. Kaksi urologia on ollut sitä mieltä, että leikkausta voi yrittää mutta sen onnistumisesta ei ole täysiä takeita, ja jos oikein huonosti käy se voi pahentaakin tilannetta. Naisystävä kummasteli ensin mutta realistina ymmärsi ja hyväksyi.
- Anonyymi
Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.
Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?
En ole enkä oikeastaan välitäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973