Kaikkien aikojen paras takka on varmaan pönttöuuni? Onko muut samaa mieltä?
Historian paras takka.
8
261
Vastaukset
- Anonyymi
Pönttöuunivalmistaja Pohjanmaan Tiilirakenne Oy:n tilikausi päättyi 31.07.2019. Lain mukaan yritysten täytyy jättää tilinpäätös neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä. Pohjanmaan Tiilirakenne Oy ei tilinpäätöstään ole jättänyt 30.11.2019 mennessä, joten Patentti ja Rekisterihallitus ryhtyy toimiin yrityksen poistamiseksi rekisteristä. Olisin hyvin huolissani, jos tämän firman kanssa asioisin.
- Anonyymi
Kirjanpitolaki
6 §
Laatimisaika
Tilinpäätös ja toimintakertomus on laadittava neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä.- Anonyymi
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
Mikään rikos ole. Maksaa vaan olikohan se nyt 80€, jos ja kun ilmoittaa myöhässä.
Se tilinpäätöksen teko / kirjanpito on sitten asia erikseen. Ne on tottakai oltava ajan tasalla, mutta tuolla julkaisemiselle mitään kauheita seurauksia ole…
Kaikkien aikojen paras kakka on varmaankin pönttökakka?
- Anonyymi
Repesin
- Anonyymi
Palstan aktivointia tämäkin, miten uuni voi olla paras takka ??
- Anonyymi
Varmaan historian ja tulevaisuuden paras, pönttöuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52178Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101128Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811123Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783