Hei! Ostin juuri tuollaisen led valonauhan tokmannilta 30 Eurolla ja nyt olen huomannut että nauhan kaukosäädin ei toimi kunnolla.
kaukosäätimestä kun painaa esim. Vihreää väriä niin sininen väri tulee tilalle. Miten saisin asian korjattua? onko kaukosäädin jotenkin rikki, jos on miten korjaan sen?
Led nauhan kaukosäädin rikki?
9
8308
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö aio palauttaa rikkinäistä tuotetta?
- Anonyymi
Kokeile pitää säädintä tunti tai kaksi omassa perseessäsi. Tasainen lämpö saattaa korjata kylmäjuotokset. Liian kuuma puolestaan sulattaa kaikki juotokset ja komponentit liikkuvat pois paikoiltaan. Siksi omassa perseessä eikä esimerkiksi missään uunissa.
- Anonyymi
Sama homma. Kaukosäädin laittaa vääränväriset valot napeista päälle. Keksitkö jo, miten asia korjaantuu?
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
Mene kauppaan sen kanssa takaisin, jos ei toimi. Mikä ihme tässä on niin vaikeaa?
Maksoi niin paljo ettei viitti
- Anonyymi
Minulla on led kaukosaadin kadonnut mitä teen
- Anonyymi
Miten sen saa toimimaan koska mulla ei se toimi ollenkaan
- Anonyymi
Jos se on uusi, niin siellä voi olla pariston alla sellainen muoviliuska joka pitää nyppästä irti. Jos se on vanha, niin kokeile vaihtaa paristo.
- Anonyymi
Mun led valojen kaukosäädin on hukassa mitein saan toimimaan valot ilman säädintä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607