Kaikkien aikojen paras takka on varmaan pönttöuuni? Onko muut samaa mieltä?
Historian paras takka.
8
401
Vastaukset
- Anonyymi
Pönttöuunivalmistaja Pohjanmaan Tiilirakenne Oy:n tilikausi päättyi 31.07.2019. Lain mukaan yritysten täytyy jättää tilinpäätös neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä. Pohjanmaan Tiilirakenne Oy ei tilinpäätöstään ole jättänyt 30.11.2019 mennessä, joten Patentti ja Rekisterihallitus ryhtyy toimiin yrityksen poistamiseksi rekisteristä. Olisin hyvin huolissani, jos tämän firman kanssa asioisin.
- Anonyymi
Kirjanpitolaki
6 §
Laatimisaika
Tilinpäätös ja toimintakertomus on laadittava neljän kuukauden kuluessa tilikauden päättymisestä.- Anonyymi
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Yritys syyllistyy rikokseen jättämällä tilinpäätöksen julkaisematta. Minä en tuollaiseen uskaltaisi sekaantua.
Mikään rikos ole. Maksaa vaan olikohan se nyt 80€, jos ja kun ilmoittaa myöhässä.
Se tilinpäätöksen teko / kirjanpito on sitten asia erikseen. Ne on tottakai oltava ajan tasalla, mutta tuolla julkaisemiselle mitään kauheita seurauksia ole…
Kaikkien aikojen paras kakka on varmaankin pönttökakka?
- Anonyymi
Repesin
- Anonyymi
Palstan aktivointia tämäkin, miten uuni voi olla paras takka ??
- Anonyymi
Varmaan historian ja tulevaisuuden paras, pönttöuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169