naimakaupat.com:ssa on artikkeli taiteesta häälahjana.
http://www.naimakaupat.com/riisi/
Siis vaikka hieno taulu olohuoneeseen,
nuorenparin julisteiden tilalle ;)
Kerrankin lahja-idea, joka on samalla
-arvokas,
mutta jos kulut jaetaan osallistujien kesken ei oma osuus ole niin hurja.
-jotain mitä jää myös jälkipolville
-kehtaa kertoa vaikka kutsussa " keräämme rahaa sitä ja sitä taulua varten " ... eihän kukaan
kehtaa olla taiteenvihaaja->lue = moukka ;) ;)
- ja parasta... voi viedä kaniin jos tulee paha päivä...ja kai ne pankitkin joskus on huolinut takauksena arvotaidetta...
Häälahja- idea joka on nousussa
4
1828
Vastaukset
- P. Veli
Halpa, mutta kalliin näköinen olisi valokuva 500€:n setelistä.
- ...elämä on...
Ne todella hyvien taitelijoiden taulut ja veistokset on sairaan kalliita. Eli mahtaako
edes niin paljon vieraita olla että yksi
3000 euron teos saadaan tilkattua niin ettei kenenkään osuus ole liian iso. Köyhä suku :)
:) kanitus idea vaikuttaa kyllä sitten hyvältä... - Tulevan kesän sulhanen
Me ainakin tulevan vaimoni kanssa haluamme itse sisustaa asunnon. Jos saisi häälahjaksi taulun niin eihän sitä kehtaisi varastoon viedä tai myyntiin laittaa. Lahjalista kannattaa tehdä niin saa sitä mitä haluaa, tai sitten ei :) Meidän häissä sukulaiset kerää pienen lahjakortin ja ystäviltä tulee varmaan jotain lahjalistankin tavaraa.
- Titta
Tutkin tota juttua ja toihan on loistava
homma saada sistus ja vielä tyyris sellainen
maksatettua ... Heh heh
Taidan laittaa jokun puolen seinän kokoisen
taulun toivelistalle jos vielä saisin sen
olisin jo sisustanut puolet meidän pienestä
kaksiosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984