Mulle selvisi muutama kuukausi sitten että tyttäreni on lesbo. Siihen loppui ajatus siitä että minkälaisen vävypojan saan. Kaiken lisäksi hän odottaa lasta koska oli käynyt keinohedelmöityksessä. Meni vielä naimisiin "aviopuolisonsa" kanssa ja muutti sukunimensä. Pahin mahdollinen tapahtui. Kuinka paljon joutuu lapsi kärsimään tulevaisuudessa kun muut lapset alkavat kyselemään isästä. En halua koskaan nähdä hänen kumppaniaan. Kyllä meni mulla ja vaimolla ajatukset sekaisin.
Lesbous perheessä
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Jonne7 kasvamaan kotiin.. äiti odottaa. Miten joku jaksaa.. hohhoijaa
Onneksi tämä sivusto loppuu etteivät tuollaiset sekopäät pääse kirjoittelemaan omia juttujaan. Pakkopaita on sopiva vaatetus sulle ettet voi käyttää tietokonetta jos edes omistat sellaista. Nyt häivyn suomi24 sivuilta ettei ala enempi vituttamaan.
- Anonyymi
jonne7 kirjoitti:
Onneksi tämä sivusto loppuu etteivät tuollaiset sekopäät pääse kirjoittelemaan omia juttujaan. Pakkopaita on sopiva vaatetus sulle ettet voi käyttää tietokonetta jos edes omistat sellaista. Nyt häivyn suomi24 sivuilta ettei ala enempi vituttamaan.
Vastasit itse itsellesi 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813880Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572418Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361955- 491849
- 1031688
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 611501