Pupunen? Jos tekisin sinne profiilin. Ok jos et voi tai halua ;)
Siirrytäänkö treffipalstalle
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarjalle? Vai Juha R:lle tämä? :D
- Anonyymi
Riippuu ketä pyydät? Kuka olet?
- Anonyymi
Minä voin ainakin katsoa ilmestyykö sinne sopiva profiili.
- Anonyymi
Kannattaisko Toni laittaa Janetelle viesti vaan puhelimeen
Tunnette jo
Sen verran intiimisti et ei se vaikeaa ole Vaan ei hän kyllä taida täällä edes pyöriä, joten tai tai taivaan tuuliin lähti tämä aloitus. :(
- Anonyymi
Etkö osaa ottaa oikeaa yhteyttä?
- Anonyymi
Aika törkee viesti :DD Sivusta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkee viesti :DD Sivusta naiselta.
Tuo sama törkeilijä riehuu koko ketjussa. Kannattaa tajuta, että se on vaan yksittäinen sairas tapaus.
Eiköhän oo tuo se sama Tonia ja Janettea haukkuva tapaus. Sama nauha pyörii kuukaudesta toiseen eikä muuten muutu kuin epäilee taas uusia ihmisiä viemässä Tonia itseltään. Teksteistä saa kuvan vilkkaasta mielikuvituksesta, sairaalloinen mustasukkaisuudesta ja vakavista mt-ongelmista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama törkeilijä riehuu koko ketjussa. Kannattaa tajuta, että se on vaan yksittäinen sairas tapaus.
Eiköhän oo tuo se sama Tonia ja Janettea haukkuva tapaus. Sama nauha pyörii kuukaudesta toiseen eikä muuten muutu kuin epäilee taas uusia ihmisiä viemässä Tonia itseltään. Teksteistä saa kuvan vilkkaasta mielikuvituksesta, sairaalloinen mustasukkaisuudesta ja vakavista mt-ongelmista.Haluatko n
Parisuhteen todellakin palstalle?
Että me niinku seukattais täällä?
Mikä vitun mielenterveysongelma sulla on?
Ota nyt hyvä ihminen ihan oikea yhteys eikä mitään virtuaali parisuhdetta
Hei haloo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko n
Parisuhteen todellakin palstalle?
Että me niinku seukattais täällä?
Mikä vitun mielenterveysongelma sulla on?
Ota nyt hyvä ihminen ihan oikea yhteys eikä mitään virtuaali parisuhdetta
Hei haloo!En halua tiedät sen hyvin. Haluan hänet omakseni mutta se ei taida hänelle käydä?
Minä en ole kiinnostunut mistään seksi suhteesta en halua sala suhdetta. - Anonyymi
En ole valtakunta enkä miia kaipaan miestä ei ole neitsyt.
- Anonyymi
Miksi et ota häneen yhteyttä jossain muualla? Itse ottaisin jos tietäisin hänen nimensä. Olen yrittänyt etsiä hänen kuvaansa ja henkilötietojaan työpaikkansa fb-sivuilta. Olen jopa tutkinut tykkäyksiä niiden julkaisuissa näkyisikö tutut kasvot profiilkuvien joukossa. Säälittävää. Jos tapaa ihmisen josta kiinnostuu pitäisi olla rohkeampi. :( Pitäisikö täällä olla oma palsta ujoille ja jäätyville ihmisille.
- Anonyymi
Kuka olet ihan mukava kaveri? Kenelle viestisi osoitat?
Voisin hyvin keskustella hänen kanssa anonyymisti, tosin ei siinä treffiprofiilia tarvita, voisihan sinunkin oma hän ottaa yhteyttä nimimerkin s24-mailiin. Siis jotta saat oikean ihmisen mailia, kerro ainakin
- hänen tai/ja itsesi ikä esim. 30-35v
- missä tapaatte ja missä päin suomea
- jotain mistä hän voisi sinut tunnistaa mahdollisimman aukottomasti
- jotain mistä hän voisi itsensä tunnista, yleistä kuvailua
Itsellä profiilin teko s24 tekisi tiukkaa. En taida jaksaa lukea seksiehdotuksia ja katsoa kikkelikuvia mitä nainen saa helposti osakseen millä tahansa treffisivustoilla. Toisin oma kokemukseni noista on lähes 20v takaa, voi olla että jo nyt säästyisin tuolta. 😂
Taas niitä miehiä kohtaan, jotka oikeasti haluaavat tavata jonkun olisi väärin laittaa feikkiprofiili. Kun en aidosti ole vielä tunnetasolla käsitellyt tunteitani omaan häneenkin, pystyisin korkeintaan väliaikaiseen molemmin puolisen lohdutussuhteeseen jonkun kanssa, joka elää samaa tilannetta. Läheisyyttä, kosketusta ja molemminpuolista henkistä tukea. S- Anonyymi
Mikä muuten saa noin voimakkaan tarpeen nähdä vieraan ukon muna?
Kiinnostaako sellainen jota en ole nähnyt ja ajattelet et se on erilainen kuin oman ukkos?
Kai ymmärrät et ei nuo penikset kauheesti toisistaan eroon ? - Anonyymi
Ei ole tullut petettyä mutta sulla siitä taitaa olla enemmän kokemusta haarat levälleen olet kuulemma kokoajan.
Kaikilla ei katos ole pelkkä seksi mielessä ne tähtää pitemmälle kuin sinä 19:51. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut petettyä mutta sulla siitä taitaa olla enemmän kokemusta haarat levälleen olet kuulemma kokoajan.
Kaikilla ei katos ole pelkkä seksi mielessä ne tähtää pitemmälle kuin sinä 19:51.Varatut ja uskolliset eroaa ensin ennen kuin ulvoo uutta munaa pilluunsa netissä kuin kiimainen sonni kesälaitumella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako sellainen jota en ole nähnyt ja ajattelet et se on erilainen kuin oman ukkos?
Kai ymmärrät et ei nuo penikset kauheesti toisistaan eroon ?Ei minulla ole vakiomunaa mitä katsella. 🤣 Taidat tehdä omia johtopäätöksiä liian liukkaasti. En ole myöskään munan perässä vaan rakkauden.
Munia saa kaupasta 6, 10 ja 12 paketeissa, jos niitä kaipaa. Oman rakkaan kanssa toki nauttisin hyvin mielelläni rakastelusta ja läheisyydestä, mutta silloin on kyse ihan muusta kuin munista, ja panoista. Anteeksi sivullisille räävitön kieli. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät et ei nuo penikset kauheesti toisistaan eroon ?Ei täällä ketään muuta kiinnosta pelkät penikset sua itseäsi vain mainostat aina sitä. Jos sulla on mies niin miltähän siitä tuntuu kun olet siitä vain kiinnostunut 19.53 kysymys.
- Anonyymi
Mul on jo sinne profiili. Etsi mut.
- Anonyymi
Olen yrittänyt.
- Anonyymi
Sori mutta en siirry mihinkään palstoille enkä ole pupunen.
- Anonyymi
Upeeta! Kerrankin joku tajuaa ettei 45-55 vuotiaat ole söpöjä pupusia
Ne on jo komeita varttuneita rusakoita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeeta! Kerrankin joku tajuaa ettei 45-55 vuotiaat ole söpöjä pupusia
Ne on jo komeita varttuneita rusakoitaIhan turhaan kalastelet ikää.
Tiedän kyllä kuka olet kohta tietää kaikki muutkin jos valehtelu ei lopu.
- Anonyymi
On se kumma kun solvata pitää ja paska lentää seinille minkä kerkeää mitä helvettiä valehtelet?
Niin katotaanko se intiimiksi että on katsonut 2 sekuntia liikaa ja siitäkin on aikaa. Koskenut en ole edes käteensä on intiimiä jotain ilmalentoako? - Anonyymi
Ei tuosta aloituksesta käy ilmi voisiko olla kaivattuni, eikä tuo pupunenkaan kerro mitään. Pitäisi jotain tunnisteita olla, mutta en mä treffipalstoille halua mennä muutenkaan, pitäisi keksiä joku muu keino kommunikointiin, mieluummin ihan irl.
- Anonyymi
Kuka vitun sevon haluu
Muodostaa parisuhteen nimimerkein???
Mia ei mia ttas vitsin murjasi kun yrittää saada suhdetta 1975-1968 syntyneiden välille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vitun sevon haluu
Muodostaa parisuhteen nimimerkein???
Mia ei mia ttas vitsin murjasi kun yrittää saada suhdetta 1975-1968 syntyneiden välilleEn ole miia ei miia mutta sinä taidat olla se kun siitä höriset jatkuvalla syötöllä.
Minä käytän omaa nimeäni en valhe nimiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole miia ei miia mutta sinä taidat olla se kun siitä höriset jatkuvalla syötöllä.
Minä käytän omaa nimeäni en valhe nimiä.Et osaa thdyssanoja ja yrität väkisin muodostaa yhteyttä anonyymeihin palstoilla puhelinnumeroon suoran viestin sijaan.
- Anonyymi
Jostain syystä tää aloitus sai sairaalloisesti mustasukkaiset, jotka päivystää palstalla etsimässä merkkejä oman puolisonsa pettämisestä, hyökkäämään aloittajan kimppuun? Eikö kannattaisi mieluummin yrittää laittaa sitä omaa suhdettaan kuntoon? Jos kumppaninne haluaa teitä pettää, niin yleensä siihen löytyy joku syy, menkää parisuhdeterapiaan tai hankkikaa lääkitys.
- Anonyymi
Tää aloittaja on vanha tuttu multinicci joka väen vängällä haluaa vain seurustelusuhteen vieraisiin ihmisiin palstalle
Kuulit aivan oikein!
Hän haluaa suhteen tänne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloittaja on vanha tuttu multinicci joka väen vängällä haluaa vain seurustelusuhteen vieraisiin ihmisiin palstalle
Kuulit aivan oikein!
Hän haluaa suhteen tänneNo mitä se sua liikuttaa? Anna muodostaa niitä suhteita. Ohita, jos itseäs ei kiinnosta.
- Anonyymi
Et ole siellä. Ainakaan tuolla nimimerkillä.
- Anonyymi
Olenhan minä siellä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minä siellä ;)
Just katsoin. Et ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just katsoin. Et ollut.
Vaihdoin nimimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin nimimerkkiä.
Sitten on hankala löytää.
- Anonyymi
Mikään noista ei ole ollut nimimerkkini mutta on muita mutta empä kerro mitä saattaa olla että kaivattuni tietää ne.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713