Mulle selvisi muutama kuukausi sitten että tyttäreni on lesbo. Siihen loppui ajatus siitä että minkälaisen vävypojan saan. Kaiken lisäksi hän odottaa lasta koska oli käynyt keinohedelmöityksessä. Meni vielä naimisiin "aviopuolisonsa" kanssa ja muutti sukunimensä. Pahin mahdollinen tapahtui. Kuinka paljon joutuu lapsi kärsimään tulevaisuudessa kun muut lapset alkavat kyselemään isästä. En halua koskaan nähdä hänen kumppaniaan. Kyllä meni mulla ja vaimolla ajatukset sekaisin.
Lesbous perheessä
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Jonne7 kasvamaan kotiin.. äiti odottaa. Miten joku jaksaa.. hohhoijaa
Onneksi tämä sivusto loppuu etteivät tuollaiset sekopäät pääse kirjoittelemaan omia juttujaan. Pakkopaita on sopiva vaatetus sulle ettet voi käyttää tietokonetta jos edes omistat sellaista. Nyt häivyn suomi24 sivuilta ettei ala enempi vituttamaan.
- Anonyymi
jonne7 kirjoitti:
Onneksi tämä sivusto loppuu etteivät tuollaiset sekopäät pääse kirjoittelemaan omia juttujaan. Pakkopaita on sopiva vaatetus sulle ettet voi käyttää tietokonetta jos edes omistat sellaista. Nyt häivyn suomi24 sivuilta ettei ala enempi vituttamaan.
Vastasit itse itsellesi 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404