miehen lasten tuloista ja menoista meille listan. Olisi kiva kun olisi säännöllinen aika ja päivä aina meillä. Mies ei osaa sitä tehdä eikä ex äiti vlitä, asia jää mun harteille.
Ehdotan et joka toinen viikko täällä ja loput koktona. Perjantaista lauantai aamuun olisi mulle sopiva. Mulla on aina muuta menoa ja tekemistä joten mulle sopis noi. Pitää ajatella itseään eikä muita.
Ruokaa voi tuoda mukanansa ja jos yöpyy niin petivaatteet olisi tuotava ettei mun pyykki kasva suureksi ja pesuaineita ja vettä kuluu.
Jotain järkee tähän systeemiin kun tulee ja menee miten sattuu. Eivät osaa edes kävellä meille pitää hakee ja bensaa kuluu, kuka maksaa, no me. 8 km ei olis mikään matka kävellä, juokseeehan ne muutenkin. Mies on vaan niin leppee ettei osaa sanoo, minä osaan, ja sanonkin usein. Exä kiukkuaa ja huutaa ja mä aina yritän sovitella, riidan alottaa se, en minä. Minä vaan ehdotan ja haluan että asiat toimii.
Aattelin tehdä
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kauean vaikee saada miehen exän tajuumaan että meillä on omakin elämä ja oma perhe. Ei me voida elää niinkuin hän tahtoo vaan niinkuin meille sopii, joten hänen on ymmärrettävä että siksi teemme niitä listoja mekin. Kun suullisesti ei voi tehdä kun ne ei päde niin on tehtäväkirjallisesti. Miehen exälle on sovittava niin kuin meille on parasta, ei hän voi sanella mitään. Me määräämme tai minähän ne sopimukset teen.
Turhaa vinkuu meilläkin on menoja ja halutaan olla perheen kanssa kesken ettei ole ylimääräisiä ihmisiä.
Jos ei sovi niin ei tarvi sitten tullakkaan,, olisi hiljaa ja tyytyisi osaansa. Äitipuoli on se joka sanelee ei ex äidit. Lapset kasvatetaan hyvin ja tiukasti, siihen ei kukaan puutu. Se on mun vastuulla ja uskon että ongelmat poistuu ja lapsista tulee pärjääviä, ei olisi tullut ellei olisi mua.- Anonyymi
Kaksi ensimmäistä, juopon lukihäirikön peräkammarinpojan idioottisija juttuja.
Vika ei ole paha ,kun se on päässä.
- Anonyymi
Olkaa hiljaa molemmat, vaikutatte niin häiriintyneiltä että ainoa teille sopiva lista on Raision lastenvalvojien lista. Lapsenne kuuluisivat sinne ja te molemmat johonkin hoitolaitokseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908