Aloin miettimään, että millainen pippeli olisi hyvä? Karvoja vai ei?
Itsellä levossa pituutta noin 15, 69cm ja paksuus noin 5,01cm.
Stondiksessa voi olla pituutta jopa 30,11cm ja paksuutta 7cm.
Vastatkaa pliis näihin kysymyksiin!!!
Pippelin oikea pituus/paksuus
8
306
Vastaukset
- Anonyymi
Minun munassa on karvoja ja pituus on noin 1.69cm pitkä
Paksuus on 0.5 cm
Tykkään tykkään myös itse tyyddyttämisestä vaikka se on hieman vaikeaa- Anonyymi
Olen 12v ja minulla on 2,5-3 cm kivekset ja pitkä kikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 12v ja minulla on 2,5-3 cm kivekset ja pitkä kikkeli
Eli 2cm karvaton katkarapu
- Anonyymi
Itselläkin tuo pippeli mietityttänyt aina. Itselläni on ollut lääkärin määräämä peniksenvenytyskuuri jo 69 vuotta. Olen tosiaan jo 80 vuotias. Pippelini pituus on nykyään noin 40 cm stondiksessa. Levossa noin 21 cm. Suosittelisin sinullekin peniksenvenytyskuuria noin 6,9 vuotta. Et tarvitse kuin järeän puristimen ja mahdollisimman isot pihdit.
- Anonyymi
Kiitoksia vastauksista.
- Anonyymi
Joo olen 16 kohta 17 ja pippelini pituus on 12 senttiä seisonnassa. Pitäiskö huolestua. Haluaisin että pippelini olisi seisonnassa ainakin 20 senttiä
- Anonyymi
Oletko jo hankkinut sille seisontavakuutuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo hankkinut sille seisontavakuutuksen?
hehe tää on hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261