Hei. Olemme suunnittelemassa Vietnamin matkaa. Mikähän olisi kiva kohde jossa uimaranta lähellä ja esim. jotain nähtävyyksiä, kauppoja, ruokapaikkoja jne. . Joko aika lähellä Hanoita tai Ho Chiminhiä, että voisi vierailla isossakin kaupungissa katsomassa nähtävyyksillä jne. Thaimaa jo niin nähty. Meitä on 3 aikuista lähdössä.
Bonuksena olisi tietysti kiva jos ehdottaisit jotain mukavaa hotellia.
Kiitos jo etukäteen
Eka kertaa Vietnamiin?
5
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Sama aloittaja, kuin tuossa Malmin lentokenttäitkussa, kun ei yksi aloitus riitä? Kädettömät!
- Anonyymi
Olet Outo. Hyvää Uutta Vuotta 2020. Ja toivon että lopetat nuo oudot juttusi.....Täällä oikeasti kysellään matkustajien kokemuksia ja mielipiteitä. Ja ne ymmärtääkseni vastaa jotka matkustelevat. PÖNTTÖ!!!
- Anonyymi
Hei.Nyt en ymmärrä. Kysyin aidosti Laitat jotain Malmin lentolenttä itkua. Hei......
- Anonyymi
Kysyit aidosti, ja kahdesti, hätähousu!
- Anonyymi
Missähän sivuilla seikkailet. Olen Vietnamin kävijöiltä kyselemässä. Malmin tiedän ok. Mutta ihan Vantaalta aiomme lähteä ja itken vaan ilosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832