Kaikkien aikojen paras takka on varmaan pönttöuuni? Onko muut samaa mieltä?
Historian paras takka.
8
328
Vastaukset
- Anonyymi
Pönttöuunivalmistaja Pohjanmaan Tiilirakenne Oy:n tilikausi päättyi 31.07.2019. Lain mukaan yritysten täytyy jättää tilinpäätös neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä. Pohjanmaan Tiilirakenne Oy ei tilinpäätöstään ole jättänyt 30.11.2019 mennessä, joten Patentti ja Rekisterihallitus ryhtyy toimiin yrityksen poistamiseksi rekisteristä. Olisin hyvin huolissani, jos tämän firman kanssa asioisin.
- Anonyymi
Kirjanpitolaki
6 §
Laatimisaika
Tilinpäätös ja toimintakertomus on laadittava neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä.- Anonyymi
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
Mikään rikos ole. Maksaa vaan olikohan se nyt 80€, jos ja kun ilmoittaa myöhässä.
Se tilinpäätöksen teko / kirjanpito on sitten asia erikseen. Ne on tottakai oltava ajan tasalla, mutta tuolla julkaisemiselle mitään kauheita seurauksia ole…
Kaikkien aikojen paras kakka on varmaankin pönttökakka?
- Anonyymi
Repesin
- Anonyymi
Palstan aktivointia tämäkin, miten uuni voi olla paras takka ??
- Anonyymi
Varmaan historian ja tulevaisuuden paras, pönttöuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750