Nuorella vaipat

Anonyymi

Oon vasta 23v nuori miehen alku ja kärsin virtsankarkailusta. Virtsa vaan karkaa yllättäen alle. Pari kertaa mietin virtsan valuessa housuun, että mitäköhän tapahtuu. Lääkärissä käyty, ei eturauhasvaivaa. Urheilen säännöllisesti kuntosalilla ja myös luonossa liikkuen
Alkuun kokeilin tenan housuvaippoja. Nykyään käytän tena men inkosuojia, huomaamattomia ja helposti vaihdettavissa. Minulle hyödylliset. Tena men level 2 ja 3 ovat käytössä päivittäin. Myös tena men active fit housuja käytän välillä.

Onko muita nuoria alle 40v miehiä, joilla on virtsan karkailua?

5

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai niitä on mutta vaiva on sen verran kiusallinen, ettei siitä mielellään kukaan puhu. Mun 80 vaarilta lirahtelee jälkitippoja eikä sekään mielellään puhu asiasta, vaikka se on vanhoilla varmaan yleisempää.

Huvikseen vaippaan pissailevat ovat sitten eri juttu ja heille näyttää olevan parikin omaa ketjua.

• Anonyymi

Meikäläiseltä (28) tipahtelee esimerkiksi aivastaessa sen verran, että joudun pitämään vaippaa. Ei niin että kerralla purkautuisi koko lasti, mutta jos olisi normaalit housut niihin tulisi puolen kämmenen kokoinen märkä läiskä. Tutkimukset on tehty siinä vaiheessa kun yökastelu jatkui pitkälle teini-ikään ja diagnoosina oli lyhyesti sanoen lievä sulkijalihasongelma. Kaksi urologia on ollut sitä mieltä, että leikkausta voi yrittää mutta sen onnistumisesta ei ole täysiä takeita, ja jos oikein huonosti käy se voi pahentaakin tilannetta. Naisystävä kummasteli ensin mutta realistina ymmärsi ja hyväksyi.

• Anonyymi

Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.

Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?

En ole enkä oikeastaan välitäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe